تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804801162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد: امام پرچمدار توحيد در دوران معاصر است ( 2و آخر)


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: احمدي نژاد: امام پرچمدار توحيد در دوران معاصر است ( 2و آخر)
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): رييس جمهوري تلاش براي حاكميت صالحان را از ديگر اقدامات امام راحل در طول عمر با بركتشان عنوان كرد و گفت: امام راحل همه عمر و توان و آبرو و حيثيت و همه لحظات عمر خود را صرف زمينه سازي حاكميت صالحان و صالح كل و مصلح اعظم حضرت بقيه الله اعظم (عج) نمود.


دكتر محمود احمدي نژاد در ادامه سخنان خود در شب نوزدهمين سالگرد ارتحال رهبر كبير انقلاب اسلامي در جمع عزاداران آن حضرت در حرم مطهر امام راحل، افزود: امام حركت خود را زمينه سازي براي حاكميت امام معصوم بر جهان مي دانست.
به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، احمدي نژاد خاطرنشان كرد: تمام زندگي امام دعوت بشريت به حكومت صالحان و زدودن حكومت ظالمان بود و امام در تمام دوران زندگي خود حتي يك ثانيه حاكميت طاغوت و ستمگران را به رسميت نشناخت.
رييس جمهوري با بيان اينكه در ذهن و دل امام، جز قدرت خدا هيچ قدرت ديگري وجود خارجي نداشت ، گفت: نه اينكه امام قدرت هايي را به رسميت مي شناخت و در مقابل آنها مي ايستاد ، بلكه امام اصلا هيچ قدرتي را به حساب نمي آورد و به رسميت نمي شناخت و تنها قدرتي كه امام به رسميت مي شناخت حاكميت خدا و پيامبران خدا و امام معصوم بود.
احمدي نژاد امام راحل را يك هديه الهي به بشريت امروز دانست و گفت: امام آمد تا نور عشق، رحمت ، خداپرستي و عدلت را در بشريت امروز منتشر كند و قفل هاي بسته به پاي بشريت را كه ناشي از انديشه هاي مادي بود باز كند و افق جديدي را به روي بشريت بگشايد.
رييس جمهوري تاكيد كرد: امشب و در شب نوزدهمين سالگرد ارتحال امام راحل و براي اينكه گوشهاي سنگين دشمنان بشنود مي گويم كه امروز به فضل الهي خورشيد وجود امام دم به دم در جاي جاي جهان طلوع ميكند و دل ها و جان هاي تشنه را از معنويت ناب محمدي سيراب مي كند .
احمدي نژاد افزود: امروز نام امام در جهان، پرچم عزت و رهايي بخشي است و پرچم عدالت و ازادگي و نقطه اطمينان ملت هاي عالم است و نام امام امروز كابوس مرگ بر سر مستكبرين عالم است.
رييس جمهوري ادامه داد: اي امام عزيز، فرمودي كه بايد مستكبرين جهان منهدم شوند و نظام سلطه جهاني بايد برچيده شود. به لطف وجود نوراني تو و به لطف هدايت هايت و به لطف كلام گرم و خدائيت و به لطف ايستادگي ملت ايران، امروز ستمگران و مستكبرين به بن بست كامل رسيده اند و زنگ شمارش معكوس اضمحلال قدرت اهريمني آمريكا به صدا درآمده است.
احمدي نژاد افزود: امام عزيز ، فرمودي كه رژيم صهيونيستي يك رژيم غاصب نامشروع است و يك غده سرطاني است كه بايد از صفحه روز گار محود شود. من خدمتت عرض ميكنم كه كلام نورانيت و هدايت و آرمانت امروز در آستانه به ثمر نشستن است و رژيم صهيونيستي فلسفه وجودي خود را از دست داده است.
رييس جمهوري اظهار داشت: ملت فلسطين امروز با نام و ياد تو و در راه تو خود را شناخته است و قدم در راه نوراني تو گذاشته و رژيم صهيونيستي در بن بست كامل است و به فضل الهي اين آرزوي تو بزودي محقق خواهد شد و اين جرثومه فساد از صفحه روزگار محو خواهد شد.
احمدي نژاد ادامه داد: ‌امام عزيز، عاشق ملت بودي و همه وجودت عشق به مردم و خدمت به مردم بود و همه وجودت عشق به جوانها بود و آرزو داشتي كه جوانان اين سرزمين قله علم و ايمان و عمل صالح را فتح كنند و نسل هاي دوم ، سوم و چهارم انقلاب بيايند و آرمانها را دنبال كنند. ببين كه امروز صحنه گردان صحنه هاي انقلاب جوانان درس گرفته از مكتب خميني بزرگ هستند .
رييس جمهوري تصريح كرد: اي امام مهربان ببين كه جوانان انقلاب همه صحنه هاي علمي، سياسي ، فرهنگي و اجتماعي را پر كرده اند و نسل امروز پرشور تر، مومن تر، خط امامي تر ، آگاه تر و شجاع تر و مصمم تر وسط صحنه ايستاده است و تا پرچم تو را بر قلل رفيع بشريت به اهتزاز در نياورد، از پاي نخواهد نشست .
احمدي نژاد گفت : اي امام عزيز، ملت را به پايبندي بر ايمان ناب خدا و اصول اسلامي و عدالت و ارزش ها تكليف كردي و به ملت شفارش كردي كه مبادا هدف هاي كوچك شما را از هدف هاي بلند و اصلي باز دارد. خدمتت عرض مي كنم كه امروز ملت ايران منسجم تر ،متحد تر، مومن تر و شجاع تر در وسط صحنه ايستاده و به پيروي از خلف صالحت، تا فتح آخرين سنگرهاي مبارزه با مستكبرين، با قدرت ادامه خواهد داد .
رييس جمهوري افزود: اي امام عزيز، سفارش كردي كه مسوولان خادمان مردم باشند و در خدمت مردم باشند و در صيانت از حقوق ملت ذرهاي عقب نشيني و كوتاهي نكنند و سفارش كردي كه ميراث بزرگت را در عرصه هاي داخلي و جهاني پاس بدارند. امروز افتخار مسولان اين است كه خادم و نوكر مردم هستند و در عرصه هاي جهاني به نام تو سخن ميگويند و به اتكاي انديشه هاي تو در برابر مستكبربن مي ابستند.
احمدي نژاد افزود: امام عزيز، فرمودي كه گوش به نق زدن ها و راحت طلبان و بي دردها ندهيد. امروز ملت ما نه تنها اين اقشار را پشت سر گذاشته، بلكه در تبعيت از فرمان تو همه ابرقدرتها را هم پشت سر گذاشته و براي قدرتهاي جهاني نيز پشيزي ارزش قائل نمي باشد.
رييس جمهوري در ادامه سخنان خود گفت: اي امام عزيز، درس هاي تو براي هم ملتها و صدها و هزاران سال زندگي عزتمند و سعادتمند، راهگشا است . فرمودي اگر روزي ابرقدرتهاي فاسد از ما تعريف كنند آن روز، روز عزاي ماست و وقتي كه ابر قدرت ها عصباني مي شوند، آن روز ما مطمئن هستيم كه در مسير صحيح حركت مي كنيم.
احمدي نژاد خاطرنشان كرد: امروز ابرقدرتها در اوج عصباينت از ما به سر مي برند و شعار ما اين است كه از خشم خود بميريد و به جهنم واصل شويد.
رييس جمهوري در ادامه خطاب به مردم حاضر در حرم مطهر امام راحل گفت : عزيزان من امروز مسووليت ها و ماموريت هاي ما بسيار سنگين است ، انسان مومن و موحد و پيرو خط امام و ولايت همزمان در چند جبهه درگير است و ايستادن در خط امام و ولايت، آماده شدن براي تحمل فشارها، جوسازي ها، تهمت ها، دروغ ها و تهديدها است و در اين راه رمز پيروزي، ايستادگي است .
احمدي نژاد تاكيد كرد: مقابله با مستكبران ذات انقلاب اسلامي است همانطوري كه نفي بت ها و بت شكني، ذاتي توحيد و خداپرستي است.
رييس جمهوري تصريح كرد: انقلاب اسلامي به نفي ابرقدرتها و ايستادگي در برابر ابرقدرتها و مقابله با زياده خواهي ها و دست اندازي ها اقدام كرده است و به فضل الهي زنده خواهد بود.
احمدي نژاد در پايان سخنان خود خاطرنشان كرد: اي امام عزيز، ملت ايران با عهدي كه با تو بسته، پايبند است و به فضل الهي آروزها و آرمانهاي تو را يكايك محقق خواهد كرد.
سيام * 1701 شبك 1562
 سه شنبه 14 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن