تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821184647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي‌فقيه در كهگيلويه‌وبويراحمد: ‪ ۱۵‬خرداد مقدمه پيروزي انقلاب بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نماينده ولي‌فقيه در كهگيلويه‌وبويراحمد: ‪ ۱۵‬خرداد مقدمه پيروزي انقلاب بود
نماينده ولي‌فقيه در كهگيلويه و بويراحمد و نماينده مردم اين استان در مجلس خبرگان رهبري گفت: قيام خونين ملت ايران در ‪ ۱۵‬خرداد ‪ ۴۲‬مقدمه و زمينه‌ساز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي در بهمن ‪ ۵۷‬بود.

به گزارش ايرنا، آيت‌الله "سيدكرامت‌الله ملك حسيني" روز چهارشنبه در مراسم گراميداشت شهداي قيام ‪ ۱۵‬خرداد افزود: ‪ ۱۵‬خرداد از جمله روزهاي مهم، سرنوشت ساز و به ياد ماندني كشور ايران است و مردم هرگز نبايد آن را فراموش كنند.

وي بيان كرد: در دوران قبل از پيروزي انقلاب اسلامي به‌دليل حضور بيگانگان ظلم، ستم و بي‌عدالتي در كشور بيداد مي‌كرد ولي امام خميني (ره) با قيام تاريخي خود به تمام آنها پايان داد.

ملك حسيني اظهار داشت: امام خميني (ره) كه تربيت يافته مكتب اسلام و اهل بيت (ع) بود، توانست با تكيه بر قدرت نامتناهي پروردگار و با دست خالي رژيم منحوس دو هزار و ‪ ۵۰۰‬ساله پهلوي را سرنگون و نظام مقدس جمهوري اسلامي را در كشور برقرار كند.

وي، با بيان اينكه امام خميني (ره) نابودكننده قدرت پوشالي ابرقدرت‌ها و ترويج‌دهنده اسلام ناب محمدي (ص) بود، عنوان كرد: آن شخصيت والامقام با برقراري نظام مقدس جمهوري اسلامي در كشور به تمام ذلت‌ها، ظلم‌ها و ستم‌هاي وارده به ملت ايران در دوران رژيم شاهنشاهي پايان داد.

ملك حسيني ابراز داشت: امروزه به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي تمام مسوولان اجرايي كشور خود را خدمتگزار صديق مردم مي‌دانند در حالي كه قبل از پيروزي انقلاب اين تفكر ناب ديني در جامعه رواج نداشت.

وي، بر لزوم قدرداني هر چه بيشتر ملت ايران از رشادت‌ها و مجاهدت‌هاي شهداي دوران پيروزي انقلاب و به ويژه شهداي قيام خونين ‪ ۱۵‬خرداد تاكيد كرد و افزود: اين ملت هر چه دارد و در هر زمينه‌اي كه پيشرفت مي‌كند، به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي و پيروزي انقلاب است.

وي بيان كرد: به بركت پيروزي انقلاب اسلامي، امروزه عزت، عظمت، شرافت و آبروي ملت ايران بيش از از ساير كشورهاي مسلمان است و مهمترين دليل دشمني ديرينه آمريكا با ملت ايران نيز همين نكته است.

مراسم گراميداشت شهداي قيام خونين ‪ ۱۵‬خرداد روز چهارشنبه باحضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم و به ويژه جوانان و نوجوانان با عظمت و شكوه خاصي در ساير نقاط استان كهگيلويه و بويراحمد نيز برگزار شد. ك/‪۲‬ ‪۵۰۸/۵۶۳/۷۵۳۴‬
 چهارشنبه 15 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن