تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821191072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راي دادگاه انگليس درباره گروهك تروريستي منافقين فاقد وجاهت قانوني است


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: راي دادگاه انگليس درباره گروهك تروريستي منافقين فاقد وجاهت قانوني است
سخنگوي وزارت امور خارجه گفت: استمرار اقدامات تروريستي گروهك منافقين در چند سال اخير و مسئوليت دولت انگليس در پاك كردن چهره تروريستي آن ها محكوم است.


به گزارش سرويس سياسي برنا ، سيد محمد علي حسيني سخنگوي وزارت امور خارجه در واكنش به اخبار منتشره در برخي رسانه هاي انگليسي مبني بر احتمال خروج نام گروهك منافقين از فهرست گروههاي ممنوعه وزارت كشور انگليس گفت: جهانيان به خوبي مطلعند اين گروهك تروريستي طي سه دهه گذشته جنايتكارترين و زشت ترين اقدامات تروريستي را مرتكب شده است.

وي با اشاره به سوابق سياه اين گروهك تروريستي افزود: در سابقه تروريستي اين گروهك به شهادت رسانيدن هزاران شهروند عادي و مقامات ارشد كشورمان از جمله رئيس جمهور، نخست وزير، فرماندهان ارشد نظامي، نمايندگان مجلس و مجروح و معلول نمودن ده ها نفر وجود دارد.

سيد محمد علي حسيني در خصوص توجيه دادگاه انگليس مبني بر اينكه از مرداد سال 1380 هيچ اقدام تروريستي از سوي منافقين صورت نگرفته است خاطر نشان كرد: رويكردهاي اين گروهك در جريان جنگ عراق در كنار نيروهاي عراقي و بر ضد مردم اين كشور بر كسي پوشيده نيست همچنين پس از اشغال عراق نيز اين گروهك با حفاظت و حمايت نيروهاي اشغالگر به جنايات خود در داخل عراق ادامه داده و به طور همزمان طي چند سال اخير حداقل در 17 فقره اقدام تروريستي عليه جمهوري اسلامي ايران شركت داشته است.

سخنگوي وزارت امور خارجه كشورمان استدلال دادگاه تجديد نظر انگليس را بدون وجاهت حقوقي و قانوني دانسته و تصريح كرد: اين ديدگاه ناشي از نگرش هاي سياسي بوده و هرگز نمي تواند ماهيت رويكردها و جنايات گذشته و حال اين گروهك تروريستي را تغيير و تنزل دهد.

وي افزود: هر گونه اقدام در جهت پاك كردن اعمال جنايتكارانه اين گروهك انگليس را در انظار عمومي هميار و شريك تروريست ها معرفي خواهد نمود و اين رويكرد به شدت محكوم است.

سخنگوي وزارت امور خارجه تاكيد كرد: عملي شدن چنين اقدامي از سوي يك كشور عضو شوراي امنيت با موازين حقوق بين الملل در خصوص تروريسم از جمله قطعنامه هاي شوراي امنيت و بويژه قطعنامه 1373 در خصوص همكاري بين المللي براي مبارزه با پديده شوم تروريسم مغايرت صريح دارد و عملاً مسئوليت تشريك مساعي اين دولت را در اقدامات تروريستي اين گروهك محفوظ وباز نگه خواهد داشت.
 سه شنبه 14 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن