تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815376814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ستاد بزرگداشت حضرت امام خميني(ره): احمدي نژاد و هاشمي رفسنجاني در حرم مطهر امام سخنراني مي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: ستاد بزرگداشت حضرت امام خميني(ره): احمدي نژاد و هاشمي رفسنجاني در حرم مطهر امام سخنراني مي كنند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: ستاد مركزي بزرگداشت امام خميني(ره) در اطلاعيه اي اعلام كرد: رييس جمهور و رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در مراسم ويژه ارتحال امام خميني(ره) در 13 و 15 خرداد در حرم مطهر حضرت امام سخنراني خواهند كرد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، در اين اطلاعيه آمده است:
در مراسم ويژه شب 14 خرداد پس از نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام والمسلمين حاج سيد حسن خميني(ره) و اجراي برنامه، قرائت قرآن و مراسم عزاداري و سوگواري محمود احمدي نژاد رييس جمهور سخنراني خواهد كرد.
اين گزارش مي افزايد، همچنين مراسم ويژه روز 14 خرداد روز ميثاق با امام و ولايت از ساعت 9 صبح در جوار مرقد حضرت امام و با حضور ميليوني شيفتگان و زائران امام از سراسر كشور و با شركت اعضاي بيت شريف امام و مسوولان عالي رتبه نظام و خانواده هاي شهدا و ايثارگران و صدها شخصيت و ميهمان خارجي برگزار خواهد شد.
بنابر اين گزارش آيت الله هاشمي رفسنجاني رييس مجلس خبرگان رهبري سخنران ويژه مراسم 15 خرداد پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء پس از عزاداري و نوحه خواني خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ايسكانيوز، ستاد مركزي بزرگداشت مراسم ارتحال امام خميني(ره) اعلام كرد: مراسم ويژه روز 15 خرداد از ساعت 30/9 صبح در حرم مطهر آغاز مي شود و مراسم ويژه بانوان با حضور اعضاي بيت شريف حضرت امام امروز در حسينيه جماران برگزار مي شود.
همچنين مراسم عزاداري و نوحه خواني به مناسبت ايام سوگواري حضرت فاطمه(س) هر شب تا 18 خرداد در حرم مطهر برقرار است./01/131/120
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن