تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816409104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام‌(ره) و دولت نهم


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: امام‌(ره) و دولت نهم
محمد ناظمى اردكاني

ملت بزرگ ايران هر سال در آستانه چهاردهم خرداد،روز رحلت امام بزرگوارشان يكى از بزرگترين مراسم هدفمند را برگزار مى‌كند. مراسمى كه در نوع خود بى‌نظير است و هر سال مراسم با شكوه‌تر، گسترده‌تر و عميق‌تر از سال‌هاى گذشته است . چرا كه امام(ره) يكى از نمادهاى جاودانگى است كه در عصر ظلمت درخشيد و با سيماى تابناك خود زندگى انسان‌هاى عصر خود را روشنايى بخشيد و در سايه آفرينش ارزش‌هاى انقلاب‌اسلامي، اسلام را احيا كرد و روحى تازه در كالبد “ مذهب” دميد واين رسالت الهى را در عصرى و براى نسلى عهده‌دار شد كه رويگردانى از “مذهب” و “ معنويت” به‌عنوان يك پارادايم غالب در ميان روشنفكران ،‌محافل علمي، اجتماعى و فرهنگى زمان خودنمايى مى‌كرد.

امام(ره) با قامتى استوار و با سيماى انقلابى و روحى پرصلابت و با كلامى نافذ و با نگاهى بلندتر از افق‌هاى عصر خودش از ميان مردم برخاست و آن چنان پرخروش بر سياهى‌‌ها و نكبت‌هاى زمان يورش برد كه به يكباره ابرهاى تيره و تار به كنار زده شدند و خورشيد انقلاب‌اسلامى طلوع كرد .

امام(ره) كه دروجودش و نگاه و آرمانش پرتوى از رسولان الهى و رهبران مردمى موج مى‌زد تومار نظام دوهزار و پانصد ساله حاكميت‌هاى فريب و تخريب را در ايران در هم پيچيد اما هرگز قدرت‌هاى دروغين ديروز و امروز دنيا اين خروش و پيروزى را باور نكردند واگر اين قدرت‌ها در شعله‌هاى آتشى كه در منطقه و جهان برافروخته‌اند و خود مى‌سوزند ودر صدد هستند تا بال‌هاى پرواز گرفته حقانيت و انسانيت ، شجاعت و مظلوميت در فلسطين و جاى جاى جهان را بسوزاند ،به جهت عدم همين باور است .

امام در عصر خويش درس‌هايى ماندگار از خود به جا گذاشت. اين درس‌ها در همه عرصه‌هاى زندگى فردى و اجتماعي، ادارى و حكومتي، فكرى وفرآيندى داراى فرازهاى بلند و جاودانه است وبراى هميشه درس آموز همه آنهايى است كه تعالى جويى را هدف ماندن خود قرار داده‌اند.

امام(ره) در رهبرى و مديريت ،‌تدبير و درايت و ژرف انديشى سرآمد رهبران جهان بود وعلى‌رغم كهولت سن ، پويايى و نوآورى در نگاه بلند وعميق او به مسائل روز جهان موج مى‌زد و چنان بر مشكلات فائق مى‌آمد و موانع پيش روى انقلاب‌اسلامى و نظام جمهورى اسلامى ايران را از پيش پا برمى‌داشت كه در زمان خودش معجزه آ‌سا تعبير مى‌شد در جاهايى كه همه بزرگان زمان درمانده بودند و اعلام عجز مى‌كردند.

دولت نهم در شرايطى پا به عرصه وجود گذاشت كه دستاوردهاى انقلاب‌اسلامى و ارزش‌هاى خلق شده توسط امام(ره) آماج حمله و هجمه قرار گرفته بود. استكبار ستيزى نه تنها به فراموشى سپرده شده بلكه قدرت‌هاى بزرگ جرات پيدا كردند با بهانه‌هاى واهى اركان نظام جمهورى اسلامى ايران را زير سوال ببرند. ورود ايران و دانشمندان ايرانى به عرصه‌هاى علم و فناورى از جمله انرژى هسته‌اى بر ايشان غيرقابل تحمل شده بود. بنابراين هجمه‌ را به مرحله‌اى رسانده بودند تا ملت بزرگ ايران دست از ارزش‌هاى پايدار انقلاب‌اسلامى بردارد. دولت آقاى احمدى‌نژاد در چنين وضعيتى روى كارآمد ودر جبهه‌هاى مختلفى كه لازم بود براى حفظ واحياى دستاوردهاى انقلاب‌اسلامى و ارزش‌هاى دينى وارد صحنه شد.

دولت نهم بر اساس نقشه راهى كه امام(ره) و رهبر معظم انقلاب ترسيم كرده‌اند حركت پرشتاب خود را آغاز كرد و در مدت كوتاه حضور در عرصه سياست‌هاى داخلى و خارجى باور نسبت به كارآمدى نظام اسلامى وعزت و غرور ملى را احيا كرد.

دولت نهم از مقام ولايت آموخته است دولت‌هايى در قلب مردم جاى مى‌گيرد و مردم موقعى با آ‌نها همراه مى‌شوند كه اشرافيت منشى راكنار بگذارند و زى مردمى را در پيش بگيرند . دولت چنين رفتارى را به‌عنوان يك اصل در جوهره وجودى خود روز به روز بارورتر ساخت و امروز شاهديم كه هر روز كه از عمر دولت مى‌گذرد نسبت به گذشته مردمى‌تر راه پرصعوبت خود را ادامه مى‌دهد . دولت باور دارد كه “ خدمت به خلق خدا “ عطيه الهى است بنابراين خدمت بى‌منت را بزرگترين توفيق الهى وعزت براى خود دانسته وامروز شاهديم كه خستگى ناپذير و با تلاشى همه جانبه به پيش مى‌رود.دولت نهم از امام و رهبرى آموخته كه قدرت‌هاى زورمدار جهان ، قدرت‌هاى پوشالى و دروغين هستند و مقابله با آنها وظيفه و تكليف است و مسلمين جهان بايد كه با دانايى و تدبير ،‌فداكارى و شجاعت ،‌وحدت و انسجام و استفاده از همه ظرفيت‌هاى مادى و معنوى خدادادى خود روزى كه آن هم دير نيست بر قدرت ظاهرى آنها فائق آيند و در آينده‌اى نزديك پرچم عزت مسلمين در جهان برافراشته گردد.
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن