تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815534407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به مناسبت رحلت بنيانگذار جمهوري اسلامي كودكان كانون پرورش فكري استان مركزي به زادگاه امام (ره) مي‌روند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به مناسبت رحلت بنيانگذار جمهوري اسلامي كودكان كانون پرورش فكري استان مركزي به زادگاه امام (ره) مي‌روند
خبرگزاري فارس: مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان مركزي گفت: كودكان عضو مراكز اين كانون به خمين زادگاه حضرت امام خميني (ره) مي‌روند و از خانه بنيانگذار جمهوري اسلامي ديدن مي‌كنند.
محمد حقي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراك افزود: اين برنامه به مناسبت سالگرد ارتحال ملكوتي حضرت امام و آشنايي كودكان با امام (ره) برگزار مي‌شود.
وي تصريح كرد: در اين ديدار قرار است كودكان پايه شمع‌هاي سفالي دست ساخته خود را به دست بگيرند و در سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) به ياد ايشان شمع روشن كنند و شعر و سرود بخوانند.
مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان مركزي برگزاري نمايشگاه عكس از حضرت امام (ره)، برپايي نمايشگاه‌هاي كتاب و آثار اعضا درباره حضرت فاطمه زهرا (س) و امام راحل، كتابخواني، شعرخواني از ديوان امام، معرفي شخصيت ايشان، مسابقه خوشنويسي جمله‌اي از امام، مسابقه تصويرگري اشعار امام، معرفي خمين، برگزاري مسابقه نقاشي با عنوان امام و كودكان و تهيه بروشور از زندگي امام را از ديگر برنامه‌هاي كانون عنوان كرد.
حقي گفت: كانون پرورش فكري استان مركزي همچنين با برپايي كارگاه داستان و خاطره‌نويسي با عنوان ستاره‌اي كه خاموش شد، برگزاري مراسم عزاداري و نوحه‌خواني توسط اعضاي مراكز و قصه‌گويي براي كودكان با موضوع امام و انقلاب و معرفي روز 15 خرداد و وقايع آن، ياد و خاطره حضرت امام خميني (ره) را در نوزدهمين سال رحلت ايشان گرامي مي‌دارد.
وي همچنين از ساخت ماكت منزل امام (ره) با گل سفال خبر داد و اظهار داشت: اين ماكت به مساحت يك متر در يك متر و ارتفاع 40 سانتيمتر توسط شش نفر از اعضاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان شهرستان دليجان ساخته خواهد شد.
انتهاي پيام/م
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن