تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804924605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيد حسن خميني: در ورزش به قوانين كارآمدتر و نگاه بازتر نيازمنديم


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: سيد حسن خميني: در ورزش به قوانين كارآمدتر و نگاه بازتر نيازمنديم


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: رييس و اعضاي كميته ي ملي المپيك و جمعي از قهرمانان اعزامي كشورمان به المپيك 2008 پكن ظهر امروز با حضور در حرم مطهر امام خميني(ره) ضمن تجديد ميثاق باامام راحل با حجت الاسلام سيدحسن خميني ديدار كردند.

به گزارش روز شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، حجت الاسلام و المسلمين سيدحسن خميني با ابراز خوشحالي از حضور در جمع قهرمانان اعزامي به المپيك گفت: فرصت مغتنمي است تا خدمت قهرمانان المپيك باشم. انشاءالله دعاي خير مردم بدرقه ي راه كاروان المپيك باشد و با همت والاي تان بتوانيد با نمره قابل قبول و كارنامه ي درخشان به ايران بازگرديد.
وي افزود: ما در امر ورزش به وضع قوانين كارآمدتر و نيز نگاه بازتر نيازمند هستيم. به ورزش نبايد فقط به عنوان يك تفريح در حاشيه ي زندگي مردم نگاه شود.
يادگار امام با بيان اين كه "بايد تفاوت ورزش قهرماني را با ورزش عمومي مشخص كنيم" تصريح كرد: بازگشت مستقيم و غيرمستقيم سرمايه گذاري كه جامعه در امر ورزش عمومي مي كند بسيار بالاست. يك برد بسيار ساده ميزان بالايي از نشاط را براي جامعه به وجود مي آورد، اين نشاط جلوي تهاجم فرهنگي و بسياري از بزهكاري ها در جامعه را مي گيرد كه آورده مادي و معنوي آن تاكنون محاسبه نشده است.
نوه امام راحل با اشاره به استقبال كم بانوان كشورمان از ورزش گفت: خانم هايي كه به ورزش قهرماني رسيده اند در حقيقت پيشگامان تشويق بانوان جامعه به ورزش هستند. ورزش براي خانم ها نه تنها از حيث سلامتي ضرورت بيشتري دارد بلكه هزينه هايي كه در خصوص پيش گيري و درمان بيماري ها و مشكلات بانوان مي شود، بسيار كاهش يافته و شاهد بانواني سالم و بانشاط خواهيم بود كه در تضمين سلامت جامعه سهم بسزايي دارند.
سيدحسن خميني تاكيد كرد: نهادينه شدن ورزش، باعث آرامش و افتخار جامعه مي شود. اين را بايد بدانيم كه نظام از سرمايه گذاري در امر ورزش قهرماني ضرر نمي كندو نبايد احساس كنيم كه اين پول را دور ريخته ايم . سرمايه گذاري در اين بخش مستقيما به بدنه ي اجتماع برمي گردد و حتي باعث رونق ورزش عمومي شود.
وي در ادامه اظهار داشت: ورزش قهرماني محتاج بستر مناسب خود است. سرمايه گذاري مقطعي و نخبه پروري شايد در كوتاه مدت جواب دهد اما براي به دست آوردن قهرماني مداوم و پايدار بايد بستر اجتماعي و فرهنگي مناسبي در جامعه ايجاد كرد. باشگاه ها علاوه بر خدمت به ورزشكاران بايد سود آور هم باشند و اين نيازمند بسترهاي لازم است.
يادگار حضرت امام خطاب به قهرمانان راه يافته كشورمان به المپيك گفت: المپيك مهمترين حادثه ي ورزشي دنياست . اين كه شما توانسته ايد به اين نقطه برسيد كه نماينده مردم باشيد افتخار بزرگي است و انشاءالله بتوانيد جواب اعتماد مردم را بدهيد. از هم اكنون تا زمان مسابقات با تمام وجود مراقب خودتان باشيد. تمرين نكردن و اهمال كاري خيانت به مردمي است كه شما را نماينده خود مي دانند. كسي كه نماينده مردم به اين بزرگي شود نمي تواند اين حق را ادا نكند.
وي با تاكيد بر ضرورت آمادگي روحي قهرمانان و دست اندركاران المپيك گفت: يكي از روش هاي آمادگي روحي رابطه انسان با معبود است. پيش از توان جسمي اين روحيه ورزشكار و آرامش روحي و ذهني است كه باعث برنده شدن او مي شود.
يادگار امام تصريح كرد، يكي از راه هاي تامين آرامش انسان، ايمان اوست. انسان هاي با ايمان آرام ترند و كسي كه استرس دارد نمي تواند كار معمولي را هم درست انجام دهد چه برسد به زماني كه بخواهد در رقابت حساسي شركت كند.
حجت الاسلام والمسلمين سيد حسن خميني گفت: كسي كه مي تواند با اتصال به يك مبدا معنوي خود را آرام كند، بهتر تصميم گرفته و خوب عمل مي كندو اصولا انسان هايي توفيق بيشتري دارند كه آرام ترند و انسانهايي آرام ترند كه ديندارتر و مومن ترند.
حسين قرخانلو – رييس كميته ي المپيك و جمعي از مسوولان و اعضاي تيم هاي ملي ضمن گفت و گو با يادگار امام به ارائه ي گزارشي از روند فعاليت هاي اين كميته جهت حضور در المپيك 2008 پكن پرداختند./01/110
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن