تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816678646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير سياسي هفته نامه پرتو در گفتگو با رجانيوز:تشنج و زدوخورد مربوط به جلسه الهه كولايي بود


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: دبير سياسي هفته نامه پرتو در گفتگو با رجانيوز:تشنج و زدوخورد مربوط به جلسه الهه كولايي بود
هفته گذشته در جلسه اي كه با حضور خانم الهه كولايي ترتيب داده شده بود، يكي از دانشجويان را به خاطر سؤال مورد ضرب و شتم قرار دارند اما در جلسه ما، خود دانشجويان اذعان داشتند كه چنين جلسه اي كه هركس هر حرفي داشت، بزند، در اين دانشگاه بي سابقه بوده است.
دبير سياسي نشريه پرتوسخن خبر سايت منتسب به مركز تحقيقات مجمع تشخيص مصلحت مبني بر ايجاد تشنج در جلسه سخنراني وي در دانشگاه شيراز را تكذيب كرد و گفت: در اين جلسه مشكل خاصي پيش نيامد بلكه در برنامه هفته قبل اين دانشگاه كه با حضور خانم الهه كولايي برگزار شده بود ميان دانشجويان زدوخورد در گرفته بود.

قاسم روانبخش در گفتگو با رجانيوز توضيح داد: جامعه اسلامي دانشجويان شيراز جلسه اي با عنوان "نقد عملكرد دولت نهم از ابتدا تاكنون" برگزار و از بنده نيز براي شركت در اين جلسه دعوت كرد.

عضو هيأت علمي مؤسسه آموزشي- پژوهشي امام خميني(ره) با اشاره به استقبال دانشجويان از اين جلسه اظهار داشت: اين جلسه چهار ساعته به يك تريبون آزاد دانشجويي به تمام معنا تبديل شد. پيش از برنامه بنا بود حدود 20 دقيقه به سخنراني اختصاص داشته باشد و سپس جلسه با پرسش و پاسخ ادامه يابد. به طوري كه ابتدا پرسش ها به صورت شفاهي و سپس كتبي مطرح شوند كه البته وضعيت جلسه مجال پرسش كتبي را نداد و دانشجويان با آزادي كامل به اظهارنظر پرداختند.

روانبخش با اشاره به اينكه حدود 30 نفر در طول مراسم به انحاء مختلف درصدد اختلال در روند جلسه بودند، افزود: از ابتدا معلوم بود كه عده اي مي خواهند جلسه را متشنج كنند اما پس از گذشت 2 ساعت از جلسه تصميم گرفتند تا از جلسه خارج شوند كه بنده هم به دانشجويان گفتم راه را براي خارج شدن آنها بازكنند.

وي با بيان اينكه حاضران اين افراد را همراهي نكردند، ادامه داد: اين افراد پس از آنكه متوجه شدند دانشجويان از عملكردشان استقبال نمي كنند، پس از گذشت دقايقي تك تك به سالن بازگشتند و نه تنها تا آخر جلسه هم حاضر بودند بلكه برخي از آنها پشت تريبون آمده و سخنراني كردند.

وي با اشاره به تريبون كاملاً آزاد دانشجويي در اين جلسه اضافه كرد: در اين جلسه هركس مي خواست اظهار نظري كند، ثبت نام و صحبت مي كرد. گاهي هم برخي افراد خارج از فهرست نظرات خود را مطرح مي كردند.

روانبخش با اشاره به مواردي از مباحث مطرح شده در اين مراسم خاطر نشان كرد: از جمله سؤالات دانشجويان مقايسه تغيير و تحولات در دولت هاي هشتم و نهم بود كه بنده اين موضوع را از افتخارات دولت نهم دانسته و براي آن استدلال كردم.

وي با بيان اينكه در دولت گذشته، انتقادهاي فراوان و مستندي توسط مقامات عالي رتبه و حوزوي به مهاجراني وزير ارشاد انجام شده بود، ادامه داد: در نهايت آقاي خاتمي گفت اگر او استعفا دهد من هم استعفا مي دهم!

روانبخش افزود: در اين جلسه به برخي مسائل اخلاقي مهاجراني اشاره كردم كه همين جمع 30 نفره فرياد زند: "زارعي، زارعي" كه در پاسخ گفتم بنده از رئيس محترم قوه قضاييه مي خواهم كه اگر براي وي چنين جرمي ثابت شده او را به اشد مجازات برسانند.

وي در ادامه گفت: هفته گذشته در جلسه اي كه با حضور خانم الهه كولايي ترتيب داده شده بود، يكي از دانشجويان را به خاطر سؤال مورد ضرب و شتم قرار دارند اما در جلسه ما، خود دانشجويان اذعان داشتند كه چنين جلسه اي كه هركس هر حرفي داشت، بزند، در اين دانشگاه بي سابقه بوده است.

وي با بيان اينكه جلسه تا نماز طول كشيد و هيچ درگيري هم در آن به وجود نيامد، گفت: در پايان جلسه برخي دوستان توصيه كردند كه از درب جايگاه خارج شوم كه بنده اين توصيه را نپذيرفتم و در بين دانشجويان و در حالي كه به سؤالات آنها پاسخ مي دادم، از جلسه خارج شدم و هيچ مشكل خاصي هم به وجود نيآمد.

در همين رابطه سعيدي عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه شيراز نيز در گفتگو با رجانيوز با بيان اينكه هيچ درگيري و تشنج در اين مراسم صورت نگرفت، افزود: تعدادي از افرادي كه قصد داشتند به طور سازماندهي شده جلسه را به تشنج بكشند كه با صبر و حوصله اي كه آقاي روانبخش به خرج داد، به نتيجه دلخواه خود نرسيدند.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن