تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815308408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تحت تاثير حضور رييس جمهور، تمرين تيم ملي فوتبال برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: تحت تاثير حضور رييس جمهور، تمرين تيم ملي فوتبال برگزار شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

تمرين تيم ملي فوتبال عصر امروز تحت تاثير حضور رييس جمهور در محل كمپ تيم‌هاي ملي برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين تمرين كه در لحظاتي با حضور دكتر محمود احمدي‌نژاد همراه بود از ساعت 18 آغاز شد.

ملي‌پوشان در ابتدا با دويدن كنار زمين شروع به گرم كردن بدن‌هاي خود كردند و در ادامه با انجام حركات كششي و عبور از موانع كار خود را ادامه دادند، سپس علي دايي بازيكنان را به دو گروه تقسيم كرد و اين دو گروه به صورت دو به دو نفر حركات زيگزاگي و استارت‌هاي كوتاه در مدل‌هاي مختلف را تمرين كردند.

دايي حين اين تمرين لحظاتي را به بازيكنان فرصت داد تا با دويدن آرام به دور زمين ريكاوري بهتري داشته باشند.

در آخرين مرحله از تمرين، علي دايي بازيكنان را به چهار تيم تقسيم كرد و آنها در زمين كوچك و در زمان‌هاي مشخص شده فوتبال بازي ‌كردند.

در اواسط اين تمرين دكتر احمدي‌نژاد وارد محل تمرين ملي‌پوشان شد و هنگامي كه علي دايي قصد داشت تمرين را به احترام ورود وي قطع كند، رييس جمهور اعلام كرد تا تمرينات ادامه داشته باشد.

پس از پايان تمرين، دايي بازيكنان را براي ديدار با احمدي‌نژاد جمع كرد و آنها يك به يك با رييس جمهور ديدار و احوالپرسي كردند. دكتر احمدي‌نژاد با نشستن روي چمن زمين محل تمرين از بازيكنان خواست تا آنها هم روي زمين بنشينند و سپس براي بازيكنان سخناني را بيان كرد.

در هنگام ورود رييس جمهور به محل تمرين، تماشاگران حاضر در كمپ شعارهايي را نظير «انرژي هسته‌اي حق مسلم ماست»، «خليج هميشه فارس»، «آمريكا يادت باشه دكتر سرورته» و «دكتر بيا اينجا» سعي داشتند دكتر احمدي‌نژاد را به سمت جايگاه خودشان نزديك كنند.

همچنين تماشاگران شعارهايي را در حمايت از علي‌آبادي،‌ كفاشيان و هاشمي سر دادند اما هنگامي كه جمعي از آنها قصد داشتند "علي كريمي" را تشويق كنند، ليدرهاي هواداران تيم ملي از انجام اين كار خودداري كردند.

در هنگام صحبت‌هاي رييس جمهور با بازيكنان عكاساني كه براي پوشش خبري اين ديدار به كمپ آمده بودند اجازه‌ي ورود به كنار بازيكنان و رييس جمهور را نيافتند كه پس از گفت‌وگو با مسوولين حراست سازمان تربيت بدني و همچنين تيم حفاظت رييس جمهور به داخل زمين راه يافتند.

اعضاي تيم ملي فوتبال ساحلي ايران نيز تمرين بازيكنان تيم ملي فوتبال را از نزديك مشاهده مي‌كردند.

انتهاي پيام
 جمعه 10 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن