تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815349921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فدراسيون جهاني واليبال: بازگشت شگفت‌انگيــز الـجزاير دو امتيازي كه براي ايران از دست رفت


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: فدراسيون جهاني واليبال: بازگشت شگفت‌انگيــز الـجزاير دو امتيازي كه براي ايران از دست رفت


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

FIVB پس از پايان سومين ديدار از نخستين روز رقابت‌هاي واليبال انتخابي المپيك در گروه ژاپن گزارش خود را از ديدار تيم هاي ايران و الجزاير بر روي خروجي سايت فدراسيون جهاني واليبال قرار داد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، FIVB گزارش خود را با

اقدام جالب توجه تيم الجزاير، تيمي كه دارنده عنوان شصتمي رنكينگ فدراسيون جهاني است، در برابر تيم ايران آغاز مي‌كند.

تيم الجزاير بازگشت شگفت‌انگيزي داشت. اين تيم توانست تيم ايران را در نخستين روز از مسابقات انتخابي المپيك در ورزشگاه متروپوليتن توكيو سه بر دو شكست دهد.

اين بازي با يك ماراتن 72 امتيازي در گيم اول آغاز شد و 37 امتياز براي ايران و 35 امتياز براي الجزاير به همراه داشت. پس از اين ست تيم ايران باز هم در قالب گيم دوم با نتيجه‌ي 25 بر 18 به پيروزي رسيد اما در سه ست بعدي تيم الجزاير با نتايج (21-25)، (25-27)، (17-19) به پيروزي رسيد.

تيم ايران ست دوم را قدرتمندانه آغاز كرد و به طوري كه توانست 8 بر 5 پيش بيفتد. نادي يكي از نفراتي بود كه در روي تور به تيم الجزاير فشار زيادي وارد كرد و آرش صادقياني هم در كنار او براي تيم آسيايي ايران در گيم دوم يكدل بازي كرد.

گرچه سرويس‌هاي خوب و اسپك‌هاي سنگين ايران در گيم سوم هم ادامه پيدا كرد اما در نهايت اين تيم الجزاير بود كه 21 بر 25 به پيروزي دست يافت. اين تيم با درخشش علي كروبا و فارس آبه‌كانه همواره بر بازي حاكم بود تا با افزايش اشتباهات ايران در حمله، الجزاير خودش را تثبيت كند.

سرويس‌هاي حمزه زريني به تيم ايران كمك كرد تا در كنار ضربه غير قابل مهار موسوي و پس از آن صادقياني اين تيم از حريف خود پيش بيفتد. اين اتفاقات گرچه تيم ايران را 16 بر 15 پيش انداخت اما بازي پاياپاي دو تيم در نهايت راي به تكرار پيروزي تيم الجزاير در ست چهارم داد.

قدم‌هاي استوار الجزاير در ست پنجم هم در پايان پيروزي سه بر دو اين تيم را دربرداشت به طوري كه تلاش‌هاي فرهاد نظري افشار هم نتوانست مانع از شكست تيم ايران شود و در نهايت دو امتيازي بود كه براي ايران از دست رفت.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 301]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن