تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820511055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نشست انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان عنوان شد: روئين‌تن: «دلشكسته» دغدغه فكري و حرف دل من بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در نشست انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان عنوان شد: روئين‌تن: «دلشكسته» دغدغه فكري و حرف دل من بود
خبرگزاري فارس: «علي رويين‌تن» گفت: در پروژه «دلشكسته» فيلمي در راستاي دغدغه‌هاي فكري و حرف دل خود ساختم.


به گزارش خبرنگار سينمايي فارس، فيلم سينمايي «دلشكسته» ساخته «علي رويين‌تن» به همت انجمن روزنامه نگاران مسلمان در مركز فرهنگي هنري سيدالشهدا به نمايش در آمد.
بنابر اين گزارش، پس از نمايش اين فيلم جلسه پرسش و پاسخي با حضور «علي رويين‌تن» (كارگردان)،«بيتا بادران» و «رضا رويگري» (بازيگر)، «شاپور پورامين»(مدير فيلمبرداري)،«حسين زندباف» (تدوينگر) و «محمد فرشته‌نژاد»(آهنگساز) برگزار شد.
«محمد تقي‌فهيم» منتقد اين نشست با اشاره به اينكه «دلشكسته» فيلم جذابي است،گفت: اين فيلم ابتدا فيلم جذابي است و پس از آن به طرح مفاهيم عميق معنوي پرداخته است كه اين يك ويژگي براي اين فيلم است.
در اين نشست، «علي رويين تن» با بيان اينكه عاشق اهل بيت است، گفت: نمي‌توانم فيلمي غير از دغدغه فكري و حرف دلم بسازم، حال اگر به لحاظ موضوع «دلشكسته» فيلمي جسارت آميز است، نمي‌دانم چه بايد بگويم.
وي ادامه داد: من در اين پروژه از كساني دعوت به همكاري كردم كه مي‌دانم اهل دل و عاشق اهل بيت هستند. اين افراد مؤمنانه و با وضو كار مي‌كردند.
«بيتا بادران» نيز در ادامه اين نشست، گفت: چيزي در سرتاسر اين پروژه به من مي‌گفت كه «دلشكسته» كاري بسيار خوب خواهد شد.
وي افزود: ما در پي آن بوديم كه از پرچم تبرك شده امام حسين در فيلم استفاده كنيم و اين در حالي بود كه فيلمبرداري اين فيلم با آوردن بيرق سرخ امام حسين از كربلا همزمان شد كه اين براي ما مثل معجزه بود.
«رويگري» نيز در اين نشست، گفت: نقش من در اين فيلم، برايم بسيار جذاب بود و من با اعتقاد قلبي آن را بازي كردم.
براساس اين گزارش، در اين برنامه جمعي از هنرمندان سينما و تئاتر ،منتقدان و نويسندگان سينمايي حضور داشتند كه درباره سينماي ديني به تبادل نظر پرداختند.
در اين جلسه ،دختر بزرگوار يك شهيد با سخنان خود، جمع را تحت تاثير قرارداد و گفت:«دل شكسته» نمايش جوانان مومني است كه بر سر عقيده خود استوارند.
در فيلم «دل شكسته»، خسرو شكيبايي، بيتا بادران ،شهاب حسيني، محمود پاك نيت،رضا رويگري،شقايق فراهاني، فريبا كوثري و گوهر خيرانديش بازي مي‌كنند.
انتهاي پيام/
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن