تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815346775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نايب رييس فدراسيون كشتي: رقابتهاي جام تختي با تاخير آغاز مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نايب رييس فدراسيون كشتي: رقابتهاي جام تختي با تاخير آغاز مي شود
نايب رييس فدراسيون كشتي اعلام كرد: رقابتهاي جام تختي با تاخير ،در روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه هفته آينده در كرمانشاه برگزار مي شود.
محمد علي صنعتكاران در گفتگوي اختصاصي با پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر با اشاره به اين كه اين مسابقات،امسال با كمي تاخير در كرمانشاه برگزار مي شود و تلاش كرديم برخي كشورهاي خارجي براي افزايش كيفيت رقابت ها ،در اين مسابقات شركت كنند ؛ ضمن اينكه ايران هم در هر وزن بين 5 تا 7 شركت كننده دارد كه جذابيت اين جام را بالاتر خواهد برد.
صنعتكاران در باره انتخاب اعضاي تيم ملي كشتي آزاد اعزامي به رقابت هاي المپيك گفت : پس از پايان رقابت هاي جام تختي با در نظر گرفتن اين رقابتها و مسابقات اصفهان ، جام ياشاردوغو ، كيِف ، ماخاچكالا و رقابتهاي آسيايي ، مربيان و كادر فني در باره نفرات اردونشين و كشتي گيران ايران در رقابتهاي المپيك تصميم گيري خواهد شد.
نايب رييس فدراسيون كشتي درباره حضور عليرضا حيدري كشتي گير وزن 96 كيلوگرم كشورمان در رقابتهاي جام تختي گفت : كتف حيدري در مسابقات ماخاچكالا آسيب ديد، اما چون اين ورزشكار مصمم به حضور در رقابت هاي جام تختي است و به همين علت تمرينات خود را آغاز كرده است.
محمد علي صنعتكاران در باره آغاز دور جديد تمرينات تيم ملي كشتي آزاد با اشاره به اين كه پس از رقابت هاي جام تختي اردوها آغاز خواهد شد گفت : قرار است در هر وزن سه نفر به اردو دعوت شوند و تمرينات را زير نظر كادر فني آغاز كنند.
صنعتكاران در باره مسابقات برون مرزي تيم ملي ،پيش از آغاز رقابتهاي المپيك هم از احتمال برگزاري يك مسابقه برون مرزي در لهستان در مدت 30 تا 35 روز تا مسابقات المپيك به منظور آمادگي بيشتر كشتي گيران خبر داد.
 جمعه 10 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن