تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819257383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«پاپوش» به آخر خط رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: «پاپوش» به آخر خط رسيد
جام جم آنلاين: تصويربرداري فيلم تلويزيوني «پاپوش» به روزهاي آخر رسيد. اين فيلم كه در گروه فيلم و سريال شبكه 3 سيما آماده مي‌شود - با موضوعي طنز مي‌كوشد يك موقعيت ويژه را به تصوير بكشد. در فيلم تلويزيوني «پاپوش» تعدادي از بازيگران شناخته شده حوزه طنز به ايفاي نقش مي‌پردازند.


سيدمجيد صالحي، علي صادقي، اسماعيل سلطانيان، محسن قاضي‌‌مرادي، محمود بهرامي، محمد شيري، حميد مهين‌دوست، فلور نظري، شقايق دهقان، مهوش وقاري، اصغر حيدري و محمد ابهري بعضي بازيگراني هستند كه در اي ن فيلم در نقش‌هاي مختلف ظاهر شده‌اند. فيلمنامه فيلم پاپوش را (كه قبلا كمال نام داشت)‌ ايرج محمدي و اميرعباس پيام نوشته‌اند و كارگرداني آن را هم اسماعيل فلاح‌پور به عهده دارد.

پاپوش، داستان بازارياب ساده‌اي به نام كمال را بازگو مي‌كند كه براي شركتي كه آقاي زماني مديرعامل آن است كار مي‌كند. او مورد وثوق زماني است و به همين دليل زماني از او مي‌خواهد در كارها بيشتر ياريگر او باشد. از سوي ديگر، كمال قرار است بزودي با فريده منشي مديرعامل و دختر عطا آبدارچي شركت ازدواج كند، اما يكباره مشكلات رخ مي‌نمايد و همه درگير ماجرايي مي‌شوند كه انگار تمامي ندارد.

مسائل مربوط به فروش محصولات تقلبي در بازار به عنوان محصول شركت، بخشي از مشكلاتي است كه زماني درگير آن مي‌شود. در ادامه داستان كمال بايد بي‌گناهي‌اش را در اين ماجرا ثابت كند و همين موضوع باعث مي‌شود ادامه ماجرا شكل ديگري به خود بگيرد.به گفته محمد صدري، تهيه‌كننده فيلم پاپوش، اين فيلم اواسط تيرماه آماده پخش خواهد شد.

در ساخت اين فيلم تلويزيوني عليرضا محمدي (مديرتوليد)‌، سعيد مهران (مجري طرح)‌، اسماعيل آقاجاني (مدير تصويربرداري)‌، جعفر عليان (مدير صدابرداري)‌، حميد مهين‌دوست (طراح گريم)‌ و محمدحسين غضنفري (تدوين)‌ همكاري مي‌كنند.

كار تصويربرداري اين فيلم تلويزيوني همچنان در لوكيشن‌هايي در تهران ادامه دارد.
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 451]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن