تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819619439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كتاب هاي راه يافته به مرحله دوم كتاب فصل معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: كتاب هاي راه يافته به مرحله دوم "كتاب فصل" معرفي شدند
هيئت داوران چهارمين دوره جايزه كتاب فصل، كتاب هاي راه يافته به مرحله دوم داوري را در حوزه دين و در گروه‌هاي علوم قرآني و حديث، سيره معصومين، اسلام، فقه و اصول، كلام، اخلاق، عرفان و اديان ديگر را معرفي كردند.


به گزارش سرويس فرهنگي برنا، بر اساس اعلام داوران، در گروه علوم قرآني و حديث «مكاتب تفسيري» نوشته علي‌اكبر بابايي- انتشارات "سمت"، «اقتباس از قرآن كريم» ترجمه حسين صابري- انتشارات "علمي-فرهنگي" و «قصه و قصه‌گويي در اسلام» ترجمه مهدي محبتي- انتشارات "چشمه" نامزدهاي كتاب فصل راه يافته به مرحله دوم داوري هستند.

هم چنين در گروه سيره معصومين (ع) كتاب «جهاد الشيعه في العصر العباسي الاول» تصحيح سامي الغريري- "مؤسسه دارالكتاب الاسلامي" و در گروه اسلام «اسلام سنتي در دنياي متجدد» ترجمه محمد صالحي- انتشارات "دفتر نشر و پژوهش سهروردي" به عنوان نامزدهاي دريافت جايزه كتاب فصل معرفي شدند.

كتاب هاي «المبسوط في فقه الاماميه» تصحيح و نشر "مؤسسه نشر اسلامي"، «تطور اجتهاد در حوزه استنباط» نوشته محمدابراهيم جناتي- انتشارات "اميركبير"، «از ژرفاي مكاسب» نوشته جواد فخار طوسي- نشر "گنج معرفت" و «ماده شانزدهم كنوانسيون زنان از نگاه فقه شيعه» نوشته مريم محمدي- "دفتر تبليغات اسلامي" شعبه خراسان رضوي نيز در گروه فقه و اصول به مرحله دوم داوري راه يافتند.

در گروه كلام كتاب‌هاي «علم پيشين الهي و اختيار انسان» نوشته محمدتقي سهرابي فراز- انتشارات "وثوق"، «عقل و دين از ديدگاه ملاصدرا و برخي فيلسوفان صدرايي معاصر» نوشته عباس نيكزاد- انتشارات "اميركبير" و "پژوهشگاه حوزه و دانشگاه"، «رجعت؛ بازگشت بزرگ در هنگام ظهور» نوشته حسين شهميري- "پژوهشگاه فرهنگ و معارف" و «تاريخ و عقايد ماتريديه» نوشته سيدلطف ا... جلالي- "مركز تحقيقات و مطالعات اديان و مذاهب" به مرحله دوم داوري را ه يافته اند.

در گروه اخلاق «تزكيه نفس» نوشته سيدمحمد شفيعي مازندراني- "دفتر نشر فرهنگ اسلامي"، «كتاب غيبت» ترجمه مجتبي عزيزي- " انتشارات جمكران" و در گروه عرفان «هستي شناسي عرفاني از ديدگاه ميرزا هاشم اشكوري» نوشته علي فضلي- "نشر اديان" و «مواجيد عرفاني» نوشه حسين روحاني‌نژاد- "پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي" نيز به مرحله دوم داوري راه يافتند.

همچنين در گروه اديان كتاب‌هاي «اسطوره‌هاي موازي» ترجمه عباس مخبر- "نشر مركز"، «باور به خدا» ترجمه مسعود خيرخواه از "نشر علم" و «‌شبيه‌سازي از ديدگاه آيين كاتوليك و اسلام» نوشته سيدحسن اسلامي- "مركز تحقيقات و مطالعات اديان و مذاهب" به مرحله دوم داوري راه يافتند.

يادآور مي شود چهارمين دوره جايزه كتاب فصل (ويژه زمستان) يكشنبه 26 خرداد ماه در سراي دايمي اهل قلم برپا مي‌شود.
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن