تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815968710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد در مرقد امام خميني ره گفت: شعار ملت ما براي استكبار اين است:ازخشم خود بميريد و به جهنم واصل شويد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: احمدي نژاد در مرقد امام خميني ره گفت: شعار ملت ما براي استكبار اين است:"ازخشم خود بميريد و به جهنم واصل شويد"


------------

رئيس جمهور گفت:امروز نام امام خميني(ره)پرچم عزت ، عدالت ،آزادگي و نقطه اطمينان ملتهاي عالم وهمچنين كابوس مرگبار هوار شده بر سر مستكبران جهان است .

بر اساس اين گزارش احمدي نژاد شامگاه دوشنبه در جمع اقشار مختلف مردم درمرقد مطهر بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اميدواري بسيار قدرتهاي بزرگ به كمرنگ شدن انديشه هاي امام خميني (ره) و لرزان شدن مكتب ايشان پس از رحلت امام افزود:امروز به فضل الهي خورشيد وجود امام (ره)دم به دم درمشارق ارض طلوع ودلهاي تشنه معنويت ناب محمدي(ص)را سيراب مي كند .

رئيس جمهوروجود نوراني امام را هديه اي الهي براي بشريت امروز خواند و تصريح كرد:امام هم حجت هم دستگير هم راه وهم راهنماست وفريادگر همه خوبيها وزيباييها در دوران معاصر است .

احمدي نژاد حركت امام خميني (ره)را در مسير حركت انبيا توصيف و تاكيد كرد:امام بزرگوار ما مانند يك اقيانوس اب شيرين و زلال حيات بخش است كه هر جنبده اي را در هر جغرافيا و زماني سيراب مي كند .

رئيس جمهور با اشاره به خلقت انسان به عنوان اشرف مخلوقات و حركت او با كمك هاديان الهي به سمت مقام خلافت الهي گفت:خداوند متعال ماموريت بزرگي را براي انسان قرار داد كه حاصل ان مقام خلافت الهي و كمال مطلق است و بر اين راه انسان دو وظيفه بزرگ برعهده دارد .

وي افزود:ساختن جامعه نمونه حيات طيبه وزندگي برپايه پاكي ،عدالت، عشق ، اوج گرفتن و حركت به سمت قله هاي كمال تاجوار رحمت الهي دو وظيفه بزرگ انسان است .

رئيس جمهور با بيان اينكه براي تحقق اين ماموريت بايد سه عنصررا در كنار هم قرار داد،تصريح كرد:خداپرستي و توحيدكه از اصل آن كار براي خدا متجلي مي شود، عدالت كه زمينه ساز رشد و كمال وتنظيم كننده روابط اجتماعي و مديريت حاكميت انسانهاي صالح كه نقطه اوج آن مديريت انسان كامل ، سه عنصري است كه بايد براي تحقق اهداف در نظر گر فته شود .

احمدي نژاد افزود:ستمگران غاصبان ومشركان مقابله با اين سه عنصر را هدف اصلي خود قرار دادند چرا كه تحقق اين سه عنصر يعني نابودي همه زشتي ها ، تعيض ها ،‌حقارت ها و عقب افتادگي هاي بشر .

رئيس جمهور امام رااز روز اول تا اخر پرچمدار توحيد در دوران معاصر خواند و گفت: خط مقدم حركت امام مبارزه با هر آن چيزي بود كه در مقابل توحيد قرار داشت و امام از مبارزه با هوا و هوس و اخلاص براي خدا و خداپرستي ناب به اين مقام رسيد .

احمدي نژاد به عبارت معروف امام راحل كه هنگام عروج ملكوتي اش اشاره كرد و افزود: اين عبارت كه با قلبي مطمئن اغاز شده است نشان مي دهد كه امام خود را چگونه خالص كرده بود در وا قع امام همواره پايبند به تكليف الهي و ذوب در تكليف الهي بود و تك تك سلول هايش فرياد توحيد وخداپرستي سر مي داد .

رئيس جمهور پيام دوم امام را حركت در جهت برپايي عدالت برشمرد و افزود: امام پرچمدار عدالت در اين سرزمين و جامعه بشري بود و در مقابل كوچكترين ظلم وتبعيض تحمل نمي كرد و فرياد امام از همان روز اول تا همين امروز در همه جاي دنيا طنين انداز است .

وي افزود: امام مي فرمودند تاظلم هست مبارزه هست و تامبارزه هست ما هستيم اين خط مشي تكليف و عدالت خواهي امام است و در اوج فشار نظامي و تحريم نيز امام در مقابله با قدرت هاي فاسد جهاني ذره اي عقب ننشست و در همان زمان فرياد زد كه اگر بخواهيد در مقابل دين ما بياستيد در مقابل همه شما خواهيم ايستاد .

احمدي نژاد با بيان اينكه امام حتي در تقسيم نگاه خود براي مردم مراقبت مي كرد تا تبعيضي بوجود نيايد گفت: امام هدفش برپايي عدالت در جهان بود و با تمام وجود براي ان تلاش كرد .

رئيس جمهور با تاكيد بر اينكه امام خميني (ره) همه عمروتوان خود و آبروي خود را صرف زمينه سازي حكومت صالحان و مصلح كل يعني حضرت بقيه الله كرد افزود: امام حركت خود را زمينه و مقدمه سازي براي حكومت امام معصوم (ع)در جهان مي دانست ودر دوران زندگي خود حتي يك لحظه و يك ثانيه حاكميت طاغوت و ستمگران را به رسميت نشناخت .

رئيس جمهور درجمع اقشار مختلف مردم كه به مناسبت سالروز ارتحال امام خميني(ره)درحرم بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران گردهم آمده بودند گفت:امروزبه لطف ايستادگي ملت ايران ستمگران ومستكبران به بن بست كامل رسيده اند.

احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنانش خطاب به امام خميني(ره)گفت:اي امام عزيز فرمودي كه مستكبران جهان بايد محو و نظام سلطه جهاني برچيده شود ،من امروز عرض مي كنم به لطف وجود نورانيت و به لطف هدايت ها و كلام گرم خدايي و استمرار خط نورانيت ستمگران و مستكبران به بن بست رسيده اند و به فضل الهي شمارش معكوس اضمحلال قدرت اهريمني آمريكا به صدا درامده است .

وي افزود:اي امام عزيز فرموده بودي كه رژيم صهيونيستي يك رژيم غاصب نامشروع و غده سرطاني است كه بايد ازصفحه روزگار محو شود من امروز خدمت شما عرض مي كنم اين كلام نوراني و هدايت و اين آرمان شما در استانه به ثمر نشستن است ورژيم صهيونيستي فلسفه وجودي خود را از دست داده ، ملت فلسطين با نام و ياد و راه تو خود را شناخته و در مسير نوراني تو قدم گذاشته است .

رئيس جمهور گفت:رژيم صهيونيستي در بن بست كامل است و آرزوي شما (امام خميني (ره) ) به زودي محقق و اين جرثومه فساد محو خواهد شد .

احمدي نژاد گفت:اي امام عزيز عاشق ملت بودي و همه وجودت عشق به مردم و خدمت به آنها بود و آرزو داشتي جوانان اين سرزمين قله هاي علم و ايمان و عمل صالح را فتح كنند و نسل هاي دوم ، سوم و چهارم انقلاب ميدانداري و آرمانهايت را محقق كنند، امروز صحنه گردان همه صحنه هاي انقلاب جوانان درس آموخته از مكتب خميني بزرگ هستند .

احمدي نژاد همچنين خطاب به امام راحل گفت:ببين كه جوانان همه صحنه هاي علمي ، سياسي ، فرهنگي و اجتماعي را پر كرده اند و نسل امروز پرشورتر ، مومن تر ،‌خط امامي تر ، آگاه تر ، شجاع تر و مصمم تر در صحنه ايستاده اند و تا پرچم تو را بر قلل رفيع بشريت به اهتزاز در نياورند، از پاي نخواهند نشست .

رئيس جمهور همچنين گفت:اي امام عزيز ، ملت را به پايبندي به اصول اسلامي ،‌ ايمان ناب به خدا،پايبندي به عدالت و ارزشها تكليف و به ملت سفارش كردي كه مبادا اهداف كوچك شمارا از اهداف بلند الهي باز دارد من امروز عرض مي كنم ملت ايران منسجم تر،متحد تر،‌مومن ترو شجاع تر در صحنه ايستاده است و به پيروي از خلف صالحت تا فتح اخرين سنگرهاي جبهه مستكبران و مسير نوراني تو را با قدرت ادامه خواهد داد .

احمدي نژاد افزود:اي امام عزيز سفارش كردي كه مسئولان خادمان مردم و در خدمت انها باشند در صيانت از حقوق ملت ذره اي عقب نشيني و كوتاهي نكنند ،سفارش كردي كه ميراث بزرگت را در عرصه هاي داخلي و جهاني پاس دارند ، من امروز عرض مي كنم افتخار مسئولان اين است كه خادم مردم اند و در عرصه هاي جهاني به نام تو سخن مي گويند ، به اتكاي مكتب و انديشه هاي تو در برابر مستكبران ايستاده اند .

رئيس جمهور همچنين گفت:فرمودي به حرف نق زنها ،بي دردها و راحت طلب ها گوش ندهيد، من امروز عرض مي كنم ملت نه تنها اين اقشار را پشت سر گذاشته است بلكه در تبعيت از فرمان تو همه ابرقدرتها را نيز پشت گذاشته است و براي قدرتهاي جهاني پشيزي ارزش قائل نيستند .

احمدي نژاد تصريح كرد:اي امام عزيز درس هاي تو براي همه ملت ها براي صدها و هزاران سال زندگي عزتمند و سعادتمند راهگشاست ، فرمودي اگر روزي ابر قدرتهاي فاسد از ما تعريف كنند،آن روز ،روز عزاي ماست و وقتي عصباني مي شوند انروز ما مطمئن هستيم در مسير صحيح حركت مي كنيم ، من عرض مي كنم امروز ابرقدرتها در اوج عصبانيت از ملت ما هستند و شعار ملت ما اين است:ازخشم خود بميريد و به جهنم واصل شويد .

رئيس جمهور در جمع بندي اظهاراتش با بيان اينكه امروز مسئوليت و ماموريت هاي ما بسيار سنگين است افزود:انسان مومن و موحد و پيرو خط امام وولايت همزمان در چند جبهه درگير است ايستادن در خط امام و ولايت يعني اماده شدن در برابر فشارها ، جوسازيها ، دروغها ، تحريم ها و تهديد هاست ورمز پيروزي در برابر انها ايستادگي است .

وي تصريح كرد:مقابله با مستكبران ذات انقلاب اسلامي است همانطور كه نفي بت ها و بت شكني ذات خدا پرستي است .

احمدي نژاد گفت: انقلاب اسلامي با نفي ابر قدرتها و ايستادگي در برابر انها با عدالت خواهي ،‌پاكي طلبي ، مقابله با زياده خواهي ها ،‌ دست اندازيها و پررويي ها زنده است و زنده خواهد بود .

رئيس جمهور كشورمان در پايان گفت :اي امام عزيز ملت ايران بر عهدي كه با تو بسته ،پايبند است و به فضل الهي آرزوها و آرمانهاي تو رامحقق خواهد كرد .
 سه شنبه 14 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 275]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن