تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817060167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فوتباليست نامدار انگليسي بار ديگر دستگير و روانه آسايشگاه رواني شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فوتباليست نامدار انگليسي بار ديگر دستگير و روانه آسايشگاه رواني شد
خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): لندن - بازيكن سابق تيم ملي فوتبال انگليس به اتهام اتومبيل ربايي و اخاذي دستگير و مجددا روانه بازداشتگاه رواني شد.


به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از رسانه هاي انگليس ، "پل گاسكويين" 41 ساله در حالتي غيرعادي و پس از آن كه نااميد از گدايي مشروب الكلي از در منزل همسر سابق خود رانده شد ، به زور ، يك خودروي سواري را متوقف و با سوار شدن بدون اجازه در آن ، راننده را مجبور كرد براي او از يك مغازه مشروب الكلي بخرد.
هافبك نامدار سابق تيم ملي فوتبال انگليس در حالي به اعتياد الكل ، گدايي و اخاذي روي آورده كه روزگاري در دهه هاي1980 و 1990 ميلادي يكي از پردرآمدترين ورزشكاران جهان محسوب مي شد.
شاهدان عيني اين حادثه از تمكين راننده از روي ترس براي خريد مشروب براي گاسكويين خبر دادند ، ولي ظاهرا راننده پس از ديدن حال مستاصل و عصباني اين ورزشكار الكلي از دادن شيشه مشروب به وي خودداري كرد كه اين مساله به درگيري طرفين منجر شد.
اندكي پس از اين درگيري ، همسر سابق گاسكويين سريعا پليس را در جريان قرار داده و ماموران پليس نيز سريعا در محل حاضر شده و ملي پوش سابق فوتبال انگليس را دستگير كردند.
به گزارش شاهدان عيني ، ماموران پليس با مشاهده حال وخيم گاسكويين بلافاصله وي را با يك آمبولانس روانه يك بيمارستان رواني در منطقه "همل همپستد" در حومه شمالي شهر لندن كردند.
يكشنبه شب ، پزشكان معالج گاسكويين در بيمارستان همل همپستد خواستار بستري شدن و مداواي جدي او در اين بيمارستان رواني شدند.
گاسكويين چهار ماه قبل نيز به اتهام ايجاد اغتشاش در يك هتل در شهر نيوكاسل واقع در شمال انگليس دستگير و مدت سه هفته را در يك آسايشگاه رواني سپري كرده بود.
هافبك ملي پوش سابق انگليس كه زماني محبوب ترين ورزشكار اين كشور محسوب مي شد ، از مدت ها پيش مبتلا به مشكل اعتياد در مصرف مشروبات الكلي است و اين معضل ، گرفتاري هاي اجتماعي و روحي بسياري براي وي ايجاد كرده است.
كوتاه شدن عمر فوتبال حرفه اي ، از هم پاشيدن زندگي خانوادگي ، مبتلا شدن به بيماري هاي مختلف ، خدشه دار شدن شهرت و اعتبار اجتماعي ، از دست دادن بخش عمده اي از ثروت شخصي و ناكامي در شغل مربيگري از جمله عوارض ابتلاي گاسكويين به الكليسم بوده است.
گاسكويين كه توسط برخي از كارشناسان ورزشي ، توانمندترين و پراستعدادترين فوتباليست انگليسي نسل خود لقب گرفته ، همچنين مدتها به علت بدرفتاري و آزار به همسر سابقش تحت محاكمه و تعقيب قضايي قرار داشت.
او در ژانويه سال 2005 به دليل ابتلا به بيماري ذات الريه (سينه پهلو) در بيمارستان بستري شد و پس از مدتي نيز تحت عمل جراحي معده به علت مصرف بيش از حد مواد الكلي قرار گرفت.
مدتي بعد در همان سال ، گاسكويين براي حمله به يك خبرنگار عكاس محاكمه ، ولي بعدا از اين اتهام تبرئه شد.
گاسكويين در سالهاي 1985 تا 2002 و اوج فوتبال حرفه ايش به ترتيب در باشگاههاي نيوكاسل يونايتد ، تاتنهام هاتسپرز ، لاتزيو ، گلاسگو رنجرز ، ميدلزبورو و اورتون توپ زده است.
وي همچنين در اين مدت 57 بار پيراهن تيم ملي فوتبال بزرگسالان كشورش را بر تن كرد و 10 گل نيز براي كشورش به ثمر رساند.
گاسكويين در سال 1988 از سوي نويسندگان رسانه هاي خبري به عنوان بهترين فوتباليست جوان انگليس برگزيده شد.
او همچنين در سال 1990 به عنوان بهترين فوتباليست انگليس و در سال 1996 به عنوان بهترين فوتباليست ليگ اسكاتلند انتخاب شد.
در سالهاي اخير ، بيماري ها و مشكلات گاسكويين به نمونه اي رسانه اي و علمي براي بررسي و توجه به گرفتاري هاي ناديده گرفته شده قهرمانان سابق و افسردگي هاي معمول چهره هاي ورزشي مشهوري كه ديگر يادي از آنان نمي شود ، تبديل شده است.
سال گذشته پس از وخيم شدن وضع گاسكويين ، سر "بابي رابسون" سرمربي سابق تيم ملي فوتبال انگليس با نوشتن مقاله اي و طي درخواستي نامعمول از شاگرد محبوب سابقش خواست تا با ادامه اعتياد به الكل موجب تباهي زندگي خود نشود.
رابسون ضمن دلداري دادن به گاسكويين به خاطر مشكلاتش عنوان كرد برخلاف تصور ، گاسكويين همچنان محبوب مردم است و همه از وي جوياي احوال ملي پوش سابق كشورشان هستند.
رابسون يكي از مهم ترين شخصيت هايي بود كه با ميدان دادن به گاسكويين در خط مياني تيم ملي فوتبال انگليس ، آوازه و شهرت اين بازيكن را از مرزهاي كشورش فراتر برد.
رابسون با يادآوري چهره گريان كودك گونه گاسكويين پس از حذف تيم توانمند انگليس از جام جهاني 1990 گفت : من با قلب و مغز خود تو را بازيكني هوشمند و توانا مي دانم و از اين كه اين روزها برخي به دليل مشكلات روحي تو را بي خرد خطاب مي كنند ، متاثر مي شوم.
بابي رابسون با يادآوري "جورج بست" مهاجم نامدار ايرلندي باشگاه منچستر يونايتد كه قبل از 60 سالگي به دليل اعتياد به مشروبات الكلي درگذشت ، به گاسكويين هشدار داد تا از زندگي جورج بست درس گرفته و عمر خود را با مصرف بي رويه الكل و مواد مخدر كوتاه نسازد.
اروپام. ** 2223 ** 345
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 253]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن