تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816304231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

250 دستگاه آمبولانس به مناسبت روز ارتحال در محل حرم امام مستقر مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: 250 دستگاه آمبولانس به مناسبت روز ارتحال در محل حرم امام مستقر مي‌شوند
اعزام حدود 250 دستگاه آمبولانس با هماهنگي اورژانس دانشگاه هاي علوم پزشكي سراسر كشور، اورژانس تهران و جمعيت هلال احمر در روز برپايي مراسم ارتحال بنيانگذاري انقلاب اسلامي از جمله اقدامات دانشگاه هاي علوم پزشكي ايران، تهران و شهيد بهشتي و اورژانس تهران است.


رضا دهقان نماينده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي كشور در مراسم ارتحال امام (ره) در گفت وگو با خبرنگار اجتماعي برنا از حضور 250 دستگاه آمبولانس در محل حرم امام به مناسبت روز ارتحال خبر داد و افزود: هماهنگي هاي لازم با دانشگاه هاي علوم پزشكي جهت اعزام بسيج براي اعزام آمبولانس با كاردان ها و حضور كارشناسان بهداشتي و پزشك در كاروان زائران صورت گرفته و مسوولان دانشگاه هاي علوم پزشكي ايران، تهران و شهيد بهشتي، درخصوص برپايي درمانگاه هاي سيار در اطراف حرم و داروهاي مورد نياز تلاش هايي را انجام داده اند.

استقرار 10 درمانگاه سيار

مدير مركز اورژانس تهران در ادامه از استقرار 10 درمانگاه سيار در حرم امام خبر داد و گفت: در روز ارتحال امام (ره) پيش بيني شده است كه با همكاري بهداري ارتش، سپاه و سازمان تامين اجتماعي، درمانگاه هاي سيار تخصصي و عمومي درمحل حرم مستقر شوند. تعداد اين درمانگاه ها شامل پنج درمانگاه براي خواهران و پنج درمانگاه براي برادران زائر پيش بيني شده است.

وي از پيش بيني داروهاي موردنياز و ضروري جهت درمان بيماران زائر خبر داد و اظهار داشت: در روز ارتحال امام، داروهاي مورد نياز براي درمان بيماران زائر پيش بيني مي شود. همچنين نظارت و كنترل بر آب شرب تانكرهاي تعبيه شده در محل حرم، آب هاي بطري معدني توزيع شده در بين مردم، نظارت بر ايستگاه هاي صلواتي از ديگر اقداماتي است كه اورژانس تهران با كمك مجموعه بهداشت و درمان انجام مي دهد.
نماينده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي كشور در مراسم ارتحال امام (ره) اظهار داشت: علاوه بر اين نظارت بر طبخ و توزيع غذاي كاروان هاي اعزامي از شهرستان ها به حرم و نظارت بر سرويس هاي بهداشتي در حرم از ديگر برنامه‌هاي دردست اقدام از سوي اورژانس تهران است.

دهقان تصريح كرد: درمانگاه شفا واقع در محل حرم نيزبه عنوان مركز درمان اوليه و تخصصي واقع در ضلع غربي حرم براي زائران موردنياز، به ارائه خدمات پزشكي مي پردازد.

استقرار 13دستگاه اتوبوي و موتور آمبولانس

وي افزود: تعداد زيادي از بيمارستان هاي جنوب شهر تهران از جمله بيمارستان سينا، هفت تير، فيروزآبادي و...نيز در اين روز براي ارائه خدمات بيشتر به زائران درحالت آماده باش هستند.

وي در خاتمه از استقرار 13دستگاه اتوبوس و موتور آمبولانس در حرم خبر داد و خاطر نشان ساخت: در روز ارتحال امام پيش بيني شده است كه پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه هشت دستگاه موتور آمبولانس در محل حرم استقرار يابند. همچنين در اين زمينه با شركت متروي تهران هماهنگي هاي لازم جهت استقرار تيم هاي امدادگر و گروه فوريت هاي پزشكي درورودي حرم در داخل متروي حرم در اين روز انجام شده است. پيش بيني مي شود حداقل 30 دستگاه آمبولانس خصوصي در متروي شوش نيز مستقر شوند.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن