تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816514269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساختار سازماني وزارت كشور تغيير مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: ساختار سازماني وزارت كشور تغيير مي كند
سرپرست وزارت كشور در اولين نشست خود با خبرنگاران رسانه ها خبر از انجام تغييرات ساختاري در بخش هاي مختلف اين وزارت خانه داد.


به گزارش خبرنگار سياسي برنا، سيد مهدي هاشمي سرپرست وزارت كشور در اولين نشست خبري خود با خبرنگاران ضمن تسليت ايام شهادت حضرت فاطمه(س) ، اظهار داشت: وزارت كشور يكي از دستگاه هاي اجرايي است كه در مقاطع مختلف تعامل تحسين برانگيزي با رسانه ها داشته است.

وي با تشكر از اصحاب رسانه، گفت: وزارت كشور به جهت آن كه يك وزارتخانه فرادستگاهي است و فعاليتش را در ارتباط با تمام بخش هاي اجرايي انجام مي دهد، طبيعتاً بايد از ارتباط و تعامل بيشتر و بهتري برخوردار باشد.

سرپرست وزارت كشور در ادامه درباره تغييرات ساختاري صورت گرفته در اين وزارتخانه، تصريح كرد: بحث اصلاح ساختار اداري دستگاه هاي اجرايي از اوايل فعاليت دولت نهم در دستور كار قرار گرفت و وزارت كشور هم به تبع آن در اين موضوع فعاليت ها و اقداماتي را داشته كه بحث تغيير ساختار عملكردي سازمان مديريت و برنامه ريزي سابق يكي از آن ها بوده است.

وي ضمن اعلام تغييرات صورت گرفته اخير در وزارت كشور، گفت: ما براي اينكه بتوانيم وقت زنان كه حداقل نيمي از جامعه ما را به خود اختصاص مي دهند، توجه بيشتري كرده و با حساسيت بيشتر كارها را دنبال كنيم ، قرار بر اين شد كه حوزه امور زنان كه در معاونت اجتماعي وزارت كشور كارش را انجام مي داد، به مجموعه حوزه رياست منتقل شود تا بتواند كارها را بدون واسطه و مستقيم پيگيري كند.

هاشمي افزود: بحث روابط عمومي و امور بين الملل نيز به دليل حساسيت خاصي كه داشت، قرار شده كه با رئيس دستگاه يا وزير و يا فعلاً سرپرست وزارتخانه به طور مستقيم ارتباطشان برقرار شود.

وي با اعلام اينكه معاونت اقتصادي و بين الملل با معاونت برنامه ريزي ادغام خواهند شد و يك معاونت تشكيل مي شود ، گفت: در استان ها هم معاونت برنامه ريزي و پشتيباني ادغام خواهند شد و در قالب يك معاونت، كار و فعاليت خود را ادامه خواهند داد.

سرپرست وزارت كشور ادامه داد: در بحث امور اجتماعي نيز علاوه بر اينكه ارتقاء سطح توجه و رسيدگي به امور بانوان را در دستور كار خود قرار داده ايم، مكانيزه شدن استانداري ها به سامانه سازمان هاي مردم نهاد از امروز كار خود را به طور رسمي آغاز خواهند كرد كه در نتيجه آن سامانه مذكور NGO ها را به طور مستقيم با استانداري ها و وزارتخانه مرتبط خواهد كرد.

وي همچنين بيان داشت موضوع راه اندازي بانك جامع شوراها هم در آينده اي نزديك اعلام مي شود كه در راستاي دولت الكترونيك به بهره برداري خواهد رسيد.

هاشمي در ادامه از رونمايي بانك اطلس اجتماعي كشور در آينده اي نزديك خبر داد و گفت: دولت الكترونيك، كاهش سفر و ارائه خدمات به همه اقشار از جمله خدماتي است كه همه دستگاه ها بايد پيگيري كنند اما وزارت كشور بايد با پتانسيل و انرژي بيشتري آن را دنبال كند و نقش هماهنگ كننده را در سطح كشور داشته باشد.

سرپرست وزارت كشور اعلام كرد: امسال 32 فعاليت عمده در سطح دستگاه هاي اجرايي كشور به صورت رايانه اي انجام خواهد شد كه نقش مهمي را در كاهش تقاضاي سفر خواهد داشت.

وي از ثبت احوال، امور بانكي و مسائل مربوط به صنايع به عنوان بخش هايي كه قرار است به صورت رايانه اي فعاليت خود را انجام دهند نام برد و اظهارداشت:يكي از اقدمات ديگري كه علاوه بر بحث كارت ملي از اول تيرماه به صورت كامل و اجرايي مورد بهره برداري خواهد گرفت، كارت هوشمند است كه از سال گذشته كارش شروع شده و تا پايان سال بحث صدور كارت هوشمند ملي را براي افراد جامعه آغاز خواهيم كرد.

هاشمي با بيان اينكه در موضوعات امنيتي نيز طي چند سال گذشته رشد خوبي را در بحث ارتقاء سطح امنيت در كشور مان داشته ايم، گفت: تعامل با كشورهاي همسايه و توسعه امنيت مرزها در اين بخش نقش مهمي را ايفا كرده و همينطور استفاده از تجهيزات الكترونيكي مي تواند نقش موثر و مفيدي در جهت افزايش سطح امنيتي ما داشته باشد.

رييس ستاد تبصره 13 در پايان سخنانش از اعلام سهميه سه ماهه دوم سال جاري در اواخر اين هفته خبر داد و افزود: از سه ماهه دوم سال جاري كوپن بنزين نخواهيم داشت و به بخش هايي مثل جانبازان كه بايد سهميه مازاد دهيم ، كارت سوخت ارائه خواهد شد و ليكن كوپن هاي در اختيار اشخاص و دستگاه ها تا پايان تيرماه معتبر خواهد بود.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//207 - 207 - 45//www.BornaNews.ir
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن