تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816331773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استون در گفتگو با اسكرين:دوران رياست جمهوري بوش پر از اتفاق‌هاي بد و مضحك بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استون در گفتگو با اسكرين:دوران رياست جمهوري بوش پر از اتفاق‌هاي بد و مضحك بود
كارگردان برنده اسكار كه فيلم جديد او درباره رئيس جمهور فعلي آمريكا فردا دوشنبه كليد مي‌خورد، اعتقاد دارد جرج بوش تجسم تمام ذهنيتي است كه دنيا از آمريكا به عنوان كشور گاوچران‌ها دارد و دوران او پر از اتفاق‌هاي بد بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسكرين ديلي اعلام كرد فيلم كمدي جدي "دبليو" اليور استون درباره چهل و سومين رئيس جمهور آمريكا و يكي از جنجالي‌ترين چهره هاي دنياي معاصر است و در آن زندگي بوش از 20 تا 58 سالگي و پس از آغاز جنگ عراق به تصوير درمي‌آيد.

هرچند مقاطع زماني در فيلم در هم آميخته مي شود، اما به گفته استون "دبليو" يك فيلم "سه پرده‌اي" است كه با بوش به عنوان مردي جوان با "يك زندگي شكست خورده" آغاز مي‌شود، با خروج او از سايه پدرش و رسيدن به قدرت ادامه مي‌يابد و بعد به حمله به عراق مي‌رسد.

استون گفت: او به چيزي رسيد كه پدرش در آن ناكام بود: انتخاب مجدد به عنوان رئيس جمهور. سوال اصلي استفاده او از اين موقعيت است. سازنده فيلم‌هاي "جوخه" و "متولد چهارم ژوئيه" افزود: فضاي فيلم "دبليو" چيزي شبيه "شبكه" و "دكتر استرنج لاو" است. خيلي جوان بودم كه "دكتر استرنج لاو" را ديدم و اين فيلم هنوز با من است. در آن فيلم موضوعي بسيار تلخ به داستاني كمدي جدي تبديل شد و اين كار جواب داد. بنابراين اين دو فيلم مي‌توانند براي "دبليو" مدل‌هاي بسيار خوب باشند.

استون و استنلي وايسر همكار فيلمنامه‌نويس او اوايل سال 2007 كار روي اين پروژه را آغاز كردند و وايسر در همان حال كه استون روي پروژه "پينكويل" كار مي‌كرد، فيلمنامه "دبليو" را نوشت، اما وقتي استوديو يونايتد آرتيستس توليد فيلم "پينكويل" را به تعويق انداخت، نظر استون بلافاصله متوجه "دبليو" شد و دسامبر پيش جاش برولين را براي بازي در نقش اصلي انتخاب كرد.

براي ديگر نقش‌هاي فيلم نيز گروهي از بازيگران سرشناس انتخاب شده‌اند: اليزابت بنكس به نقش لورا همسر بوش، جيمز كرامول در نقش بوش پدر، الن برستين در نقش باربارا بوش، جفري رايت در نقش كالين پاول، تندي نيوتن در نقش كاندوليزا رايس، اسكات گلن به نقش دانلد رامسفلد، توني جونز در نقش كارل رو و يوآن گرافاد به نقش توني بلر. ريچارد دريفوس نيز براي بازي در نقش ديك چني معاون رئيس جمهور در حال مذاكره است.

استون 62 ساله با اشاره به تغيير دين بوش به مسيحيت و تاثير آن در زندگي او، گفت: ما بايد اين مسئله را جدي بگيريم. تغيير دين، شاه بيت تغييرات اوست. بوش در 40 سالگي يك دائم‌الخمر بود و بعد در چهار سال كاملا تغيير كرد. اينكه او چگونه از آن طرف بام افتاد و بسيار مذهبي شد موضوعي جالب است. البته بعضي از ويژگي‌ها مانند خلق و خو، خشم و بي صبري در او تغيير نكرده است.

البته "دبليو" قرار نيست مانند فيلم زندگي‌نامه‌اي "نيكسن" توليد سال 1995، يك فيلم سه ساعته و سفت و سخت باشد. استون گفت: اين فيلم به لحاظ روانشناختي سنگين نيست. با وجود شباهت‌هاي ميان بوش پسر و نيكسن قصد ندارم او را مانند نيكسن ناآرام و نيازمند روانكاوي‌ ترسيم كنم.

استون افزود: پروژه "نيكسن" به لحاظ ابعاد و دوران بلندپروازانه‌تر بود، اما شما بايد كمي هم كه شده به دوران رياست جمهوري بوش بخنديد، براي اينكه در اين دوران خيلي اتفاقات بد روي داد. اين فيلم يك تراژدي كمدي است.

پروژه 25 ميليون دلاري براي نمايش از 17 اكتبر و چند ماه مانده به پايان دوران رياست جمهوري بوش آماده نمايش مي‌شود و استون اطمينان دارد فيلم او به لحاظ تجاري بسيار موفق خواهد بود.
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 314]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن