تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815243004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توليد زودهنگام ميدان نفتي خشت تا پايان سال


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: توليد زودهنگام ميدان نفتي خشت تا پايان سال
ميدان نفتي خشت با حفر چهار حلقه چاه جديد و تعمير يك حلقه چاه موجود با توليد30 هزار بشكه نفت وارد مدار توليد مي شود.


به گزارش سرويس اقتصادي برنا به نقل از روابط عمومي شركت نفت مناطق مركزي ايران،"عليرضا ضيغمي"مدير عامل اين شركت در بازديد از ميدان نفتي خشت و با حضور در جمع پيمانكاران آن با تاكيد بر خواسته وزير نفت مبني بر اجراي زود هنگام اين طرح گفت:اين ميدان با هدف توليد روزانه 30 هزار بشكه نفت و با مجموع توليد انباشتي 270 ميليون بشكه نفت در برنامه توسعه اين شركت قرار دارد.

وي ادامه داد:در اين راستا توسعه شبكه برق رساني 34 درصد پيشرفت فيزيكي، واحد فر آورش مركزي تاسيسات سرچاهي و خطوط لوله با 21 درصد و توسعه ميدان با 42 درصد پيشرفت در دست انجام است.

به گفته وي عمليات حفاري سه حلقه چاه جديد، يك حلقه چاه جديد تزريق گاز و تعمير يك حلقه چاه موجود، مطالعات جامع و تهيه طرح توسعه، لرزه نگاري، قراردادن تامين انرژي و جاده هاي دسترسي و محل چاههاي ميدان نفتي خشت واقع در استان فارس به پايان رسيد.

براساس اين گزارش،در اين بازديدمحمود برزو- مدير طرح هاي توسعه اي شركت نفت مناطق مركزي ايران-گفت:در اين ميدان احداث تاسيسات فرآورش نفت، تاسيسات سرچاهي و خطوط لوله جمع آوري، خطوط انتقال به طول تقريبي 100 كيلومتر و احداث كمپ دائمي در واحد تاسيسات فرآورش مركزي شرح كار توسعه اين ميدان است كه توسط شركت صدرا و به مدت 26 ماه در دست انجام است.

به گفته وي اين ميدان تا پايان سال جاري به توليد زودهنگام خواهد رسيد. وي ادامه داد:مراحل تكميلي ميدان نفتي خشت شامل احداث واحد نمك زدايي و تاسيسات تقويت فشار و تزريق گاز در سال 1388 انجام خواهد شد.

براساس اين گزارش،ميدان نفتي خشت در منطقه خشت و كنار تخته در استان فارس و بين شهرهاي كازرون و برازجان قرار دارد. مساحت ميدان 82 كيلومتر مربع و با يك ميليارد و 53 هزار بشكه نفت درجا در سال 1371 با حفر يك حلقه چاه اكتشافي در فهرست ميادين نفتي قرار گرفت.
 سه شنبه 14 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن