تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816461589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

المپيك و زمين لرزه ؛ فرصت نمايش توان مديريت بحران در چين


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: المپيك و زمين لرزه ؛ فرصت نمايش توان مديريت بحران در چين
دولت چين در پي زمين لرزه اخير در اين كشور اعلام كرد:در رقابت هاي المپيك 2008 پكن، توان خود را در اجراي مديريت بحران به نمايش خواهد گذاشت.
به نوشته شماره امروز روزنامه آمريكايي لس آنجلس تايمز در اينترنت، در حالي كه خيل چيني ها در بخش هاي مختلف اين كشور به استقبال مشعل رقابت هاي المپيك مي روند و بسياري از آنان به علت خسارت هاي مالي و جاني زمين لرزه مهيبي كه دو هفته پيش استان سيچوآن در اين كشور را لرزاند، در اندوه به سر مي برند، مسئولان دولت چين مي گويند، اين زمين لرزه، فرصت نادري براي ميزبان المپيك پكن فراهم آورده است، تا مهارت هاي خود را در زمينه مديريت بحران به اجرا گذارد.
همزمان با تلاش هاي فراوان براي امداد رساني و بازسازي
مناطق مختلف استان آسيب ديده سيچوان از زمين لرزه ، مقامات چيني اعلام مي كنند تدارك بازي هاي الميپك تابستاني ادامه دارد.
اين روزنامه آمريكايي افزود: اشتياق عمومي براي بازي هاي المپيك ماه آگوست (مرداد ماه) وجود داشت، به طور چشمگير از وقوع زمين لرزه هفت و 9 هم ريشتري كه تاكنون به جان باختن 67 هزار تن و بي خانمان شدن ميليون ها نفر انجاميده است، تحت تاثير قرار گرفته است ولي مقامات چيني مايلند به جهانيان نشان دهند، مي توانند همزمان، بحران بزرگ انساني و رقابت هاي المپيك را انجام دهند. ژي جين پينگ، معاون رئيس جمهوري چين در جريان بازديد از مراحل پاياني مجموعه هاي ورززشي در اين كشور اعلام كرد: تدارك برگزاري بازي هاي المپيك، به مرحله پاياني و حساس خود رسيده است و ما همزمان با تلاش براي امدادرساني، اهميت برابري به اين دو موضوع مي دهيم و يكي را فداي ديگري نمي كنيم.
لس آنجلس تايمز افزود: يكي از نگراني هاي دولت چين، احتمال بروز بيماري هاي همه گيري از جمله سارس يا تامين امنيت غذايي است. چنين بحران هايي در چين در سال هاي گذشته، اعتماد عمومي را تحت تاثير قرار داد و تمايل پكن براي فراهم كردن اطلاعات دقيق و به روز درباره حوادث اضطراري را زير سئوال برد.
مسئولان مي گويند درس بزرگي از حوادث مربوط به شيوع سندرم شديد تنفسي در سال 2003 آموخته اند و درس هاي مثبتي از اقدام دولت در برخورد شفاف، مثبت و بي سابقه مسئولان دولت و رسيدگي به موقع آنان به آسيب ديدگان زمين لرزه اخير گرفته اند.
اين روزنامه در بخش ديگري از اين خبر اعلام كرد: گرچه مسئولان چيني جزئيات چنداني از چگونگي مقابله با حملات تروريستي احتمالي يا شرايط ديگري كه به انتقال و تخليه شمار زيادي از افراد نياز باشد، ارائه نكرده اند، با اين حال، نگراني زيادي نيز از نامناسب بودن شرايط جوي دارند.به همين علت ، مسئولان چيني ، چند روز پيش، دومين ماهواره هواشناسي را براي نظارت بهتر بر وضع آب و هوا در زمان برگزاري بازي ها به فضا پرتاب كردند.
همچنين با وجود ادعاهايي كه درباره بهبود كيفيت هواي پكن اعلام شده، چهارمين توفان شديد شن ، امسال پايتخت را فرا گرفته و چند روز است ، با قهوه اي رنگ شدن رنگ آسمان، مسئولان از سالمندان و كودكان خواسته اند در خانه هايشان بمانند.
همچنين گرچه مسئولان بخش بهداشت و درمان چين از اين كه محيط زيست، مشكل مهمي به شمار مي رود آگاهند، اما تلاش مي كنند، با اعلام آمادگي براي ارائه بهترين خدمات پزشكي براي تماشاگران يا ورزشكاراني كه دچار مشكل تنفسي شوند، از تاثير اين مشكل احتمالي بر رقابت ها بكاهند.
 جمعه 10 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 334]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن