تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814294208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخنگوي دولت: هيچ گونه پرده‌اي بين نظام با ملت نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سخنگوي دولت: هيچ گونه پرده‌اي بين نظام با ملت نيست
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): سخنگوي دولت گفت: بين نظام با دولت و دولت با ملت هيچ گونه پرده‌اي وجود ندارد و اين مردم در اوج فشارها و تهاجم سخت فرهنگي ايستادگي كرده و اميد دشمن را نااميد كرده‌اند.


"غلامحسين الهام"، عصر پنجشنبه در آييني به منظور تجليل از خدمات يكي از نمايندگان همدان در مجلس هفتم در تالار فجر همدان افزود: مجلس شوراي اسلامي ايران امروز مي‌تواند الگوي جهاني باشد و در قوانين، كاركردها و برنامه‌ها، ايران مي‌تواند الگويي براي كساني باشد كه چشم به ايران اسلامي دوخته‌اند.
وي ادامه داد: حضرت امام خميني(ره) در دوران پربركت خود بزرگترين انقلاب تاريخ معاصر را رقم زده و نگاه‌ها را عوض كردند و اين انقلاب نقطه عظيم تحولي شد كه در سايه آن اصول ارزشمند اخلاقي و نظام عدالت محور سياسي را در كشور و جهان پايه‌گذاري كرد.
سخنگوي دولت گفت : دشمنان مي‌خواهند مردم را از مسير انقلاب پشيمان كنند و بايد در مقابل اين جريان‌ها ايستادگي كرد.
وي افزود: سرمايه‌گذاري چندين ميليون دلاري دولت حركتي با شتاب براي مبارزه با فساد ناشي از وابستگي و حركت در مسير خدمت است و همه كارگزاران با چنين رويكردي براي خدمت آمده‌اند اگر چه اين وظيفه كاري مادي است ولي هر چيزي كه منجر به توليد مي‌شود عبادت است.
الهام افزود: لازم است فرهنگ كار را افزايش داد چرا كه حركتي پرشتاب و رو به جلو براي رشد در شاخص‌ها است.
وي با تاكيد بر اين كه ‎ 50درصد منابع ذخيره ارزي صرف توليد شده است كه به سرمايه تبديل مي‌شود گفت: عده‌اي دولت را تخطئه مي‌كنند كه حساب ذخيره ارزي را خالي كرده است ولي با افتخار مي‌گوييم كه تزريق اين اعتبار براي بخش خصوصي و براي توليد بوده است.
سخنگوي دولت اضافه كرد: منابع دريافتي از نفت را تبديل به سرمايه و منابع مولد جديد كرده و جدا شدن از درآمد نفت به اين شكل ميسر است.
وي سياست دولت در بنگاه‌هاي زودبازده را مردمي كردن اقتصاد عنوان كرد و گفت: اين بنگاه‌ها براي اين است كه جوانان بتوانند از منابع كشور استفاده كنند كه به فضل خداوند در تمام استانهاي كشور اين امر فعال شده و روند اشتغال افزايش يافته است.
الهام با بيان اين كه از يكصد هزار ميليارد تومان تسهيلات اعطايي تنها شش هزار ميليارد تومان براي بنگاه‌هاي زودبازده هزينه شده گفت: ‎ 95درصد اين تسهيلات در بنگاه‌ها وارد كار و اجرا شده است.
وي همچنين گفت: همدان پايگاه و پناهگاه مجاهدان و جهادگراني است كه اين شهر را ماوا و پايگاه دفاع از حق و اعتلاي كلمه حق قرار داده است.
وي همدان را شهر فقيه‌هان، فيلسوفان و عارفان و مظهر حكمت، دانش ، ايمان و جهاد دانست و افزود: مردم همدان رسالت خود نسبت به اسلام، استقلال ميهن عزيز اسلامي، ترويج فرهنگ و معارف غني آن به بشريت به ويژه ميهن خود ادا كرده‌اند.
در اين آيين "بهروز مرادي"، استاندار همدان نيز گزارشي از اقدام‌هاي دولت نهم در همدان ارايه كرد. ك/‎2
 جمعه 10 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 330]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن