تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813046389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ليگ جهاني واترپلو - ژاپنتيم ملي ايران در آخرين ديدار مغلوب ژاپن شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ليگ جهاني واترپلو - ژاپنتيم ملي ايران در آخرين ديدار مغلوب ژاپن شد
تيم ملي واترپلو كشورمان در آخرين ديدار از دور برگشت رقابتهاي ليگ جهاني منطقه آسيا- اقيانوسيه مقابل ژاپن مغلوب شد.

به گزارش خبرگزاري مهر، ملي پوشان كشورمان در آخرين روز اين رقابتها كه با شركت تيم هاي استراليا، چين ، ژاپن ، نيوزلند و ايران در شهر توكيو ژاپن برگزار شد ، به مصاف تيم ژاپن (نايب قهرمان آسيا و ميزبان مسابقات) رفتند در پايان با نتيجه 9 – 4 در اين ديدار شكست خوردند.

براي تيم كشورمان در اين ديدار كامبيز افشاري ، علي پيروزخواه ، علي اكبر شيري جيان و ميثم جعفري گلزني كردند. تيم واترپلو ايران در ديدار رفت اين رقابتها با نتيجه 9 بر 2 مغلوب ژاپن شده بود.

مربي تيم ملي واترپلو : حضور در ليگ جهاني تجربه مفيدي بود
سيروس طاهريان مربي تيم ملي واترپلو كشورمان در پايان اين مسابقات ضمن ارزشمند توصيف كردن نخستين حضور تيم واترپلو كشورمان در رقابتهاي ليگ جهاني اظهار داشت : اين رقابتها فرصت گرانبهايي براي بازيكنان تيم واترپلو كشورمان بود تا در مصاف با تيم هاي قدرتمندي نظير استراليا (تيم دهم جهان) ، چين (قهرمان آسيا و يكي ازتيم هاي حاضر در المپيك) و ژاپن (نايب قهرمان آسيا) تجربه رويارويي با تيم هاي در سطح جهاني را بدست آورند.

طاهريان اضافه كرد: تيم كشورمان عليرغم اينكه در اين مسابقات بدليل مصدوميت چند بازيكن كليدي و باتجربه خود را در اختيار نداشت و همين مسئله فشار بيش ازحدي را به بازيكنان وارد كرد ولي ملي پوشان در ديدارهاي دور برگشت نتايج بهتري كسب كردند و نشان دادند اين گونه مسابقات مي تواند در رشد كيفي و فني بازيكنان تيم ملي بسيارتاثيرگذارباشد.

وي هدف تيم ملي واترپلو كشورمان را كسب مدال دربازيهاي آسيايي 2010 گوانگجو چين عنوان كرد و گفت: تيم واترپلو براي رسيدن به اين هدف بزرگ بايد بر تجربه بين المللي خود بيفزايد و نبايد شكست در برابر حريفاني درسطح جهاني ما را از هدف بزرگي كه در نظر داريم بازدارد. حضور در چنين مسابقاتي راهي بسوي موفقيت هاي آينده است و جسارت هماوردي با تيم هايي در سطح جهاني، مي تواند زمينه مناسبي براي پيشرفت واترپلو ايران و قرار گرفتن در جمع بزرگان آسيا باشد.

تيم واترپلو ايران دوشنبه به ايران باز مي گردد
تيم ملي واترپلو كشورمان كه براي حضور در پنجمين دوره رقابتهاي ليگ جهاني در زون آسيا - اقيانوسيه به ژاپن سفركرده است ، فردا شب به كشور بازمي گردد.

تيم واترپلو كشورمان كه نخستين حضور خود در رقابتهاي ليگ جهاني را تجربه مي كرد در اين رقابتها كه از 6 خرداد ماه در شهر توكيو ژاپن آغاز شده بود، پس از8 ديدارسخت و نفس گيرمقابل تيم هاي آسيايي ، ساعت 11 فردا شب به كشوربازمي گردد.
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن