تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819904825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خالد مشعل : امام خميني؛ ايران را به دشمن اسرائيل تبديل كرد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: خالد مشعل : امام خميني؛ ايران را به دشمن اسرائيل تبديل كرد
خالد مشعل رئيس دفترسياسي جنبش مقاومت اسلا مي فلسطين (حماس )گفت :امام خميني (ره)ايران رااز كشور دوست آمريكاو رژيم صهيونيستي به دشمن اين دو و حامي مبارزان تبديل كرد.
به گزارش شبكه خبر به نقل از ايرنا، ; خالدمشعل شنبه شب در مراسم نوزدهمين سالگرد ارتحال رهبركبير انقلاب كه در حرم حضرت زينب (س ) در دمشق برگزار شدافزود : اين يك تحول عظيم است كه پس از پيروزي انقلاب اسلامي حاصل شد.

مشعل افزود: ريشه ايران در هر صورت، اسلامي ، شرقي و منطقه اي است و نمي تواند در بلوك آمريكا و رژيم صهيونيستي قرار بگيرد.

وي با قدرداني از حمايات بي شائبه جمهوري اسلا مي ايران، از مقاومت در منطقه به ويژه مقاومت مردم فلسطين تاكيد كرد: هر چه فشار بر ايران بيشتر شود ارزش و جايگاه ايران نيز بيشتر خواهد شد.

مشعل با اشاره به محاصره نوار غزه و قتل و كشتار فلسطينيان توسط رژيم صهيونيستي خاطر نشان كرد ، با اين حال، ملت فلسطين به سلاح مقاومت پايبند است و هرگز از آن دست بر نخواهد داشت.

وي تاكيد كرد: آگاهي مردم فلسطين به حدي رسيده است كه ديگر كسي نمي تواند اين ملت را فريب دهد.

رييس دفترسياسي جنبش مقاومت اسلا مي فلسطين (حماس )همچنين گفت : رژيم صهيونيستي با اين كه 60 سال از عمرش مي گذرد اما هنوز نتوانسته ثبات و امنيت را براي يهوديان ايجاد كند، لذا مي توان نشانه هاي زوال آن را مشاهده كرد.

وي با اشاره به شكست هاي پي در پي آمريكا در منطقه و جهان تاكيد كرد: آنهايي كه به حمايت آمريكا دل خوش كرده اند، ديدند، بوش در سفر اخير خود به فلسطين اشغالي چگونه به دوستانش پشت كرد و فقط منافع رژيم صهيونيستي را در نظرگرفت .

خالد مشعل از دولت هاي عربي خواست اختلافات را كنار گذاشته و در زمينه حمايت از مقاومت فلسطين با يكديگر متحد شوند.

شيخ فتحي يگن رييس سازمان عمل اسلا مي لبنان نيز در اين مراسم ضمن تمجيد شخصيت حضرت امام خميني (ره)، وي را اسطوره اي دانست كه منطقه و جهان را تكان داد.

شيخ فتحي يگن با اشاره به پيروزي مقاومت لبنان در برابررژيم صهيونيستي و آمريكا، آن را ناشي از دنباله روي از خط امام دانست .

يگن افزود: مقاومت لبنان،صهيونيسم،استكبارجهاني ،اسطوره شكست ناپذيري اسراييل و طرح بزرگ خاورميانه را در هم شكست
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن