تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813237903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روحانيون بايد به ابزار علمي روز مجهز شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: روحانيون بايد به ابزار علمي روز مجهز شوند
ساري - خبرگزاري مهر: رئيس اداره تبليغات اسلامي ساري با اشاره به نقش روحانيون در تبليغ امور ديني اظهار داشت: روحانيون بايد به ابزار علمي روز مجهز شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد تقي حسيني مطلق صبح دوشنبه در گردهمايي روحانيون مستقر اين شهرستان در محل اداره تبليغات اسلامي با بيان اينكه روحانيون مستقر در حفظ و توسعه شعائر اسلامي و ديني ايفا مي كنند، خاطر نشان كرد: اين امر مسئوليت روحانيون را دو چندان مي كند.

وي با اشاره به ايام فاطميه و سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) تصريح كرد: روحانيون بايد در اين برنامه ها كليه اقشار جامعه را نسبت به پاسداشت اين ايام تشويق كنند.

معاون اداره تبليغات اسلامي شهرستان ساري به برنامه هاي اين اداره در اين ايام اشاره كرد و گفت: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته حضور روحانيون در اين چند روز افزايش خواهد يافت.

حجت الاسلام مسعود قرباني معاون اداره تبليغات اسلامي ساري با تاكيد بر اينكه روحانيون بايد به ابزار علمي روز براي امور تبليغي در جامعه مجهز شوند، خاطر نشان كرد: در حال حاضر 20 روحاني مستقر و طرح هجرت به فعاليتهاي تبليغي در مناطق مختلف اين شهرستان مشغول هستند.

وي با بيان اينكه روحانيون مستقر با اشاره به فعاليت دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران در مقوله فرهنگي افزود: روحانيون بايد با آشنايي به علوم روز قادر به پاسخگويي به نيازمديهاي جامعه جوان ما باشند.
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 252]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن