تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813595176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساده‌ترين نرم‌افزار مالتي مديا به دست متخصصان ايراني ساخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: ساده‌ترين نرم‌افزار مالتي مديا به دست متخصصان ايراني ساخته شد
ساده‌ترين نرم‌افزار مالتي مديا به دست جوانان متخصص توسط يك واحد فناور مستقر در مركز رشد فناوري اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهي (رويش) طراحي و ساخته شد.


به گزارش سرويس دانشگاه و تشكل برنا، مركز رشد رويش نرم‌افزار پوياگر توسط تيم متخصص واحد توسعه فناوري اطلاعات پيشگام رسانه با استفاده از شيوه‌هاي منحصر به فرد طراحي شده و يك نرم‌افزار ايراني است كه براي اولين بار جهت رفع مشكلات و نيازهاي كاربران ايراني طراحي و ارائه شده است.

هادي روحاني سرپرست تيم طراح اين نرم‌افزار گفت: از اهداف اصلي مجريان اين نرم‌افزار استفاده و كاربرد بسيار آسان در محيطي كاملاً فارسي است كه كاربران را قادر به ايجاد CDهاي مالتي مديا در كمترين زمان ممكن مي‌سازد.

وي با اشاره به اينكه مالتي مديا روش پيشرفته آموزش، تبليغ و حضور در عرصه داد و ستد و تجارت بين‌الملل است، افزود: سي دي هاي مالتي مديا معمولاً با نرم‌افزار Director ساخته مي‌شوند اما مشكل يادگيري زبان لينگو و همچنين كاركرد حرفه‌اي اين نرم‌افزار بسياري از طراحان را بسوي استفاده از فلش سوق داده است ولي استفاده از نرم‌افزار فلش نيز مستلزم صرف زمان بسيار زياد است.

مدير اين واحد فناور مستقر در مركز رشد فناوري اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهي (رويش) خاطر نشان كرد: نرم‌افزار پوياگر مشكل يادگيري نرم‌افزار Director، زبان لينگو و از طرفي صرف زمان بسيار زياد در فلش و ايجاد همزماني اجزا را هموار ساخته است.

هادي روحاني اضافه كرد: نرم‌افزار پوياگر يك نرم‌افزار فلش‌ساز است كه ساخت برنامه‌هاي پخش مالتي مديا، كاتالوگ‌هاي تبليغاتي، سي دي هاي فلش آموزشي و غيره را تا حد ممكن ساده كرده و هر كسي بدون داشتن اطلاعات كار با زبان‌هاي برنامه‌نويسي و حتي فلش مي‌تواند صفحات متحرك خود را با اين برنامه بسازد.

وي افزود: نرم‌افزار پوياگر به كاربر اجازه مي‌دهد تا بتواند گرافيك مورد‌نظر خود را پياده‌سازي، موزيك دلخواه خود را اجرا، اطلاعات خود را با هر فرمتي از قبيل: DOC و SWF و EXE و ... نمايش، دسته‌بندي مطالب به صورت نا محدود و نهايتاً اينكه بدون نياز به تسلط بر علوم كامپيوتر يك سي دي مالتي مديا ايجاد و طراحي نمايد.

وي در پايان گفت: اين نرم‌افزار براي آرشيو كتب، نشريه، نمايش اطلاعات مورد نظر بر روي وب، سي دي و دي وي دي، ايجاد و ساخت كتاب‌هاي الكترونيكي در راستاي نشر الكترونيك، ايجاد آلبوم گالري تصاوير بسيار مناسب و مفيد است.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//115 - 22 - 72//www.BornaNews.ir
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن