تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815491429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير عامل راه آهن : دستور صريح رئيس جمهور براي اجراي سريع 5 طرح بزرگ ريلي


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: مدير عامل راه آهن : دستور صريح رئيس جمهور براي اجراي سريع 5 طرح بزرگ ريلي
مدير عامل راه آهن گفت: رئيس جمهور در جلسه اي كه با حضور معاونان وزير راه و مسئولان ريلي كشور برگزار شد، بر انجام هر چه سريعتر 5 طرح بزرگ ريلي در كشور تاكيد كرد.
مدير عامل راه آهن گفت: رئيس جمهور در جلسه اي كه با حضور معاونان وزير راه و مسئولان ريلي كشور برگزار شد، بر انجام هر چه سريعتر 5 طرح بزرگ ريلي در كشور تاكيد كرد.
حسن زياري با اعلام اين خبر گفت: دكتر احمدي نژاد در اين جلسه كه با حضور معاون برنامه ريزي و نظارت راهبري رياست جمهوري ( برقعي ) ، رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري ( مشايي ) ، وزير راه و ترابري ( رحمتي ) ، معاون ساخت و توسعه راههاي كشور( افشار) و معاون برنامه ريزي وزارت راه و ترابري ( بهبهاني) در محل ساختمان رياست جمهوري برگزار شد، بر اجرايي كردن 5 طرح بزرگ ريلي تاكيد كرد.
زياري افزود: بر اين اساس رئيس جمهور در اين جلسه بر اجرايي كردن خط جديد قطار سريع السير تهران - مشهد شامل ( قطار قطارهاي برقي با سرعت 350 كيلومتر در ساعت)، برگزاري هر چه سريعتر مناقصه خط ريلي گرگان- مشهد، مطالعه اجرايي خط ريلي چابهار به سمت مشهد، بررسي احداث خط ريلي در كنار آزاد راه تهران - شمال ومطالعه خط ريلي و بزرگراهي در كنار هم از گلستان تا گيلان به صورت قطار سريع السير مسافري با ديدگاه بهره گيري از سرمايه گذاري بخش خصوصي تاكيد كردند.
وي درباره خط جديد قطار سريع السير تهران - مشهد گفت: در اين جلسه رئيس جمهور تاكيد كرد تا با بهره گيري از سرمايه گذاري بخش خصوصي بايد طرح قطار سريع السير تهران - مشهد باسرعت 350 كيلومتر در ساعت يا قطارهاي مغناطيسي ( مگلو) تكميل ، بررسي وعملياتي شود.
زياري همچنين درباره هر چه سريعتر برگزار شدن مناقصه طرح گرگان- مشهد با انجام مراحل فاينانس و ادامه آن به سمت گرگان- مازندران و گيلان با ديدگاه بهره مندي مسافرين از مناظر زيباي شمال ، جنگلها و مناظره كوهستاني منحصر به فرد كشورمان.
وي افزود: در اين جلسه با دستور دكتر احمدي نژاد قرار شد مطالعه كريدور عبور بزرگراه و خط ريلي در كنار هم از گرگان تا گيلان به صورت قطار سريع السير مسافري با استفاده از سرمايه گذاران و متقاضيان بخش خصوصي انجام و پس از آن سريعا عملياتي شود.
مدير عامل راه آهن همچنين اظهار داشت: رئيس جمهور بر احداث طرح بزرگ خط ريلي چابهار به سمت مشهد تاكيد داشت كه اين مسير بايد با بيشترين پوشش شبكه ريلي به مراكز جمعيتي و استفاده از آنتنهاي اتصالي مناطق جمعيتي براي بهره مندي بقيه مناطق جمعيتي از خطوط ريلي به آن با جذب سرمايه بخش خصوصي ايجاد شود. همچنين رئيس جمهور ايجاد اين خط را براي توسعه بندر چابهار ضروري دانست.
وي اظهار داشت: ايجاد خط ريلي در آزاد راه تهران- شمال از ديگر موارد مطروح در جلسه بود كه طبق دستور رئيس جمهور قرار شد با سرمايه گذاري بخش خصوصي مطالعات در زمينه ايجاد خط ريلي در كنار آزاد راه تهران - شمال آغاز و پس از آنجام اين مرحله، اقدام عملياتي انجام شود.
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن