تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815334076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بمب اتم ملت ايران اراده مصمم و انديشه بلندش در سراسر گيتي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بمب اتم ملت ايران اراده مصمم و انديشه بلندش در سراسر گيتي است
رئيس جمهوري اسلامي ايران گفت : ايرانيان درطول تاريخ نشان داده اند كه هرگاه زورگويي خواسته است حق آنها را ضايع كند ، باقدرت در مقابل آن قدرت ايستاده اند و اين از ويژگي هاي منحصر به فرد مردم ايران است .


به گزارش سرويس سياسي برنا، احمدي نژاد در پايان اين سفر يكروزه به ايتاليا در ديداري صميمانه درجمع ايرانيان مقيم ايتاليا گفت : هنگامي كه در جمع هموطنانم كه مقيم يك كشور خارجي هستند قرار مي گيرم ، تمام خستگي ها را فراموش مي كنم .

رئيس جمهور به جمع ايرانيان مقيم ايتاليا اشاره كرد و گفت : اين فضاي صميمي كه ناشي از فرهنگ ، آداب و رسوم و اخلاق مردم ايران است ، از ويژگي هايي است كه مخصوص ايراني هاست .

احمدي نژاد افزود : ايراني در هركجاي دنيا كه باشد ، داراي عشقي است كه شعله هايش هيچگاه خاموش نمي شود و آن عشق به ايران است ، و نام ايران وآداب و رسوم آن برايش با هيچ چيز ديگري قابل مقايسه نيست .

رئيس جمهوري اسلامي ايران تصريح كرد : ايران و ايراني داراي ويژگي ها و مسئوليت هاي منحصربه فرد است و ملت ايران تنها ملتي است كه در طول هزاران سال تاريخ اش يك حركت واحد را انجام داده است .

احمدي نژاد با بيان اينكه اين مساله هرگز به معناي پيشرفت نكردن نيست گفت : مردم ما هم اكنون نيز همان ويژگي هايي را دارند كه ايرانيان در قرن هاي گذشته از آن برخوردار بودند .

رئيس جمهور اين ويژگي را تلاش براي كسب ارزشهاي متعالي و حفظ آن دانست و گفت : در هيچ مقطعي از تاريخ نمي بينيد كه ملت ايران براي جهانگشايي و تجاوز عمل كرده باشد و اگر درگيري هم بوده ، همواره براي دفاع از كيان خود يا كمك به ملت هاي ديگر بوده است .

آقاي احمدي نژاد افزود : علاوه براين ما تنها ملتي هستيم كه همواره يكتا پرست بوده ايم و آداب ورسوم و ادبيات ما سرشار از يكتا پرستي ، عشق به انسانها ، دوستي ، برادري و صلح است و تنها چيزي كه در اين فرهنگ و ادبيات ديده نمي شود ، بد دلي نسبت به ديگران است .

رئيس جمهور مقابله با زورگويان در طول تاريخ كه قصد پايمال كردن حقوق ملت ايران را داشته اند ، ويژگي ديگر ايرانيان خواند و گفت : ملت ايران اين خصوصيت مهم را نيز همواره حفظ كرده است ، و همه تاريخ اين ملت سراسر از افتخار است ، زيرا ملت ايران هيچگاه در برابر زشتي ها سرتعظيم فرود نياورده است .

احمدي نژاد با اشاره به مسئوليت سنگين ايراني ها در عرصه داخلي و جهاني گفت : هرايراني در هر جا كه زندگي مي كند بايد دست به دست ديگر ايرانيان بدهد تا عقب افتادگي هاي تحميلي جبران شود و كشوربه نقطه اوج برسد .

وي معرفي فرهنگ ناب ايراني و اسلامي را كه سرشار از خوبي ها و زيبائيها است ، به ديگر ملل وظيفه و مسئوليت جهاني ايرانيان و هرايراني مقيم خارج از كشور را سفير جمهوري اسلامي ايران دانست وگفت : فرهنگ ايراني راه نجات بشريت امروز از مشكلات كنوني است .

رئيس جمهور تصريح كرد : امروز بايد ايرانيان همه تلاش كنند تا از ميراث فرهنگي شان صيانت كنند و اين وظيفه هرايراني در هرنقطه از جهان است .

احمدي نژاد با اشاره به اينكه قدرت هاي زورگو همواره از ملت ايران ، به ويژه پس از پيروزي انقلاب اسلامي درهراس بوده و هستند گفت : اين قدرت ها همه توان خود را به كار گرفتند تا بتوانند جلوي پيشرفت ملت ايران و فرهنگ ايراني بگيرند و موضوع هسته اي يكي از اين عرصه هاست .

وي خطاب به اين قدرت ها گفت : شما همه تلاش خود را كرديد و خواستيد در ميان صفوف ايرانيان فاصله ايجاد كنيد ، عشق به ايران را از دل ايراني ها خارج كنيد و خواسته هاي نامشروعتان را برملت ايران تحميل كنيد ، اما با وجود اين خواسته هاي شيطاني شما ، امروز عاشق ترين و وابسته ترين ملت به سرنوشت و فرهنگ كشورش ، ملت ايران است .

رئيس جمهور با اشاره به برخي تحريم هاي اعمال شده عليه كشورمان تصريح كرد : اگر حلقه محاصره تان را صد برابر هم كنيد ايراني ها با پيشرفت علمي ، صنعتي و فرهنگي ، ايراني خواهند ساخت كه به بهترين و زيباترين كشورجهان تبديل شود .

احمدي نژاد تلاش قدرت هاي زورگو براي جلوگيري از پيشرفت ملت ايران را اشتباه گذشته و حال آنان خواند و افزود : ايراني در هرجا كه باشد از همه حقوق قانوني اش دفاع مي كند و سرسوزني از حق قانوني اش عقب نمي نشيند .

رئيس جمهور افزود : نبايد در ايران درپي يافتن بمب اتم باشيد ، زيرا بمب اتم ملت ايران ، اراده مصمم ، قلب هاي پاك ، بازوان ستبر و انديشه هاي بلند ايرانيان در سراسر گيتي است و همين باعث شده است كه ايران همواره سربلند بماند و به فضل الهي باقي خواهد ماند .

احمدي نژاد در پايان اين ديدار صميمانه كه با استقبال گرم ايرانيان مقيم ايتاليا همراه بود ، با حضور در كنار تك تك خانواده ها به ابراز احساسات آنان پاسخ داد و با اين خانواده ها ، عكس يادگاري گرفت .
 چهارشنبه 15 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن