تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805564889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعتبارنامه جمعي ديگر از منتخبان در مجلس تصويب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اعتبارنامه جمعي ديگر از منتخبان در مجلس تصويب شد
اسامي اين دسته از منتخبان توسط مخبر هر شعبه در صحن علني قرائت شد.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، اسامي منتخباني كه اعتبارنامه‌هاي آنان در صحن علني مجلس به تصويب رسيد، در پي مي‌آيد.

*** شعبه دو
اعتبارنامه اكبر رنجبرزاده از حوزه انتخابيه اسدآباد،هادي قوامي از حوزه انتخابيه اسفراين ، حشمت الله فلاحت پيشه از حوزه انتخابيه اسلام آباد غرب ، تصويب شد.

همچنين اعتبارنامه نيره اخوان بيطرف، محمد تقي رهبر، محمدكريم شهرزاد، حميدرضا فولادگر و حسن كامران دستجردي از حوزه انتخابيه اصفهان به تاييد رسيد.

اعتبارنامه ابوالقاسم رحماني از حوزه انتخابيه اقليد ، حجت رحماني از حوزه انتخابيه اليگودرز ، فريدون حسنوند از حوزه انتخابيه انديمشك حسين مسعودي از حوزه انتخابيه اهر و هريس ، شبيب جويجري، سيد شريف حسيني و ناصر سوداني از حوزه انتخابيه اهواز تصويب شد.

همچنين اعتبارنامه عليرضا دهقاني از حوزه انتخابيه ايذه و باغملك، محمد قيوم دهقاني از حوزه انتخابيه ايرانشهر، شاپور پولادي و داريوش قمري از حوزه انتخابيه ايوان، مهران شيروان، به تاييد رسيد.

** شعبه ‪۳‬
اعتبارنامه علاالدين بروجردي از حوزه انتخابيه بروجرد، موسي الرضا ثروتي از حوزه بجنورد ، محمد آشوري تازياضي از حوزه انتخابيه بندرعباس، علي كريمي ، فيروز جايي و محسن نريمان از حوزه‌هاي انتخابيه بابل، مقداد نريمان از حوزه انتخابيه بابلسر و محمد تقي بختياري از حوزه انتخابيه بافت تصويب شد.

همچنين اعتبارنامه محمد مهدي شهرياري از حوزه انتخابيه بجنورد ، سيروس برنا از حوزه انتخابيه بستان آباد ، موسي غضنفرآبادي از حوزه انتخابيه بم و ضياالله عزازي ملكي از حوزه انتخابيه بناب به تاييد رسيد.

اعتبارنامه حسن خسته بند از حوزه انتخابيه بندرانزلي ، سيد مصطفي ذوالقدر و محمدامين فرج زاده از حوزه انتخابيه بندرعباس ، احمد جباري از حوزه انتخابيه بندرلنگه و روح الله جاني عباسپور از حوزه انتخابيه بويين زهرا تصويب شد.

*** شعبه ‪۴‬
اعتبارنامه غلامعلي ميبدي نژاد از حوزه انتخابيه بوشهر، محمد نسيم عثماني از حوزه انتخابي بوكاني، عيسي جعفري از حوزه انتخابيه بهار و كبودرآهنگ، احمد علي مقيمي از حوزه انتخابيه بهشهر و بهمن مراد نيا از حوزه انتخابيه بيجار تصويب شد.

همچنين اعتبارنامه حسين ابراهيمي از حوزه انتخابيه بيرجند، وكيل سپه آجيرلو از حوزه انتخابيه پارس آباد و بيله سوار و فرهاد بشيري از حوزه انتخابيه پاكدشت، سيد فتح الله حسيني از حوزه انتخابيه پاوه و جوانرود، علي كائيدي از حوزه انتخابيه پلدختر، محمدعلي پرتوي از حوزه انتخابيه پيرانشهر و سردشت ، امير طاهري از حوزه انتخابيه تاكستان، غلامرضا اسداللهي از حوزه انتخابيه تربت جام و تايباد به تاييد رسيد.

اعتبارنامه محمدعلي رضايي از حوزه انتخابيه تربت حيدريه، سيدجلال يحيي زاده فيروزآباد از حوزه انتخابيه تفت و ميبد، بهمن اخوان از حوزه انتخابيه تفرش و آشتيان و ابوالفتح نيكنام از حوزه انتخابيه تنكابن و رامسر نيز مورد تصويب قرار گرفت.

*** شعبه ‪۵‬
اعتبارنامه شكور اكبر نژاد، مسعود پزشكيان، رضا رحماني، محمدحسين فرهنگي، عليرضا منادي سفيدان و محمدرضا ميرتاج الديني از حوزه انتخابيه تبريز، اسكو و آذرشهر به تاييد رسيد.

همچنين اعتبارنامه شهريار طاهرپور از حوزه انتخابيه تويسركان، محمدرضا رضايي كوچي از حوزه انتخابي جهرم، علي اسلامي پناه از حوزه انتخابيه جيرفت و عنبرآباد، محمد دهقاني نماينده چناران، حميدرضا پشنگ از حوزه انتخابيه خاش و ميرجاوه بررسي و تاييد شد.

اعتبارنامه سيدفاضل موسوي از حوزه انتخابيه خدابنده، رضا رحيمي نسب از حوزه انتخابيه خرم آباد، ملك شاهي راد از حوزه انتخابيه خرم آباد، مصطفي مطورزاده از حوزه انتخابيه خرمشهر، بشير خالقي از حوزه انتخابيه خلخال و كوثر، محمد حسين مقيمي از حوزه انتخابيه خمين و سيدمحمدجواد ابطحي از حوزه انتخابيه خميني شهر از ديگر منتخباني هستند كه اعتبارنامه‌هاي آنان در صحن علني به تصويب رسيد.

*** شعبه ‪۶‬
اعتبارنامه مرتضي آقا تهراني، زهره الهيان، اسد الله بادامچيان، روح الله حسينيان، حميد رسايي ، طيبه صفايي، علي عباسپور تهراني فرد، اسماعلي كوثري، سيدعليرضا مرندي، علي مطهري فريماني، بيژن نوباوه وطن منتخبان حوزه انتخابيه تهران، ري و شميرانات و اسلامشهر به تصويب رسيد.

***شعبه ‪۷‬
اعتبارنامه محمدرضا سجاديان از حوزه انتخابيه خواف و رشتخوار، مويد حسين صدر از حوزه انتخابيه خوي، محمد مهدي افشاري از حوزه انتخابيه داراب و زرين دشت، محمد علي دلاور از حوزه انتخابيه درگز و سيداحمد آوايي از حوزه انتخابيه دزفول تصويب شد.

همچنين اعتبار نامه هاشم سواري از حوزه انتخابيه دشت آزادگان،
سيدمحمدمهدي پورفاطمي از حوزه انتخابيه دشتي و تنگستان،محمد محمدي از حوزه انتخابيه سلسله و دلفان و شاهرخ رامين از حوزه انتخابيه دماوند و فيروزكوه به تاييد منتخبان مردم رسيد.

اعتبارنامه عزت الله دهقان از حوزه انتخابيه درود و ازنا، علي عزتي از حوزه انتخابيه دهلران ، دره شهر و آبدانان، عسگر حلاليان از حوزه انتخابيه دير، كنگان و جم، سيدناصر موسوي از حوزه انتخابيه رامهرمز نيز تصويب شد.

مرادعلي منصوري رضي از حوزه انتخابيه راميان و آزادشهر، حسن نوروزي از حوزه انتخابيه رباط كريم و محمدمهدي مفتح از حوزه انتخابيه رزن نيز به تصويب منتخبان مردم رسيد.

*** شعبه ‪۸‬
اعتبارنامه سيد علي آقازاده، حسن تهميني ليجاني و جبار كوچكي نژاد از حوزه انتخابيه رشت، محمدرضا محسني ثاني و علي برقوني از حوزه انتخابيه سبزوار ،عباسعلي نورا و احمدعلي كيخواه از حوزه انتخابيه زابل و زهك تصويب شد.

همچنين اعتبارنامه حسين اسلامي از حوزه انتخابيه ساوه و زرندينه ، حسين اميرخامكاني از حوزه انتخابيه زرند و كوهبنان، محمد مرعشي از حوزه انتخابيه رودبار به تاييد رسيد.

اعتبارنامه سعد الله نصيري قيداري و جمشيد انصاري از حوزه انتخابيه از زنجان و طارم، اسدلله عباسي از حوزه انتخابيه رودسر و املش ، سيد رمضان شجاعي كياسري و علي اضغر يوسف نژاد از حوزه انتخابيه ساري ، حسينعلي شهرياري و پيمان فروزش از حوزه انتخابيه زاهدان و حسين هاشميان از حوزه انتخابيه رفسنجان تصويب شد.

*** شعبه ‪۹‬
اعتبارنامه سيد عنايت الله هاشمي از حوزه انتخابيه سپيدان ، مجيد نصيرپور از حوزه انتخابيه سراب ، نصرالله كوهي باغ اناري از حوزه انتخابيه سروستان، فخرالدين حيدري از حوزه انتخابيه سقز و بانه، علي اكبر آقائي مغانجويي از حوزه انتخابيه سلماس و مصطفي كواكبيان از حوزه انتخابيه سمنان، تصويب شد.

همچنين اعتبارنامه بهروز جعفري از حوزه انتخابيه سميرم ، محمدحسين حيدريان از حوزه انتخابيه سنقز و كليائي، امير شعباني و عبدالجبار كرمي از حوزه انتخابيه سنندج، ديواندره و كامياران و مجيد ناصري نژاد از حوزه انتخابيه شادگان به تاييد نمايندگان رسيد.

اعتبارنامه محمود احمدي بي‌غش از حوزه انتخابيه شازند ، كاظم جلالي از حوزه انتخابيه شاهرود، سيد محمود حسيني دولت آبادي از حوزه انتخابيه شاهين شهر ، علي مطهري از حوزه انتخابيه شبستر، سيد جاسم ساعدي از حوزه انتخابيه شوش، سيد محمد السادات ابراهيمي از حوزه انتخابيه شوشتر، عبدالعزيز جمشيدزهي از حوزه انتخابيه سراوان و شهباز حسن پوربيگلري از حوزه انتخابيه سيرجان و بردسير تصويب شد.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 292]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن