تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815178640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط ارتباطي اطلاعات با مردم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي اطلاعات با مردم
طرح ضربتي مبارزه با گران‌فروشي‌

همان گونه كه براي تأمين امنيت اجتماعي طرح‌هاي ضربتي به اجرا درمي‌آيد، براي تأمين امنيت اقتصادي مردم نيز بايد طرح‌هاي مشابه اجرا شود تا با اعمال نظارت‌هاي دقيق و مستمر، هر مغازه‌اي اجازه نيابد مايحتاج مردم را به نرخ‌هاي دلخواه بفروشد و مطمئن باشد كه هيچ سازماني هم از گران‌فروشي آن، جلوگيري نمي‌كند.

شهروند تهراني‌

كاهش قدرت خريد حقوق‌بگيران‌

مسئولان امر آيا نمي‌دانند نرخ تورم بالاي 20 درصد است، كه اعلام كرده‌اند حقوق شاغلان و بازنشستگان دولت را از 7 تا 12 درصد و آنهم از مهر ماه افزايش مي‌دهند؟ آيا اين تصميم به معناي كاهش هرچه بيشتر قدرت خريد حقوق‌بگيران و تنها گذاشتن آنان در برابر غول تورم و گراني نيست؟

مدرس بازنشسته‌

برخورد نامناسب با جانبازان در مركز تعويض پلاك‌

نظامي بازنشسته جانبازي هستم كه براي تعويض پلاك قديمي خودرو به واحد ويژه جانبازان در مركز واقع در ميدان آزادي، جاده مخصوص كرج مراجعه كردم كه متأسفانه برخوردشان با من مناسب نبود و با اين كه تأكيد كردم كه جانباز شيميايي هستم و از تنگي‌نفس رنج مي‌برم، با مانع تراشيدن و برخورد غيردوستانه، موجب آزارم شدند كه اميدوارم در مورد برخورد اصولي با جانبازان و ديگر مراجعان مراكز تعويض پلاك، تذكرات لازم داده شود.

از سوي ديگر، از آنجا كه خودروهاي فرسوده بزودي از رده خارج مي‌شوند، چه نيازي به برگه معاينه فني دارند و به نظر مي‌رسد ارائه مداركي مانند سند و كارت خودرو براي تعويض پلاك كافي باشد.

نظامي جانباز بازنشسته‌

دولت به سپرده‌گذاري‌هاي ما كاري نداشته باشد!

افراد سالمند و ضعيفي مانند من با سپرده‌گذاري‌هاي بلندمدت اندك سرمايه‌هايشان نزد بانك‌ها، به سختي زندگي مي‌كنند. حال كه دولت براي امثال من كه يا بازنشسته با حداقل حقوق هستيم و يا درآمد ثابتي نداريم، نمي‌تواند كاري انجام دهد، لطفاً به سپرده‌گذاري‌هاي بلندمدت ما در بانك‌ها كاري نداشته باشد و با كاهش سود بانكي اجازه ندهد وضع اقتصادي ما از اين كه هست، بدتر شود.‌

شهروند سالمند

افزايش قيمت پيامك لاتين‌

با اين كه شركت مخابرات از كاهش نرخ پيامك‌هاي لاتين از اول امسال خبر داده بود، برعكس، نرخ آن را افزايش داده است. حال آن كه چون ظرفيت پيامك فارسي كمتر است، اغلب افراد ترجيح مي‌دهند پيامك لاتين تلفن همراه اول را ارسال كنند.

مشترك تلفن همراه‌

خيابانگردي با بنزين آزاد

مسئولان امر چرا اجازه مي‌دهند عده‌اي از افراد پولدار، بنزين آزاد را به هر ميزان كه دلشان خواست بخرند و سرمايه‌هاي ملي را صرف خيابانگردي و امور شخصي‌شان كنند؟

شهروند تهراني‌

مشكلات مجتمع‌نشين‌ها

از دست‌اندركاران صفحات ضميمه روزنامه اطلاعات به دليل چاپ مقاله فرهنگ مجتمع‌نشيني تشكر مي‌كنم. اغلب كساني مانند من كه در مجتمع‌هاي مسكوني زندگي مي‌كنند، دائماً از مزاحمت همسايگان قانون‌شكن، مردم آزار و يا كساني كه هزينه شارژ خود را نمي‌پردازند، در عذاب هستند. لطفاً در مورد فرهنگ مجتمع‌نشيني باز هم مقاله چاپ كنيد، ‌تا شايد همسايگاني كه راه و رسم زندگي در جوار هم را نمي‌دانند، متوجه اشتباهاتشان شوند و از مزاحمت‌هايشان دست بردارند.

ساكن مجتمع مسكوني‌

افزايش ناچيز حقوق بازنشستگان‌

افزايش حداكثر 12 درصدي حقوق بازنشستگاني كه در ماه 200 هزار تومان حقوق مي‌گيرند، 24 هزار تومان مي‌شود. آيا اين رقم جواب افزايش قيمت برنج و گوشت و ساير مايحتاج زندگي را مي‌دهد؟

بازنشسته 64 ساله‌

تشويق ازدواج جوانان‌

براي سلامت اجتماعي بايد چند همسري مرداني كه به ارزش‌هاي خانوادگي احترام نمي‌گذارند، تقبيح و در عوض ازدواج جوانان تشويق شود و امكانات آن، فراهم آيد. در ضمن برابري حقوق زنان و مردان در مواردي كه شرع و قانون اجازه داده است، به ارتقاي فرهنگي جامعه كمك مي‌كند.

يك خانم حقوقدان‌

به حال شاليزارهاي رشت تأسف خوردم‌

در سفري به رشت، از تبديل شاليزارها به مجتمع‌هاي مسكوني به شدت متأسف شدم و با خود انديشيدم چرا استاندار محترم گيلان و يا فرماندار و شهردار رشت با از بين رفتن مزارع برنج به عنوان يك محصول ارزشمند و اشتغالزاي ملي، مقابله نمي‌كنند و اجازه مي‌دهند آپارتمان و ويلاسازي‌ها يكي پس از ديگري موجب نابودي شاليزارها و بيكاري كشاورزان و كارگران مزارع برنج شود؟

مسافر شمال‌

شايان توجه شهرداري منطقه 3‌

حدود 4 سال است كه عدم جريان فاضلاب در جوي واقع در ضلع غربي خيابان نفت شمالي (حدفاصل كوچه 12 تا تقاطع ميرداماد) و تبديل شدن آن به لجن، افزون بر منظره نازيبا، موجب ايجاد بوي تعفن شديد و آزار دهنده و تجمع انواع حشرات موذي شده است. اينك بار ديگر از شهرداري محترم منطقه3 تهران تقاضا دارم نسبت به رفع جدي مشكل ياد شده اقدام مناسب و مسئولانه در اسرع وقت معمول دارند.‌

از ساكنان خيابان نفت شمالي‌

درد دل‌هاي يك بازنشسته با دولتمردان‌

بازنشسته 74 ساله‌اي هستم كه در سال‌هاي اخير، پيوسته اخبار مربوط به افزايش حقوق و پرداخت حقوق معوقه بازنشستگان را در روزنامه‌ها مي‌خوانم، ولي متأسفانه شاهد اجراي اغلب وعده‌هاي داده شده در اين زمينه نيستم.

گرچه بخشي از اين وعده‌ها عملي شده است،‌ مع‌الوصف اين سؤال برايم مطرح است كه مسئولان ذي‌ربط چرا وعده‌هايي مي‌دهند كه قادر به انجام آن‌ها نيستند. ضمن آن كه انتشار چنين وعده‌هايي در مورد افزايش حقوق بازنشستگان،‌ به جز كمك به افزايش قيمت‌ها و سخت‌تر شدن اوضاع زندگي ما‌، نتيجه‌اي ندارد.‌

محمد -- بازنشسته دولت‌

نرخ هتل‌ها بالا است‌

با توجه به اين كه درباره ضرورت ايرانگردي و سفرهاي زيارتي و سياحتي تبليغات زيادي مي‌شود، تصميم گرفتم مادرم را به سفر مشهد مقدس ببرم، و به همين منظور با يكي از هتل‌هاي دو ستاره آن شهر تماس گرفتم كه نرخ اتاق‌هايشان را شبي 42 هزار تومان اعلام كردند. با اين قيمت هتل‌ها، چگونه افراد كم درآمدي مانند كارمندان مي‌توانند مسافرت كنند و علاوه بر هزينه سنگين اقامت در هتل‌ها، از عهده ساير مخارج سفر هم برآيند؟

يك خانم كارمند

پاسخ مسئولان‌

پاسخ شركت آب و فاضلاب شهر تهران در مورد سلامت آب مشيريه و شهرك رضويه‌

بازگشت به درج خبر در آن روزنامه‌ وزين و پربار به تاريخ 17/2/87،‌ در شماره‌ 24186 درخصوص كيفيت نامطلوب آب مشيريه و شهرك رضويه لازم مي‌داند موارد زير را به استحضار برساند:

.

فرهاد منصور بقايي‌

مدير روابط عمومي و آموزش همگاني




 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 513]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن