تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813174090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مرگ زن جوان به خاطر سوءظن


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مرگ زن جوان به خاطر سوءظن
ضياء‌الدين فائق، پژوهشگر مسائل اجتماعي در اين رابطه مي‌گويد: شك و ترديد مقدمه بسياري از مسائلي است كه متعاقبا خانه و خانواده را تحت‌تاثير خود قرار مي‌دهد. ‌براي اينكه يك زن متوجه سرد شدن روابط خود و همسرش شود نشانه‌هاي زيادي وجود دارد كه مهم‌ترين آنها قطع گفتمان بين زوجين است و پس از آن مي‌توان از اختلا‌لا‌ت جنسي نام برد.

بسياري بر اين باورند كه شك و ترديدهاي بي‌مورد و طرح اينگونه مصاديق بدون آنكه نشانه و علا‌متي در ميان باشد موجب فاصله گرفتن زن و مرد شده و بعضا رابطه زناشويي را با مخاطره روبه‌رو ساخته و فواصل آن را زياد مي‌سازد.چنين مساله‌اي طبعا موجب بروز وسواس بين زن و شوهر شده و هر كاري از سوي مرد نوعي اعلا‌م خطر تلقي مي‌شود.تصور مي‌كنم مهم‌ترين كاري كه در چنين مواقعي بايد صورت بپذيرد و متاسفانه در جامعه ما به آن بي‌توجهي مي‌شود مساله گرفتن مشاوره از افراد متخصص است.

اعتماد ملي: رفتارهاي مشكوك مرد جوان درگيري لفظي را به آتشي تبديل كرد كه طي آن يك نفر كشته و ديگري به شدت دچار سوختگي شد.

آتش‌سوزي در منزل مسكوني

عقربه‌ها ساعت 10 شب هفتم خردادماه را نشان مي‌داد كه ناگهان صداي داد و فريادهاي يكي از همسايه‌ها سكوت شب را شكست. حميد و همسرش بار ديگر با هم درگير شده بودند اما گويي اين بار درگيري شديدتر از گذشته است. نيم‌ساعتي نگذشته بود كه درخواست‌هاي كمك چند نفر از ساكنان آپارتمان‌هاي مجاور را به بالا‌ي ديوار كشاند. زن جوان در وضعيت رقت‌باري در حالي كه دست‌هايش پر از خون بود به اطراف مي‌دويد و با فريادهاي از ديگران كمك مي‌خواست.

كشف جسد زن سوخته در حياط خانه

با اين اتفاق اهالي محل با مركز فوريت‌هاي پليسي شهرستان نجف‌آباد تماس گرفته و با اطلا‌ع موضوع براي خاموش كردن آتش درخواست كمك كردند.

در اين ميان نيروهاي نزديك‌ترين ايستگاه آتش‌نشاني نيز خود را به محل رسانده و با ديدن شعله‌هاي سركش آتش كه از پنجره‌ها به بيرون سرايت كرده بود بلا‌فاصله براي اطفاي آن اقدام كردند. 20 دقيقه گذشت تا اينكه آتش خاموش شد، اين در حالي بود كه بدن نيمه‌جان در حالي كه به شدت دچار سوختگي شده بود در منزل به چشم مي‌خورد. با رسيدن نيروهاي اورژانس، زن جوان به بيمارستان منتقل شد اما به دليل سوختگي شديد كه بنا بر اعلا‌م پزشكان حدود 90 درصد بود جان باخت. با مرگ اين زن تحقيقات كارآگاهان مبارزه با جرائم جنايي اصفهان با احتمال وقوع قتل براي بررسي موضوع آغاز شد.

بر اين اساس اولين مظنون اين حادثه براي بازجويي احضار شد. او گفت: 8 صبح روز حادثه به محل كارم رفته بودم و حدود 4 عصر به خانه بازگشتم. شب در منزل خواهر همسرم ميهمان بوديم و پس از آن به خانه رفتيم و شام خورديم اما با به صدا درآمدن زنگ تلفن همراهم، معصومه از كوره در رفت و شروع به داد و فرياد كرد و مرا متهم مي‌كرد كه زن گرفته‌ام. او به من مشكوك بود. هر شب مرا مورد بازخواست قرار مي‌داد كه چرا دير رفتي و چرا دير آمدي و مسائل ناراحت‌كننده‌اي كه صبرم را لبريز كرده بود. بعد از اين موضوع به حياط خانه رفت و ظرف 4 ليتري بنزين را برداشت و مجددا بازگشت و در مقابل من روي خودش بنزين ريخت و با كبريتي كه در دست داشت مرا تهديد كرد. به‌شدت ترسيده بودم اما خودم هم حماقت كردم و ظرف را برداشته و باقي آن را روي سرم ريختم و گفتم اگر به من شك داري من هم خودم را مي‌سوزانم. معصومه ديگر آنجا نماند و به حمام رفت و در را پشت سرش بست، عصبي شده بودم و بوي بنزين را استشمام مي‌كردم.وي اضافه كرد: با عصبانيت به طرف آشپزخانه رفتم و پاكت سيگاري را كه داشتم پاره كرده و با فشار در حمام را باز كردم و ديدم كه معصوم پشت در نشسته است. كاغذ را داخل آبگرمكن كردم كه ناگهان خودم آتش گرفتم و پس از من هم زنم آتش گرفت. بلا‌فاصله از آنجا خارج شديم اما معصومه مي‌دويد و درخواست كمك مي‌كرد. من هرچه مي‌توانستم انجام دادم اما كار از كار گذشت و او به شدت سوخت.

به گزارش سايت عبرت، با اظهارات اين مرد پرونده تشكيل شد و براي رسيدگي به دادگاه كيفري استان اصفهان فرستاده شد. سازمان آتش‌نشاني نيز وقوع آتش‌سوزي را عمدي اعلا‌م كرد.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن