تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820717542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درگيري پليس با تظاهرات كننگان همجنس گرا در مسكو


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: درگيري پليس با تظاهرات كننگان همجنس گرا در مسكو
در درگيري ميان تظاهركنندگان همجنس گرا و پليس در مركز مسكو بدليل غيقانوني بودن تجمع آنها 13 تن دستگير شدند.


به گزارش سرويس بين الملل برنا به نقل از اشپيگل، مقامات شهر مسكو اعلام كردند پليس بدليل تجمع غيرقانوني همجنس گرايان در مركز اين شهر وادار به مداخله شده است. اين تجمع اعتراض آميز در حالي انجام شد كه پيش از اين درخواست اين افراد براي كسب مجوز ازسوي مقامات رد شده بود.

درگيري زماني روي داد كه و گروههاي همجنس گرا از انجام خواست پليس مبني بر ترك خيابان و پايان دادن به تجمع خودداري كردند. در اين زد و خوردها تعداد زيادي زخمي و راهي بيمارستان شدند.

اين در حالي بود كه همزمان با تظاهرات اين گروهها، اعضاي كليساي ارتدوكس روسيه با تجمع روبروي شهرداري مسكو به مخالفت با فعاليت همجنس گرايان در اين كشور پرداختند. همچنين گروههاي راست ملي گرا در مسكو پيشتر از شهردار اين شهر خواسته بودند، اعضاي اين حزب را در مقابل همجنس گرايان حمايت كند.

در همين حال نماينده همجنس گرايان گفت: ما قصد داشتيم تظاهرات آرامي را در مسكو برگزار كنيم و به شهردار اين شهر نشان دهيم كه آنگونه كه او مي گويد نيستيم.
گفتني است با اين كه همجنس گرايي در روسيه از سال 1993 ممنوع شده اما گروههاي همجنس گراي بيشماري در اين كشور و جمهوريهاي شوروي سابق فعاليت دارند.
در يك نظر سنجي كه در سال 2006 انجام شد بيش از 50 درصد روسها از فعاليت همجنس گرايان ابراز انزجار كردند. همچنين در يك تجمع بزرگ همجنس گرايان در مسكو در ماه مي سال گذشته يكي از نمايندگان حزب سبزهاي آلمان دستگير شد.
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن