تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816888317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شمشير كشي چندباره واتيكان عليه اسلام و مقايسه امنيت در تهران و لندن


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: شمشير كشي چندباره واتيكان عليه اسلام و مقايسه امنيت در تهران و لندن
"ژان لويس توران"، مسئول امور اسلامي دولت واتيكان، در اظهاراتي ناآگاهانه ـ بخوانيد ادامه شيطنت‌هاي غرب و دنباله‌روي از اهانت به اسلام ـ، اعتقاد مسلمانان به قرآن به‌عنوان كلام‌ خداوند و فقدان(!؟) تفسير جامعي از قرآن كريم را از موانع موجود در راه گفت‌وگوي اسلام و مسيحيت عنوان كرد!


باشگاه جواني برنا / فرشيد روحاني - دو تحقيق علمي درباره سيگار و برنزه شدن به خصوص درباره جوانان توجه گسترده محافل خبري را نسبت به اين موضوع بر انگيخت. اظهار نظر يك هنرپيشه زن درباره زلزله چين، يك مقام واتيكاني بر ضد اسلام و يك خواننده غربي درباره تهران نيز جالب توجه بود ضمن آنكه يك نظريه درباره عمر برج پيزا و ماجراي دانشجويان فلسطيني گرفتار در غزه نيز تا حدي جالب به نظر مي رسد.

جوانان آسمي زود تر سيگاري مي شوند

محققان دريافتند جوانان مبتلا به آسم زودتر از ساير همسالان خود به كشيدن سيگار روي مي آ‌ورند. در تحقيقات صورت گرفته از سوي كارشناسان اتحاديه متخصصان داخلي آلمان حدود يك سوم از افراد مبتلا به آسم هر روز سيگار مي كشند. بنابراين گزارش، اغلب جوانان و نوجوانان مبتلا به آسم مبتلا به افسردگي، ترس بيمارگونه و استرس هستند و به همين دليل اغلب به شدت به سيگار روي مي آورند.

اين گزارش مي افزايد، اكثر جوانان مبتلا به آسم در خانه در معرض دود سيگار والدين خود قرار دارند، همچنين به گفته متخصصان بدنبال سيگاركشيدن ريه‌هاي اين جوانان بشدت تحت فشار قرار مي گيرد و داروهاي ضدالتهاب نيز بر روي آنها تاثيرگذار نخواهد بود.

براساس اين گزارش، متخصصان خواستار توجيه شدن جوانان مبتلا به آسم براي جلوگيري از روآوردن آنها به سيگار از دوران كودكي شدند. يادآور مي شود، متخصصان تاكيد كردند دو سيگار نه تنها در سنين رشد عامل بروز آسم است بلكه در افراد مبتلا روند بيماري شان را تشديد مي كند.

عذر خواهي ستاره هاليوود از مردم چين
"شارون استون"، ستاره مشهور زن سينماي آمريكا از مردم چين عذر خواهي كرد. اين ستاره 50 ساله هاليوود از مردم چين بابت نظري كه درباره علل وقوع زمين لرزه در استان سيچوان چين داده بود عذر خواست.

استون چندي پيش اظهار داشته بود كه اين زمين لرزه به واسطه امواج منفي است كه دولت چين با رفتار بي رحمانه خود با مردم مظلوم تبت پديد آورده است. اين بازيگر در اظهارات تازه خود اعلام داشته است كه حاضر است شخصا براي كمك به مردم چين به محل وقوع زمين لرزه رفته و تلاش كند.

برنزه كردن سرطان زا است

صنف سالن ها و باشگاه هاي برنزه كردن پوست در آمريكا، كه نماينده هزاران سالن برنزه سازي در كل آمريكاست، اخيراً تبليغ تمام صفحه اي در روزنامه نيويورك تايمز چاپ كرده و در آن ادعا نموده " ديگر استفاده از اشعه ماوراء بنفش براي برنزه كردن پوست كشنده نخواهد بود"

برنزه كردن پوست در سالنها تجارت بزرگي در آمريكاست و سالانه حدود 7ميليارد دلار درآمد زايي مي كند. در حال حاضر حدود 1 ميليون نفر يعني 70 درصد زنان سفيد پوست بين 16 تا 49 سال، هر روز از سالن برنزه سازي استفاده مي كنند. بر طبق مطالعاتي كه در نشريه انجمن پزشكي آمريكا منتشر شده، شيوع سرطان پوست بيشتر از هر نوع ديگري از سرطان در حال پيشروي است. سالانه حدود يك ميليون مورد سرطان پوست خوش خيم و60 هزار مورد سرطان پوست بدخيم گزارش مي شود.

تهران امن‌ترين پايتخت...

كريس دي برگ در نشست خبري خود در تهران پس از سه روز اقامت در پايتخت جمهوري اسلامي ايران، تهران را امن تر از پايتخت هاي آمريكا و لندن معرفي كرد. وي گفت: من پيش از آمدن به ايران در روسيه اجراي برنامه داشتم اما آنجا چهار باديگارد قوي هيكل از من مراقبت مي‌كردند، در حالي كه در اينجا من بسيار آزادانه و راحت به يكي از رستورانهاي شما رفتم و توانستم در فضايي آزادانه به گفت وگو با همشهريان شما بپردازم.

پيزا 300 سال مي ماند

برج پيزا تا 300 سال آينده ويران خواهد شد. طبق تحقيقات متخصصان خميدگي برج پيزا در ايتاليا تا 300 سال آينده بدون خطر خواهد بود. طبق تحقيقات متخصصان معماري ايتاليا اعلام كردند: بازديدكنندگان تا 300 سال آينده نيز مي تواند برج پيزا را مشاهده نمايند.

بنابراين گزارش، اين برج كه درسال 1990 به معرض ديد عموم قرار گرفته است داراي 40 سانتي متر خميدگي است كه هر سال يك ميلي متر به اين خميدگي اضافه مي شود. شايان ذكر است، در نوك اين برج فانوس 14 هزار تني نصب شده است كه سمبل معماري ايتاليا محسوب مي شود و 300 سال آينده به طور كلي فروخواهد رفت.(!!)

دانشجويان گرفتار شده در غزه

بيش از 670 دانشجوي فلسطيني با گرفتار شدن در دام محاصره غزه و به دليل ممانعت رژيم صهيونيستي قادر به خروج از اين منطقه براي ادامه تحصيل خود در دانشگاههاي خارج نيستند. صدها دانشجوي فلسطيني به دليل محاصره غزه و عدم خروج از اين منطقه جايگاه و صندلي هاي خود را در دانشگاهاي خارج از جمله اروپا و آمريكا از دست داده اند. محاصره غزه همچنين باعث شد كه پرفسورها و انديشمندان خارجي نيز از ورود به اين منطقه بازمانند. سازمان‌هاي حامي حقوق بشر هنوز هيچ تصميم خاصي مبني بر جلوگيري از فجايع انساني رژيم صهيونيستي در قبال مردم بي دفاع فلسطين اتخاذ نكرده‌اند و فلسطين بويژه نوار غزه در وضعيت بحران به سر مي‌برد.

شمشير كشي چند باره واتيكان عليه اسلام

"ژان لويس توران"، مسئول امور اسلامي دولت واتيكان، در اظهاراتي ناآگاهانه ـ بخوانيد ادامه شيطنت‌هاي غرب و دنباله‌روي از اهانت به اسلام ـ، اعتقاد مسلمانان به قرآن به‌عنوان كلام‌ خداوند و فقدان(!؟) تفسير جامعي از قرآن كريم را از موانع موجود در راه گفت‌وگوي اسلام و مسيحيت عنوان كرد!

مشاور امور اسلامي «پاپ بنديكت شانزدهم» اعلام‌كرد: رهبران مسلمان بايد صراحت بيش‌تري در زمينه محكوميت اقدامات خشونت‌آميز به نام تعاليم ديني نشان‌دهند(!) وي با اشاره به اين‌كه بيشتر رهبران و علماي مسلمان انجام اقدامات تروريستي را محكوم‌ مي‌كنند، اظهاركرد: علماي مسلمان بايد موضع خود را درباره فريضه جهاد كه بارها در قرآن تكرارشده مشخص‌كنند.

***

در باشگاه جواني برنا ثبت نام كنيد: [email protected]
 جمعه 10 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن