تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813049603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پليس راه ناجا از 13 تا 18 خرداد ماه محدوديتهاي ترافيكي اعمال مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پليس راه ناجا از 13 تا 18 خرداد ماه محدوديتهاي ترافيكي اعمال مي كند
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): پليس راه نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران از 13 تا 18 خرداد سال 86 در برخي محورهاي ارتباطي كشور محدوديت ترافيكي اعمال مي كند.


به گزارش روز يكشنبه خبرنگار اجتماعي ايرنا به نقل از پليس راه نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران، اين محدوديت هاي ترافيكي به دليل برگزاري مراسم نوزدهمين سالگرد ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و افزايش ميزان سفر در اين ايام صورت مي گيرد.
بر اساس اين گزارش، در روزهاي 13 تا 18 خرداد ماه در محورهاي مواصلاتي استان هاي تهران، قم، قزوين، مركزي، مازندران و همدان محدوديت هاي ترافيكي به شرح ذيل اعمال مي شود.
1ـ تردد موتور سيكلت از 13 تا 18 خرداد درمحورهاي هراز، فيروزكوه، چالوس، رشت ـ قزوين، تهران ـ سمنان ـ مشهد و ساوه ـ همدان ممنوع است.
محور كندوان
ـ تردد كاميون ها از محور كندوان كماكان ممنوع است.
ـ از ساعت 15 تا 22 روز چهارشنبه 15 خرداد ماه تردد وسايط نقليه از محور كندوان از كرج به سمت چالوس ممنوع و از ساعت 17 و 30 دقيقه تا ساعت 22 روز چهارشنبه 15 خرداد تردد همه وسايط نقليه از مرزن آباد محدوده دزدبن به سمت كرج يك طرفه است.
ـ از ساعت 12 تا ساعت 24 روزهاي جمعه 17 و شنبه 18 خرداد ماه تردد وسايط نقليه از محور كندوان از كرج به سمت چالوس ممنوع و از ساعت 15 تا ساعت 24 روزهاي جمعه 17 و شنبه 18 خرداد ماه تردد وسايط نقليه از مرزن آباد محدوده دزدبن به سمت كرج يك طرفه است.
محور هراز
ـ از ساعت 13 روز دوشنبه 13 خرداد تا ساعت 24 روز چهارشنبه 15 خرداد ماه و نيز از ساعت 13 روز جمعه 17 خرداد تا ساعت 24 روز شنبه 18 خرداد ماه تردد همه كاميون ها به استثناي كاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از محور هراز ممنوع است.
ـ از ساعت 16 تا ساعت 24 روزهاي جمعه 17 و شنبه 18 خرداد ماه تردد وسايط نقليه از رودهن - انتهاي بلوار كريتون - به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 16 و 30 دقيقه تا ساعت 24 روزهاي جمعه 17 و شنبه 18 خرداد ماه تردد وسايط نقليه از آب اسك تا دو راهي رودهن يك طرفه است.
محور فيروزكوه
از ساعت 7 صبح تا ساعت 24 روزهاي دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه 13،‌ 14 و 15 خرداد ماه و همچنين روزهاي جمعه و شنبه 17 و 18 خرداد ماه تردد تريلرها به استثناي تريلرهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از تهران به طرف قائم شهر و برعكس ممنوع است.
محور قزوين ـ رشت
ـ از ساعت 7 صبح روز دوشنبه 13 خرداد تا ساعت 24 چهارشنبه 15 خرداد ماه تردد كاميون ها به استثناي كاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از محور قزوين به رشت و برعكس ممنوع است.
ـ از ساعت 7 صبح روز جمعه 17 خرداد تا ساعت 24 شنبه 18 خرداد ماه تردد كاميون ها به استثناي كاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از محور قزوين ـ رشت و برعكس ممنوع است.
محور ساوه - همدان
- از ساعت 13 تا ساعت 24 روز دوشنبه 13 خرداد و نيز از ساعت 7 تا 24 روزهاي سه شنبه و چهارشنبه 14 و 15 خرداد ماه تردد كاميون ها به استثناي كاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از محور ساوه به همدان - ساوه تا دوراهي قزوين - همدان- و برعكس ممنوع است.
- از ساعت 13 تا ساعت 24 روز شنبه 18 خرداد تردد كاميون ها به استثناي كاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از محور ساوه به همدان - ساوه تا دوراهي قزوين- همدان - و برعكس ممنوع است.
محور قم
- تردد وسايط نقليه سنگين باربري از ساعت 6 روز دوشنبه 13 خرداد تا ساعت 24 روز سه شنبه 14 خرداد ماه از محور قديم قم - تهران و برعكس ممنوع است و رانندگان اينگونه وسايط نقليه مي توانند از آزاد راه سلفچگان- ساوه يا محور قديم سلفچگان - ساوه تردد كنند.
- از ساعت 6 صبح روز دوشنبه 13 خرداد تا ساعت 24 چهارشنبه 15 خرداد ماه همه وسايط نقليه سنگين باربري كه از استان هاي جنوبي كشور شامل استان هاي هرمزگان - سيستان و بلوچستان- كرمان و يزد به طرف قم در حركت هستند، بايد از مسير سه راهي نطنز، مورچه خورت، دليجان،َ سلفچگان، ساوه، تهران و برعكس تردد كنند.
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن