تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799376571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيام‌هاي مردمي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پيام‌هاي مردمي
1503- روشنايي از كرج:

مرا بوده است از روز ازل با عشق تو الفت

هوا دار توام جانا بدين در باشَدم دولت

ز مهرت چشم دارم پاس‌داري عهد را حرمت

2/3)

2223- از قول جناب رئيس جمهور نوشتيد كه وضع معيشت مردم بهتر شده، از قول يك نماينده مجلس هم نوشتيد وضع مردم بهتر شده، اما توقعاتشان بالا‌ رفته و از طرفي نوشتيد كه در اثر فقر مردي در كرمانشاه خود و خانواده‌اش را به قتل رساند ، از قول يك كارشناس هم نوشتيد در تهران زير 700 هزار تومان و در شهرستانها زير 400 هزار تومان زير خط فقر قرار دارند سوالي از اين بزرگوار دارم، بنده با دريافت 237 هزارتومان با 70 سال سن و داشتن 12 نفر عروس و داماد و نوه كه مرتب به ديدار بنده و همسرم مي آيند اولا‌ً در كجاي خط فقر قرار دارم، دوم چه توقعي مي توانم داشته باشم و چطور از ديد جناب احمدي نژاد وضعم بهتر است، بنده در سال 56 معادل هزار دلا‌ر حقوق مي گرفتم برنج يك دلا‌ر و مرغ يك دلا‌ر و گوشت سه دلا‌ر بود و اتوبوس 5 ريال بود، حال كه معادل 220 دلا‌ر مي‌گيرم مرغ 2 دلا‌ر، گوشت 12 دلا‌ر، برنج 6 دلار، اتوبوس 125 تومان تا 200 تومان، چنانچه دولت حداقل دو هزار دلا‌ر به من حقوق بدهند بنده زندگي سال 56 را خواهم داشت، لطف كنيد در افاضات خود نمك بر زخم مردم نپاشيد، در ضمن مي‌خواستم به آن نماينده مجلس بگويم اين شما هستيد كه توقعتان بالا‌ رفته و به وزارت و وكالت اكتفا نمي كنيد و خواهان بالا‌ترين پست ها هستيد، من با 70 سال سن چه توقعي دارم؟ آيا جواني كه به نوشته روزنامه ايران از فرط گرسنگي در يكي از پاركها روي سنگ فرش پهن مي شود نسبت به آنهايي كه از ساخت 1500 پروژه در لبنان با افتخار ياد مي‌كنند چه احساسي دارد؟(1/3)

0132- از آمل تماس مي‌گيرم. آقاي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفته‌اند ساختن اقتصاد كشور با شيوه گداپروري جواب نمي‌دهد، مگر تا به حال در اقتصاد كشور سيستم گداپروري تشكيل شده بود كه حالا‌ به نتيجه رسيده كه جواب نمي‌دهد؟ دبير مجمع، آقاي محسن رضايي هم گفته‌اند مشكلات اقتصادي فرآيند عملكرد كل حكومت است، يعني شما هم در مشكلات كنوني سهيم هستيد، آيا وقت آن نرسيده است كه بنا به گفته وزير كشور كه كشور را با نگاه كارشناسي اداره نمي‌كنيم تشخيص بدهيد ساختن اقتصاد كشور با اين همه ثروت عظيم و منابع غني بايد با شيوه رفاه‌پروري جواب بدهد، آقاي رئيس‌جمهور در سريلانكا فرمودند رفاه ملت سريلانكا موجب پيشرفت، عزت و رفاه ملت ايران است،آيا نمي‌شود براي رفاه ملت خودمان، اقدامات مستقيم و نه از طريق رفاه ملت سريلانكا انجام بدهيم؟(2/3)

1804- شك دارم كه اين پيام را چاپ كنيد ولي چون همه مردم ايران از راديو شنيدند به نظر مي‌رسد مشكلي نيست، نتيجه گزارش به دست آمده از نمايندگان محترم مجلس از صحنه تفحصي كه از قوه قضائيه به عمل آمد حدود ساعت نزديك 11 صبح 1/3/87 به طور زنده و مستقيم از صحن علني مجلس براي كل ايران و جهان پخش گرديد، خدا را گواه مي‌گيرم كه من به اندازه حق و حقوق خود و خانواده‌ام از دزدي بيت‌المال توسط آن عده از دست‌اندركاران امور قضايي كه مخبر كميسيون به طور زنده به اطلا‌ع مردم شريف ايران مي‌رساند نمي‌گذرمو از خداوند عادل مي‌خواهم در همين دنيا مسببان آن را مجازات كند. به رياست قوه قضائيه عرض مي‌كنم سيد بزرگوار تو را به جان مادرت فاطمه زهرا (س) قسم، حقوق حقه اين ملت مظلوم و فداكار را كه مي‌بايستي تخم مرغ را دانه‌اي 120 تومان بخرند از خائنين بيت‌المال بگيريد، چون حضرتعالي مسئول مستقيم اين قضات نزد خداوندي هستيد كه ذره‌ها را در روز جزا محاسبه خواهد كرد، مگر نه اينكه همه اين قضات قسم خورده‌اند كه حق مظلوم را از ظالم بگيرند پس چگونه است كه اين مخبر كميسيون به طور زنده به جهانيان اعلا‌م مي‌دارد. (1/3)

1724- از زاهدان تماس مي‌گيرم. از آقاي الهام سوال بفرمائيد 7 درصد اضافات بر تمام حقوق‌هاي كساني كه چند شغل دارند و از دستگاههاي مختلف حقوق مي‌گيرند اضافه مي‌شود يا فقط به يك حقوق اضافه مي‌شود؟ ضمنا آيا طرح نظام هماهنگ اجرا مي‌شود يا به تاريخ پيوسته است؟(1/3)

1400- پيام از كرج. اگر قبول كنيم در حقيقت تقسيم كشورها به سلطه‌گر و سلطه‌پذير غيرمعقول و ناعادلانه هست همين امر در روند امور جامعه، سلطه صنفي به جامعه و يا سلطه گروه خاص بر اكثريت آن هم به طور غيرعادلانه امري ناپسند و غيرقابل قبول است، البته وجود نوعي مديريت صالح، سالم و پاك بر سرنوشت يك جامعه استنباط سلطه نيست، بلكه ضرورت است، بنابر نوشته مـطـبـوعـات تـعـدادي نـمـايـنـده مـجـلـس بـرحـسـب وظيفه مي‌خواستند وزير بازرگاني را استيضاح كنند، حالا‌ همين‌ها وظيفه خود را ناديده گرفته امضاي خود را پس مي‌گيرند، آيـا در ايـنـجـا وجود يك سلطه پنهان - دوستانه يا غيردوستانه- تجلي نمي‌كند؟ آيا اين رفتار معقول و پسنديده است؟ پس آنان كه سلطه‌گر و سلطه‌پذيري را قبول ندارند، قدري انديشه كنند در كجا نشسته‌اند و چه مي‌گويند؟ (1/3)

1215- در خبرها آمده است كه عضو هيات رئيسه مجلس هفتم گفته است كه در شرايط فعلي، استيضاح وزير بازرگاني به مصلحت كشور نيست، لطفا بفرماييد در شرايط فعلي تورم و گراني و بذل و بخشش بيت‌المال به كشورهاي بيگانه در اوج گرفتاري‌هاي مردم به صلاح كشور هست؟ (1/3)

0127- پاسخ به فرمايشات گوهربار عضو هيات رئيسه مجلس! در صفحه 12 مورخ 31/2 مي‌گويم اگر فكر كنيد داريم قوانيني كه زودتر از تصويب هم اجرا شده آنها كه به ضرر مردم بوده است، مثل افزايش بيمه و افزايش ديه و عوارض و افزايش پول آب و برق. شما كه مي‌دانستيد انجام شدني نيست، بهتر بود اجراي آن را به جاي سال 87 تصويــــــــب مي‌كــــــــــرديد سال 97.(1/3)

1111- جـانبازي از كرج هستم. خاطرات جبهه و آزادسازي خرمشهر را در تلويزيون مي‌ديدم، به ياد روزهايي افتادم كه وقتي اسير عراقي را مي‌گرفتيم بدون زدن تلنگري او را به عقب جبهه منتقل مي‌كرديم و اگر تشنه بود به او آب از باقيمانده قمقمه‌مان مي‌داديم، به كسي كه چند دقيقه قبل به روي ما اسلحه كـشـيـده بود. حالا‌آن جبهه به داخل كشور كشيده شده است و عده‌اي با رانت خواري به روي اين مردم اسلحه مي‌كشند و هيچ ابايي از نابودي معنوي و جسمي مردم ندارند، يكي سلطان شكر شده است، يكي سلطان برنج و يكي سلطان زور شده است، خدايا ما را از شر دشمنان ايران و ايران زمين نجات بده و اسلام واقعي را نصيب مردم ما گردان، اسلام مهرباني و گذشت و دوستي و برادري و مساوات و عدالت، خدايا ما را خودت به بهشت موعود بفرست. (1/3)

1806- سخنگوي دولت گفته‌اند اگر وزير استيضاح شود حرف‌هاي زيادي داريم، آقايان مسئول، بدانيد ملت از تمام زير و بم اوضاع كشور باخبر مي‌باشد و حتي بدون اينكه نمايندگان اطلاعاتي در اختيار آنان بگذارند باخبرند و مردم خوب درك كرده‌اند كه برخي سياستمداران و گروهها، هر موقع كه به مردم نياز دارند ملت را صاحب كشور و تصميم‌گيرنده خطاب مي‌كنند به محض پايان كار، مردم از تصميم‌گيري‌ها بي‌خبر مي‌مانند و فراموش مي‌شوند.(1/3)

1416- از تهران تماس مي‌گيرم. بازنشسته‌ علوم پزشكي تهران هستم. در روزنامه ديروزتان از قول مركز پژوهش‌هاي مجلس نوشته بوديد كه دولت بودجه‌اي براي افزايش حقوق بازنشستگان در نظر نگرفته بود، تو را به خدا براي حفظ آبروي ملت حداقل همان‌طور كه خيلي از واقعيات را نمي‌نويسيد، اين خطاهاي خيلي بزرگ را هم ننويسيد.(1/3)

1322- عده زيادي از ايرانيان كه از مجاورت سواحل دريا و از پلاژهاي خصوصي خود در خارج از كشور از طريق نوسانات تورمي داخل ايران، درآمدهاي افسانه‌اي كسب مي‌كنند و هرگز راضي نمي‌شوند خاري در چشم اقتصاد نابسامان كشور فرو رود توسط وكلاي خود در داخل كشور اقدام به خريد زمين‌هاي پارك ملي كشور به نام شهرك ... كرده به اميد دريافت مجوز ساخت، از شهرداري و شوراي شهر، پلاژهاي افسانه‌اي خود را در كشورهاي اجنبي افزايش دهند، از رئيس‌محترم جمهوري تقاضاي خلع يد اين خيانتكاران را داريم. (1/3)

1338- يك فرهنگي هستم، از اهواز تماس مي‌گيرم. از مسئولان امر، از ديوان عدالت اداري، از رياست مجلس شوراي اسلامي و هر كسي كه براي مردم دل مي‌سوزاند مي‌خواهم كه دولت را به اجراي نظام هماهنگ پرداخت مجبور نمايند.(1/3)

2212- هزينه 200 ميليارد توماني براي پيشرفت 6 درصدي بـزرگراه تهران - شمال، اين تيتر آفتاب يزد است و در ادامه عنوان شده كه اين پروژه در سال 76 شروع به كار كرده يادش به خير پيمانكار هم پيمانكارهاي قديم، جاده چالوس 60، 70 سال و شايد هم كمي بيشتر از تاسيس آن مي‌گذرد و زماني راه‌اندازي شد كه نه خبر از تكنولوژي بود و نه ماشينآلات راهسازي امروزي، نه طراحي كامپيوتر وجود داشت و نه علم و دانش امروز، تنها چيزي كه وجود داشت توانايي و تخصص لازم ما در راه‌اندازي اين جاده بود و مهم‌تر از آن مديريت و نظارت. مشت نمونه خروار است، تونل كندوان را براي بازسازي فقط مدت 9 سال به روي ماشين‌ها بستند، حالا‌ خودتان قضاوت كنيد براي ساختن اين آزادراه چند وقت لازم است جالب اينجاست كه در زمان ساخت جاده‌ها و تونل‌هاي قديمي، هيچ يك از امكانات امروز را در اختيار نداشتيم و فقط با پشتكار لازم و البته كمك افراد متخصص و متعهد به اين مشكل فائق آمده‌ايم.(31/2)

آفـتـاب يزد: چرا اصرار داريد دل ها را بشكنيم و پروژه را به يك شركت حسابي - داخلي يا خارجي- واگذار كنيم؟

1506- مسئولان ما از توافق سران گروههاي لبناني در دوحه اظهار خوشحالي مي‌كنند، اي كاش اين قدر كه به فكر لبنان هستند كه بخش‌هايي از آن يكي از مراكز توريسم براي اروپايي‌ها و اعراب است بيشتر به فكر ايران باشند، سزاوار نيست ما هزينه بازسازي لبنان را بدهيم و ديگران از آنجا استفاده كنند. چرا اروپائيان هزينه بازسازي لبنان را پرداخت نمي‌كنند؟(1/3)

1600- ما كه مرگ بر اسرائيل و مرگ بر انگليس و آمريكا مي‌گوئيم نگاهي هم به رفتار دستگاه قضايي آنها داشته باشيم كه بالاترين مسئولا‌ن كشورشان را به علت فساد اخلا‌قي و يا مالي به دادگاه مي‌كشند ولي در كشور ما، گاهي به توصيه دوستان شفيق، اسامي مفسدان اقتصادي اعلام نمي‌شود.(1/3)

1637- سوم خرداد 1361 و دوم خرداد 1376 يادآور آزادي و آزادگي، غيرت، شرف، عزت و اقتدار ايراني، همت، هويت، سرافرازي و سربلندي بر ايرانيان هميشه پيروز مبارك باد. (3/3)

1755- بنده امروز در روزنامه شما كه هر روز مي‌خرم خواندم كه يك نفر از شهرستان به تهران آمده، چون پول نداشته و گرسنه بوده، پس از سه روز بيهوش شده و به بيمارستان منتقل شده، ياد آن پول نفت افتادم كه در يك روز ما دو تريليارد و 720 ميليارد تومان درآمد نفت داريم، ولي بايد همشهري‌هاي عزيز ما اين طور بيهوش و روانه بيمارستان شوند و كشورهاي نيكاراگوئه و ... از بخشي از اين درآمد بهره‌مند شوند. (1/3)

2223- جناب آقاي آصفي از شما بعيد است كه دو كشور ايران و امارات را با هم مقايسه كنيد. در ضمن از شوراي اطلاع‌رساني دولت محترم خواهش مي‌كنم جواب اين بنده حقير را بدهند كه حق دارم سوال كنم اين كمك‌هاي بي حد و حصر به كشورهاي ديگر با اجازه كدام مرجع مي‌باشد؟(1/3)

0334- وزير نفت فرمودند كه سهميه بنــــــــــدي بنـــــــــــــزين 4 ميليارد دلار صرفه‌جويي داشته، خواستم به عرض برسانم افغانستان، پاكستان، زيمبابوه و لبنان آماده باشيد، به صف باشيد كه هر كدام يك ميليارد وامتان رديف شد. (1/3)

0338- آقاي احمدي‌نژاد فرمودند كه ملت ما ملت اريتره را مي‌شناسند و خاطرات خوشي از آن دارد، ما نمي‌دانيم چه خاطرات خوشي از اريتره داريم؟ (1/3)

0804- آقاي رئيس‌جمهور فرموده‌اند كه براي مقابله با بحران غذا در جهان برنامه داريم. لطفا با اين درآمد سرشار نفت ابتدا شكم ملت خودمان را سير كنيم، سپس به فكر كشورهاي ديگر باشيم.(2/3)

0904- امروز از رسانه شنيداري بيگانه شنيدم كه سوريه با ميانجيگري دولت اسلامگراي تركيه مذاكرات غيرمستقيمي را با رژيم غاصب شروع كرده، ساليان سال است كه دولتهاي ايران با صرف هزينه‌هاي هنگفت از سوريه حمايت كردند و حالا‌ آن كشور نمك از دست ما خورده و نمكدان را شكسته است. اينها به فكر منافع خود هستند و با پس گرفتن بلندي‌هاي جولان تغيير موضع خواهند داد. فقط تنها كاري كه ما مي‌توانيم بكنيم تاسف خوردن است. (2/3)

2227- جناب آقاي انصاري سفير محترم ايران در مسكو به مناسبت هشتاد و هشتمين سالگرد برقراري روابط ديپلماتيك بين ايران و روسيه به اين بنده حقير بفرمائيد در اين 88 سال مخصوصاً در سال روابط طلايي روابط روسيه و ايران، روسيه چه كار مثبتي براي ايران انجام داده يكي از آن تلا‌ش‌ها را نام ببريد. (2/3)

2338- از آمل تماس مي گيرم، در مورد كمكهاي ايران به لبنان و اينكه روزنـامـه كـيـهـان گـفـتـه واقعاً عجيب است نماد يعني سنبل و نشانه ، مثل پرچم كه نماد كشور ماست، آيا ما مي توانيم پرچم كشورمان را به عنوان مساعدت نمادين به كـشـورهـاي ديـگر ببخشيم تا بتوانيم همبستگي خود را به مظلومان لبنان اعلام داريم؟ با اين همه ثروت عظيم و معادن غنـــــــــــي و رشــــــــــد روزافزون قيمـــــت نفت، روز به روز عده‌اي از اقشار ضعيف جامعه، ضعيف‌تر شدند به جاي اينكه نماد ثروت ملي مان در راه رفاه هموطنانمان باشد در راه ساختار كشور لبنان و دهها كشور ديگر، پروژه و پل و راه و ساختمان صرف شده است.(2/3)

1009- سرمقاله روز دوم خرداد در مورد كمك‌هاي خارجي خيلي جالب و منطقي بود ولي گويا اين حرف‌هايي كه جناب سردبير دارند در برابر بعضي سياستمداران و تصميم‌گيران مي‌زنند آب در هاون كوبيدن است.(2/3)

1142- من چند سال است كه خواننده روزنامه شما هستم، خدا پدر و مادر احمدي مقدم را بيامرزد با اين چيزي كه در تيتر شما زده و واقعا هم همين جور هست حداقل به دنبال آنهايي بروند كه دارند تاراج مي‌كنند، به قول احمدي‌مقدم دزد را نگيرند ميلياردي‌ها را درمان بكنند.(2/3)

1648- راجع به صفحه دوم مطلبي با عنوان مي‌خواستم بگويم جواب اين آقا اين هست كه اين آفتاب يزد نيست كه اعتراض‌هاي خودش را بلند كرده، بلكه اعتراض‌هاي وسيع خوانندگان آفتاب يزد است كه ذكر و درج شده، متاسفانه ظاهرا دو ريالي بعضي‌ها هنوز نيفتاده.(3/3)

1158- راجع به گفته‌هاي ديروز جناب احمدي‌ مقدم فرمانده محترم نيروي انتظامي كه فرمودند ميلياردها تومان دزدي و چپاول مي‌شود و نيروي انتظامي در خيابان‌ها به دنبال قالپاق دزدها هستند، درود بر تيمسار محترم. (3/3)

1848- عده اي از سياستمداران حق دارند كه پيام هاي مردمي شما را نمي خوانند برخي پيام ها آنقدر سوزناك است كه دل را به درد مي آورد و اشك را از ديده جاري مي كند من هم جاي آنها بودم نمي‌خواندم . (4/3)

0128- از آمل تماس مي گيرم ،‌مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور گفته‌اند آقاي رئيس جمهور با صراحت اذعان كرده كه دولت به لحاظ تبليغاتي، حريف مافيا نمي‌شود و مافيا در اركان قدرت جا خوش كرده است، پس چگونه است كه با وجود مافيا و حريف نبودن دولت، معيشت اقتصادي مردم بهتر شده و قدرت خريد ملي افزايش يافته است؟ اگر واقعا مسئولان دولتي براي از بين رفتن مفسدان عزم جدي دارند توجه فرمايند همان‌طور كه رئيس جمهور فرمودند اگر درآمريكا انتخابات آزاد برگزار شود انسان‌هاي آزاده و آگاه و انقلا‌بي بر سركار ميآيند در ايران هم بدون هرگونه نگراني، انتخابات كاملا‌ آزاد برگزار كنند مطمئنا مجلس در راستاي تامين هرچه بيشتر منافع براي ملت شكل مي‌گيرد و در سايه نظارت نمايندگان هيچ مفسد اقتصادي جرات ابراز وجود نخواهد داشت و دست فرصت‌طلبان از كيسه بيت‌المال كوتاه خواهد شد و ثروت‌هاي نامشروع باد آورده با عزم و اراده جدي نمايندگان به بيت‌المال باز خواهد گشت، وجود مافيا دليل آشكار برعدم اجراي جدي مبارزه با مفسدان اقتصادي و عدم نظارت نمايندگان مردم است.(2/3)

1404- امروز دوم خرداد و فردا سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر است با نزديك شدن به سالروز آزادي، برنامه مختلف در صدا وسيما براي گراميداشت اين روز بر پا مي كنند، مي خواستم بگويم هيچ بزرگداشتي براي خرمشهري ها بزرگتر و گرامي تر از اين نيست كه به قول نماينده مجلس، آرامش و رفاه پيش از جنگشان را به آنها برگردانند. (2/3)

1246- از آمل تماس مي گيرم، نماينده تفت و ميبد گفته بودند مهمترين نكته مثبت در مجلس هفتم وجود يك نوع آرامش بود كه بارها مورد تاييد دلسوزان نظام قرار گرفت و در آخر گفتند شوراي اقتصادي مجلس محقق نشد به طوري كه در پايان كار مجلس گراني خصوصاً در مسكن و بيكاري و تورم نمود بيشتري يافت، اين نماينده محترم توضيح ندادند مجلس آرام كه مورد تاييد مسئولا‌ن نظام هم قرار گرفت چه ره آوردي براي ملت داشت؟(2/3)

1746- يك مهندس بيكار هستم. در زمان دبيرستان دبيرهايمان براي اينكه رگ غيرتمان بگيرد و خوب درس بخوانيم يزدي ها را كه رتبه‌هاي اول كنكور را آوردند مثال مي‌زدند. حالا‌ مي‌فهمم كه دبيرهايمان بي جا مثال نزدند، دستتان درد نكند به خاطر سرمقاله اگر نتيجه تمام تلا‌شمان اين سرمقاله باشد نباختيم، دستتان درد نكند. (2/3)

1316- سالروز فتح خرمشهر را به ملت بزرگوار تبريك مي گويم، چرا در جهت بازسازي شهرهاي ويران شده خوزستان به خصوص خرمشهر گامهاي اساسي برداشته نمي‌شود؟ مراسم سالروز فتح خرمشهر را برگزار كردن كافي نيست، اي كاش مردم به جاي ليست پروژه‌هاي بازسازي در لبنان، گزارشي از بازسازي در خوزستان را مي‌ديدند. نصيحتي به گردانندگان روزنامه ... دارم و آن اينكه به ديدگاه‌هاي حضرت امام خميني توجه عميق داشته و به تمامي نظراتشان عمل بكنند نه گزينشي. ضمناً منافع ملت خودمان را بر ديگران ترجيح دهند.(2/3)

1420- در مورد پيام دهنده شماره 1131 در مورد كينه با روسيه جديد، چه خوب است اين خواننده محترم اخيراً كتاب منتشر شده در مورد اعمال جنايتهاي روسيه و انگليس از قبل از ناصرالدين شاه تا حالا را مطالعه كند.(2/3)

0922- پيام از كرج . ‌اگر عده‌اي از هموطنان وضعيت موجود را قبول دارند دليل اين نيست كه همه مردم راضي هستند، حتي آرايي كه به وسيله اين تعداد به نفع عده‌اي خاص به صندوق‌هاي آرا ريخته مي شود مويد آراي عمومي نيست، وقتي گفته مي‌شود اگر وزير بازرگاني استيضاح شود حرف‌هاي زيادي داريم احتمالا‌ به اين معني است كه ساكت باشيد و الا‌ مي‌گوييم! وقتي گفته مي‌شود موضوع عوامل داخلي بحران مسكن و قطع گاز ارمنستان را از دستگاه‌هاي امنيتي پيگيري كنيد يعني همان بيع متقابل.(1/3)

آفتاب يزد: آيا گمان نمي‌كنيد اگر فقط 10 درصد از واجدان شرايط (حدود 550 هزار نفر) بيشتر از ميزان فعلي در انتخابات تهران شركت مي‌كردند و به افرادي غير از جناح پيروز فعلي راي مي‌دادند، سرنوشت انتخابات و نتيجتا سرنوشت مجلس تغيير مي‌كرد؟ البته ممكن است شما بلافاصله به اعتراضات آقايان كروبي و خاتمي نسبت به مرحله اول انتخابات و انتقاد آقاي انصاري در مرحله دوم اشاره كنيد كه مورد توجه قرار نگرفت. ولي به هر حال به نظر ما افزايش تعداد شركت كنندگان مي‌توانست احتمال اشـتـبـاه- يـا تـخـلـف - را بـه حـداقل برساند، در ضمن نمونه‌هايي كه شما اشاره كرديد - به خصوص در مورد مسكن- در واقع نوعي تبليغ عليه جناح رقيب دولت بود نه تعامل داخلي يا به قول شما بيع متقابل اصولگرايان.

1619- اول خرداد 87 گزارش تحقيق و تفحص مجلس و قوه مقننه را شنيدم و بسيار متأسف شدم، چون در حالي كه افرادي در كشور براي احقاق حقوق صنفي خود زندان، تبعيد يا اخراج مي‌شوند يك قاچاقچي با داشتن 850 كيلو هروئين با گذاشتن وثيقه 40، 50 ميليوني از زندان به مرخصي بدون بازگشت مي‌رود.(1/3)

آفتاب يزد: به شما توصيه مي‌كنيم توضيحات قوه قضائيه را هم بـخوانيد و آنگاه قضاوت كنيد. البته ترديدي نداريم كه برخي بي‌عدالتي‌ها و سهل انگاري‌ها در بعضي محاكم قضايي وجود دارد، اما دستگاههاي ديگري هم كه به دلايلي در سالهاي اخير از تيررس تحقيق و تفحص، سوال و استيضاح مجلس هفتم دور بوده‌اند، از اين نابساماني‌ها، تهي نيستند.

2256- پيام دهندگان محترم نگران نباشيد كم‌كم سر و كله سريلانكا و مالي هم پيدا مي‌شود كه وعده كمكي كه به ما كرده‌ايد چه شد؟ تازه شايد ناچار شوند اين كار را ازطريق ستون روي خط آفتاب انجام دهند. (1/3)

آفتاب يزد: شان اين ستون، بالاتر از آن است كه چنين مطالبي در آن درج شود. البته يكي دو روزنامه هستند كه علاقه وافري به حمايت از كمك‌هاي خارجي دارند و اگر لازم باشد پيام‌هاي آنچناني را درج مي‌كنند.

1730- طبـــــــق نظرات كارشناســـــــــــان و گفتــــــــــــه‌هاي آنان دولـــــــــــت از طريق درآمد نفتي 188 ميليارد دلار ظــــــــــرف مدت سه سال دريافتي داشته كـــــــــــه طبق ادعــــــــــــاي كارشناسان براساس مصوبات بودجه، 107 ميليارد دلار آن خرج شده است. آيا بهتر نيست دولت يك گزارش شفاف در اين مورد به مردم بدهد؟ (1/3)

آفتاب يزد: به نظر ما، اگر دولت كاري كند كه حداقل نمايندگان مجلس نسبت به قانوني بودن انجام بعضي هزينه‌ها توسط دولت قانع شوند احتمالا‌ تا حدي مشكل حل خواهد شد.

0946- رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس مي‌گويد 46 درصد از طرح‌هاي زودبازده اصولا‌ وجود خارجي ندارد و از عوامل گراني مسكن است. بعضي دوستان وام‌هاي ميلياردي كم بهره دريافت نموده و به عوض سرمايه‌گذاري در صنعت آن را به خريد زمين، آپارتمان، برنج و غيره اختصاص داده و باعث گراني زندگي براي اكثريت مردم فقير شده‌اند. (1/3)

آفتاب يزد: شوراي اطلاع‌رساني دولت، اظهارات آقاي توكلي را تكذيب كرده است. حالا‌ بايد ببينيم آقاي توكلي در برابر اين تكذيبيه چه موضعي مي‌گيرد؟

2224- من كه ماهي 200 هزار تومان با موتور دارم درميآورم بايستي 200 هزار تومان را بروم حق بيمه بدهم، بيمه را اجباري كردند.(31/2)

1842- از شهرستان محلات تماس مي‌گيرم. من از بچگي كه با پدرم به مسجد مي‌رفتم و بعدها كه بزرگتر شده بودم آقايان روحاني كه راجع به رسول خدا حضرت محمد (ص) صحبت مي‌كردند ايشان را يك انسان خوش برخورد، نظر بلند، منطقي، صلح‌طلب، مخالف جنگ و جدال و مدارا با دشمن معرفي مي‌كردند، حتي آنجا كه يك يهودي خاكستر بر سرشان مي‌ريخته، ولي ايشان باز به عيادتش مي‌رفته، بنده اين نشانه‌ها را در صورت آقاي خاتمي مي‌بينم. (1/3)

آفتاب يزد: بارها تقاضا كرديم حتي صالح‌ترين انسان‌هايي را كه مي‌شناسيد به هيچ وجه با رسول‌گرامي (ص) و ائمه اطهار عليه السلام مقايسه نكنيد. البته مي‌توانيد با يادآوري سلوك پيامبر اكرم (ص)، همه سياستمداران و مسئولان را به پيروي از ايشان دعوت كنيد.

1904- از تهران تماس مي گيرم، مي خواستم ببينم چرا دولت خروج افغاني ها را متوقف كرده و روز به روز به تعداد آنها افزوده مي شود.(4/3)

1805- مساله اين است كه چرا ما بايد با كشورهاي رده آخر از نظر اقتصادي و سياسي رابطه داشته باشيم، مانند ونزوئلا‌ كه هر چند وقت يكبار به تهران مي آيد و قراردادهايي براي اخذ كمك يا سرمايه‌گذاري در آن كشور و... منعقد مي‌كند، آيا كشور ديگري در دنيا پيدا نمي شود كه ما از ناحيه آنها، سودي ببريم؟ الا‌ن بعضي از جوانان ما از بيكاري و فقر دارند مي نالند، تك تك شما مسئول هستيد و بايد جوابگو باشيد. (4/3)

1054- از چاپ سرمقاله تشكر مي‌كنم، به راستي كه حرف دل ما را زديد در اين مورد يك پيشنهاد دارم، ما كه كشوري آزاد هستيم حداقل سالي يك بار مردم در انتخابات شركت مي‌كنند چه ايرادي دارد در مورد ادامه يا قطع كمك‌هاي ايران به كشورهاي ديگر يك همه‌پرسي برگزار كنيم و نظر مردم را جويا شويم. (3/3)

آفتاب يزد: با توجه به اينكه اخيرا بعضي روزنـامـه‌هـا اعـلام كـرده‌اند اعطــــــــاي كمك‌ها به نمايندگي از سوي مـــــردم انجام مي‌شود، پيشنهـــــاد شمـــــا مي‌توانــــد بسيـــــار راهگشـــــا باشــــد.

1952- اين مساله تورم كه جناب سخنگوي دولت مي‌فرمايند سهم بين الملل 5 درصد است، پس براي ما كه 18 درصد است 5 درصد از آن كم كنيد پس 13 درصد است، اين موضوع طلب و بدهكاري نيست كه بگوئيم 5 درصد كم مي‌شود. (1/3)

آفتاب يزد: خوب بود كه سخنگوي دولت وضعيت تورم در ساير كشورها را هم با احتساب همين 5 درصد، اعلام مي‌كردند و مي‌گفتند كشورهايي كه تورم آنها كمتر از 5 درصد است، كدام روش مديريتي را به كار گرفته‌اند؟

1954- لطفا به اين صدا و سيما بگوئيد با توجه به اين گراني و تورم اينقدر خط و نشان براي اين مردم نكشند ، لا‌اقل به مردم اميد بدهند نه اينكه هر روز يكي را بردارند بياورند در گفت وگوي خبري براي مردم خط و نشان بكشند ، من هم جانبازم و هم آزاده. (4/3)
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 473]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن