تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813318371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاروان مشتاقان ولايت خراسان رضوي عازم تهران شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كاروان مشتاقان ولايت خراسان رضوي عازم تهران شد
مشهد - خبرگزاري مهر: كاروان مشتاقان ولايت از اداره كل راه و ترابري خراسان رضوي راهي با حضور كاركنان و مديران اين اداره كل، راهي تهران شد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، حجت الاسلام غلامعلي سليماني مسئول ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خميني (ره) اداره كل راه و ترابري خراسان رضوي پيش از ظهر امروز در مراسمي كه به منظور گراميداشت ياد و خاطره امام خميني(ره) با حضور كاركنان و مديران اين اداره كل برگزار شد، افزود: امام خميني(ره) شخصيتي آنچنان بزرگ است كه در طول تاريخ غير از انبياء و اوليا كمتر كسي را مي توان با اين خصوصيات يافت.

وي ادامه داد: قلب امام راحل حاوي الهامات غيبي و كلام او حاوي كلام وحي بود و به گفته مقام معظم رهبري، شخصيت آن عزيز دست نيافتني و جايگاه ايشان دور از تصور است.

سليماني همچنين با اشاره به كرامات امام خميني(ره) خاطر نشان كرد: تمامي شخصيت پردازان و نظريه پردازاني كه در زندگاني امام راحل تحقيق و بررسي كرده اند بر اين نكته تاكيد دارند كه آن حضرت شخصيتي بي نظير با خصوصيات اخلاقي منحصر به فرد بوده است.

مديركل راه و ترابري خراسان رضوي نيز در ادامه اين مراسم كه مصادف با بدرقه كاروان زائرين مرقد امام راحل(ره) بود با بيان اينكه اين سفر معنوي باعث افزايش وحدت و تجديد ميثاق با ولايت مي شود، گفت: يكي از موهبتهاي حضرت امام(ره) براي مردم اين است كه حتي پس از رحلت آن عزيز نيز، زائرين آن بزرگوار با سفر و زيارت مرقد ايشان، دوستي ها و صميمت هايشان تقويت مي شود.

آيت الله هاشمي نسب با بيان توصيه هاي لازم به كاركنان اداره كل از آنها خواست در اين سفر با زندگي و سيره عملي حضرت امام بيش از پيش آشنا شده و آن را سرلوحه زندگي خود قرار دهند.

100 نفر از كاركنان اداره كل راه و ترابري استان خراسان رضوي و ادارات تابعه به وسيله دو دستگاه اتوبوس به منظور زيارت مرقد مطهر امام خميني (ره) راهي تهران شدند.
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن