تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820907663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فیفا 2010 FIFA Soccer 10 نسخه اصلی


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: View Full Version : فیفا 2010 FIFA Soccer 10 نسخه اصلی @mahdi17th December 2009, 02:38 PMفروشگاه اینترنتی Skystore در ارائه فروش اینترنتی بازی فیفا 10 در ایران به همراه تمامی آهنگ های فیفا 10 یا Fifa 10 Official Soundtrack جهت استفاده در MP3 Player و . . . قیمت : 4500 تومان - 2 عدد دی وی دی برای تخفیف ویژه در سفارشات کلی جهت دارندگان فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید. عنوان ویدیو گیم: FIFA Soccer 10 گروه تولید: EA Sports تاریخ عرضه: 2 اکتبر 2009 (دهم مهرماه 1388) پلتفرم ها: PS3 , Xbox360 ,PS2 , PC ,Wii , Mobile , IPhone , Nintendo DS , PSP ESRB_Rating_Pendign_Symbol در ادامه به معرفی یکسری از ویژگی های نوین بازی فیفا 10 و امکانات فوق العاده ای که به آن افزوده شده است، می پردازیم. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند بازی فیفا برای اولین بار در سال 1994 توسط شرکت کانادایی EA Sport برای کنسول های سگا و نینتندو عرضه شد. در سالی که قرار بود بازیهای جام جهانی برای اولین بار در ایالات متحده برگزار شود. با تکنولوژی نه چندان پیشرفته آن زمان بازی فیفا 94 با نام رسمی FIFA International Soccer بین گیمر های کنسول های سگا و گیم بوی محبوبیت خاصی پیدا کرد جایی که در سالهای قبل آن بازی های فوتبال که از سوی شرکت های تکمو ارائه شده بود ابدا در این حد کاربر پسند نبودند. بازی فیفا 95 نیز پس از یک سال منتشر شد ولی آغاز حرفه ای فیفا از زمانی بود که کنسول PS محصول سونی به جهان گیمینگ معرفی شد و شرکت الکترونیک آرتز با حمایت از گروه سازنده فیفا یعنی EA Sports توانست از جمله پیشگامان سازنده فوتبال گیم برای این کنسول باشد ساخت بازی فیفا تا سال 98 بر روی کنسول های مختلف دهه 90 ادامه یافت تا اینکه با ارائه نسخه پیشرفته سیستم عامل ویندوز 98 از سوی مایکروسافت باعث شد افق جدیدی در مقابل بازی های رایانه ای نمایان شود تا قبل از آن کامپیوتر به عنوان یک کنسول و پلتفورم آنگونه که هم اکنون سراغ داریم تلقی نمی شد. و صرفا امکان بازی با کامپیوتر به عنوان یک مزیت اضافی در آن محسوب میشد اما با پیشرفت گرافیکی سیستم های رایانه ای فیفا 99 با کیفیت و گرافیک متحول گرانه ای بر روی سیستم های کامپیوتری خود نمایی کرد به طوری که دیدن چنین بازی فوتبال به شکل 3 بعدی همگان را شگفت زده کرده بود. اوج پیشرفت فیفا در ارائه نسخه کامپیوتری و قابل اجرا روی سیستم عامل ویندوز 98 بازی فیفا 2000 بود که تلفیقی از زیبایی و دقت و پرداختن به مسایل واقعی فوتبال از قبیل امکان ترانسفر شدن و ساخت و طراحی بازیکن بودالبته این ابتدای کار فیفا در زمینه ساخت بازی های 3 بعدی با کیفیت بالا بود و در سالهای پس از آن شاهد بازیهای متعددی بودیم که محصول EA Sports بودند و در واقع بعد از آن بود که EA همه ساله با ارائه 2 بازی در سال تا به امروز پیش آمد.از سال 2007 با ظهور کنسول های نکست جنریشن (نسل بعد) شاهد هنر نمایی فیفا نکست بودیم که متاسفانه تا به امروز برای PC هیچگاه نسخه نکست ارائه نشده و ما کماکان منتظر ارائه نسخه نکست برای PC هستیم. امسال شاهد هفدهمین قسمت از سری بازی های محبوب و تحسین شده فیفا هستیم. نسخه 2009 بازی مورد توجه بسیاری از سایت ها و مجلات قرار گرفت و همچین فروش بیش از 8 میلیونی نسخه 2009 هم حاکی از محبوبیت اون هستش! پارسال بازی تحت دو ویرایش منتشر شد یکی Next-Gen که برای کنسول های نسل جدید ( PS3 و X360 ) بود ودیگری هم current-gen که برای pc و ps2 بود و نسخه Wii هم گه کاملا متفاوت با بقیه بود! خوب بگذریم امسال پائول هوساک دیگه بر روی نسخه PC کار نمی کنه ولی دیوید راتر همچنان در صدر طراحان نسخه نسکت هستش! که تغییر تیم سازنده نسخه PC می تونه نوید بخش باشه! ولی اونچه که مشخص هستش تیم سازنده نسخه PC با نسخه های PS3 و X360 تفاوت داره! چندی پیش Santiago Jaramillo از طراحان گیم پلی بازی چندی از اطلاعات ضمن و مختصر از این بازی و در فروم رسمی این بازی قرار داده بود که در زیر اونا رو مرور می کنیم نکات بازی ابتدایی ترین اطلاعاتی که شرکت الکترونیک آرتز در مورد بازی آینده فیفا یعنی FIFA 10منتشر کرده نکاتی امیدوار کننده هست. سانتیاگو خارامیو (Santiago Jaramillo) مدیر سازنده نکست جنریشن نکاتی رو فاش کرده اند که در زیر می تونید مطالعه کنید مود مدیریت (مربیگری) : در حالتهای Quick Sim شاهد نتیجه واقعی تری خواهید بود (توضیح اینکه در ورژن های قبلی حتی بعضی مواقع تیم پر ستاره در مقابل تیم بدون ستاره شکست می خورد). در جدول امتیاز شاهد رده بندی واقعی تری خواهیم بود به طوری که تیم های ضعیف هر لیگ در رده های پایین تر قرار خواهند گرفت.سانتیاگو اظهار داشته که مود مربیگری یکی از مهمترین مود های بازی بوده و بیشترین اظهار نظرها از طرف کاربران در مورد همین مود بود و گفته که چون تا قبل این نتونستند انتظارها رو براورده کنند امسال بیشترین تمرکز رو روی بازی خواهند داشت. پاس های فلیک (برشی) : ما سعی در بهبود نوع و اجرای پاس ها داریم کاری که در فیفا 09 کمی بهتر شده بود و پاس های در عمق حالتی بهتر و ماهرانه و تکنیکی داشتند. و باعث ایجاد موقعیت های موثری می شد. یکی از تمرکز هایی که خواهیم داشت روی پاس های پشت پا خواهد بود. واین کار رو شاید بخواهیم با ترکیبی از کلید های ترکیبی RB سهولت ببخشیم فیزیک توپ : پارسال توی فیفا 09 ما روی فیزیک توپبسیار تمرکز داشتیم و تا حد بسیار بالایی رفتار توپ رو در جریان بازی به واقعیت نزدیک کردیم البته مشکلاتی هم در این میان بود مانند اوج گیری غیر طبیعی توب بعد از شوت بازیکن که در واقع مجالی برای اصلاح این مشکل در فیفا 09 نبود بنابراین ما یک بار دیگه روی ایم مسئله کار کردیم و امیدوار هستیم یکی از بی نقص ترین رفتارهای توپ رو در این بازی شاهد باشیم. تناسب خط دفاع و حمله : ما همیشه به یک بالانس بین خط دفاع و حمله نیاز داریم در واقع در فوتبال واقعی توپهای بلند و هوایی در موقع حمله به این خطرناکی که در بازی دیدیم نیست و ما فکر می کنیم بیش از حد پاس های هوایی دقیق و خطر ساز هستند. و این خطر سازی باعث شده بود که ما دفاع را به صورت غیر طبیعی در لحظه حمله قوی کنیم که این مسئله صحیح نیست و در دنیای واقعی فوتبال دفاع در مواجهه با یک حمله فوق العاده خطرناک و سریع دچار غافلگیری و ضعف می شوند نه اینکه تمرکز آنها بیش از پیش افزایش پیدا کند. و ما امیدواریم با کاهش دادن میزان خطری که یک پاس هوایی می تواند ایجاد کند یک بالانس و تناسب بین خطوط دفاع و حمله ایجاد کنیم گیم پلی عمومی : همیشه پس از عرضه هر نسخه با بازخوردهای کاربران مواجه می شویم که اکثرا مسایلی خیلی پیچیده تر از آنچیزی است که ما در توان داریم ولی در هر حال در هر نسخه گیم پلی عمومی که یکی از مهمترین وجوه تمایز بازی های هر ساله هست مد نظر ما بود و هست. و ما همیشه سعی در بهبود گیم پلی داریم و امیدوار هستیم بیش از پیش مورد قبول کاربران قرار بگیرد. ارتقای هوش مصنوعی بازیکنان و جا گیری های صحیح خطوظ دفاعی و دروازبان و ... از جمله فاکتورهایی است که در فیفا 10 روی آنها مانور داده خواهد شد. بازی فیفا 10 رسما رونمایی شد... سایت بازی راه اندازی شد و بازی برای سه نسخه XBox360 و PS3 و Wii به صورت نکست جنریشن. در پاییز امسال عرضه خواهد شد. در مورد PC فقط می تونم بگم تنها معجزه و یا یک سورپرایز می تونه باعث بشه که در جرگه کنسول های نکست ژن قرار بگیره ولی تمامی مدارک بر علیه نکست بودن پلتفورم PC هست. بنابراین احتمال نکست بودن در حد صفر هست. در هر صورت آن چه که اهمیت داره اینه که بازی به نحو احسن روی کنسول های نکست عرضه خواهد شد. نو آوری در کنترل بازیکن _________________ فیفا 10 دریبل 360 درجه: برای اولین بار تجربه کاملا صحیح دریبل 360 درجه رو در حالی خواهید داشت که قبلا امکان اجرای این دریبل در حالیکه بین دو مدافع حریف قرار گرفته اید و به عنوان یک حرکت تکنیکی نیاز به حرکتی سریع دارید وجود نداشت.(توضیح: زمانی این دریبل قبلا جواب می داد که شما با یک مدافع در حالت تک به تک بودید و این دریبل موثر ترین روش برای جا گذاشتن بود) فیفا 10 دریبل تخصصی: تکنولوژی پیشرفته انیمشن حرکات تاب دار یک بازیکن به شما این امکان را می دهد که در مواجه با مدافعان حریف بتوانید مانور لازم و حفظ توپ رو با دریبل های عرضی مناسب همچون بازیکنان بزرگ فوتبال جهان انجام دهید. ویژگی های گیم پلي _______________ فیفا 10 آزادی بازی فیزیکی: به هنگام دریبل های پهن و نبرد تن به تن دریبلر و مدافع مقابلش و در تصادف و کشاکشی که بین آنها حاکم می شود دیگر امکان پیروزی هر کدام از آنها به راحتی قابل پیش بینی نیست و سرعت و قدرت آنها مطابق واقعیت و نحوه استفاده و اجرای صحیح حرکت در پیروزی نبرد تن به تن تاثیر گذار خواهد بود. فیفا 10 بازیکن اضطراری: با در اختیار داشتن هوش مصنوعی بازیکنان در هنگام موقعیت های متفاوت بازیکنان با حرکات بدون توپ و قرار گرفتن در موقعیت های مناسب جهت گلزنی و استفاده از توپ های دریافتی می توانند موقعیت بسیار خوبی ایجاد کنند. فیفا 10 بهبود هوش مصنوعی در تله افتادن ها: حالا دیگر بازیکنان هوشیاری بیشتری نسبت به قبل دارند و مثل سابق به راحتی در تله نمی افتند و می توانند سریع به توپ برسند و عملکرد بهتری نسبت به سابق داشته باشند. فیفا 10 جایگیری پیشرفته : مدافعین بر اساس هوش مصنوعی پیشرفته می توانند علاوه بر وظایف خود وظایف دیگر بازیکنان را که به دلایل مختلف از آن غافل شده اند را پر کرده و در جایگیری ها هوشیاری بیشتری داشته باشند. حال بازیکنان می توانند در موقعیت های مختلف با آنالیز شرایط در فضای های موثر قرار گیرند. و خلاقانه تر عمل کنند. آنها نوع دویدن هایشان را به صورت خلاقانه ای مورب می کنند تا بیشترین تاثیر را در چنین موقعیت هایی داشته باشند. فیفا 10 دقت بیشتر در پاس کاری ها : دقت در آنالیز فضاهای بهتر به بازیکن این توانایی را می دهد که پاسی که به دریافت کننده اش می دهد دقیق تر و صحیح تر باشد حتی در مواقع تحت فشار بودن این دقت را تحت تاثیر قرار می دهد. فیفا 10 شوت زدن صحیح و موثر: اصلاح سیستم شوت زنی. اجرای شوت های پیچ دار و انواع مختلف شوت هایی که در دنیای واقعی فوتبال زده می شوند باعث می شود که نشاط بیشتری از گلزنی به این نحو وجود داشته باشد. فیفا 10 اختیارات مختلف دفاع: دقت تکل های بلند افزایش یافته. بنابراین بازیکنان خوب می توانند در مواجهه با بازیکنان دریبلر با دقت بیشتری توپ گیری کنند. از اینها گذشته تکل های با هدف بلاک کردن یک سانتر یا شوت که قبل از سانتر یا شوت زدن زده میشود می تواند بسیار موثر باشد. این اختیارات که شما در حالت مناسب می توانید به جای تلاش برای دور کردن توپ مسیر توپ را با یک تکل مناسب بلاک کنید باعث میشود شانس گل خوردن شما تا حد زیادی کاهش یابد. در کل سیستم دفاعی در فیفا 10 با برنامه تر و تاکتیکی تر خواهد بود. فیفا 10 بهبود هوشمندی دروازبانی: بهبود در این بخش بدین معنی است که حال دروازبان دارای احساس و درک بیشتری می باشد توضیح اینکه او می تواند درک کند که توپ در چو وضعیتی می تواند دروازه او را تهدید کند و در شرایط خاصی می تواند توپ ها را دفع کند و حتی در اوج نا امیدی که توپ در حال وارد شدن به دروازه است می تواند با یک حرکت استثنایی (در مواقعی) توپ را در حالت چمباتمه از روی خط دروازه برگشت دهد. افزایش هوش مصنوعی و رفتار طبیعی و صحیح یک دروازبان در فیفا 10 کاملا رعایت شده. فیفا 10 پاسخگویی به بازخوردهای گیمرها: یکی از استراتژی های فیفا گوش دادن به بازخوردهای گیمر ها بود بیش از 250 میلیون بازی که توسط فیفا بازها انجام داده شده بازخوردهایی به همراه داشته مانند بهبود شوت ها بهتر شدن دروازبانی و واقعی تر گردیدن نحوه شتاب گیری و سرعت دویدن ها یا وجود داشتن تفاوت در بر خورد به تیر دروازه و ... اصلاح و جواب دهی به همه اینها را گیمر ها در فیفا 10 خواهند دید. اصلاحات و بهبود های مود مربیگري _________________________ فیفا 10 اصلاح منیجر مود: با بیش از 50 بهبود و تغییر. مود مربیگری فیفا 10 به گونه ای خواهد بود که شما می توانید یک تیم را مدیریت کنید. بدون اینکه لازم باشد با تکیه بر قدرت بازی خودتان تیم قدرتمندتر حریف را ببرید.(توضیح: شما می توانید با مدیریت و طرح نقشه خاص یک بازی را برنده شوید. در حالیکه روی کاغذ ممکن هست از پیش بازنده باشید. مثل تفکرات رافا بنیتس که توی سانتیاگو برنابئو رئال رو متوقف کرد یا گاس هیدینگ که در نئو کمپ بارسا رو از کار انداخته بود ) فیفا 10 واقع گرایی مسابقه: دقیقه به دقیقه مسابقه محاسبه می شود شما در مود مربیگری تمامی تصمیمات در مورد نقاط قوت بازیکنان یا نقاط ضعف آنها را تشخیص داده و برای حل آنها تصمیم گیری می کنید. و در تمامی خطوط زمین بایستی از بازیکنان مناسب و موثر استفاده کنید. تا بتوانید نتیجه بازی را به سود خود پایان ببرید. فیفا 10 تصحیح نقل و انتقالات:واقعی شدن ترانسفر ها و نقل و انتقالات منطقی که با توجه به شرایط اقتصادی یک باشگاه صورت می پذیرد. و بازیکنان تیم ها با ترانسفر های واقعی تر چه از لحاظ تیمی و چه به لحاظ مبلغ قراردادها به واقعیت نزدیک شده اند.(توضیح: یک مسئله هم اضافه شده مثل مسئله کریستیانو رونالدو که شایعه پیوستنش به رئال هست این شایعه ها در فصل ترانسفر در لیستی به شما اطلاع رسانی می شود. در عکس زیر هم می توانید مشاهده کنید که کدام تیم ها می خواهند چه بازیکنانی را در اختیار بگیرند!) فیفا 10 رشد قابل قبول و منطقی بازیکن: درست طبق واقعیت بازیکن یک تیم دارای منحنی رشد خواهد بود که بستگی به بازی او و قرار گرفتن او در ترکیب تیم دارد (توضیح: اگر یادتون باشه توی فیفا 07 تئو ولکات تا 99 رشد می کرد. با اینکه بازیکنی بود که حتی در ترکیب تیمش فیکس نبود و طبیعی بود که نمی تونه به یک فوق ستاره مثل مسی یا رونالدو تبدیل بشه چون این انگیزه درش نبود. در واقع همین فدریکو ماچدا که بازیکن تیم منچستر هست هم نمیتونه رشد خوبی داشته باشه چون بهش اونطور که باید بازی نمیرسه در حالیکه مسی توی 17 سالگی توی بارسا و کریس رونالدو توی 19 سالگی توی منچستر فیکس بازی می کردند و به همین دلیل هست که امروز فوق ستاره های دنیای فوتبال هستند. توی فیفا 10 قراره اینها رعایت بشه و صرفا به دلیل پایین بودن سن یه بازیکن رشد ناباوارانه نداشته باشند بازیکنها ) فرو رفتن در دنیای فوتبال: بازی کردن منیجر مود فیفا به تدریج شما را در دنیای فوتبال غوطه ور می کند و این مسئله نا خود آگاه به شما القا می شود کسی که فوتبال را پیگیری نمی کند با بازی کردن منیجر مود خود به خود با بازیکنان تیم های مختلف و لاین آپ تیم ها و نحوه و زمان تراسفر ها و بسیاری اطلاعات ریز درشت پیرامون فوتبال به گیمر می دهد. نگاهی به دموی فیفا Fifa 10 در ابتدا با بارگذاری دمو اولین تغییر به چشم میخورد. وین رونی جایگزین رونالدینهو شده است. ولی منو ها همان سبک قبلی رو دارند. سپس با وارد شدن به بخش بازی تدارکاتی (تنها مود موجود) وارد جدیدترین معجون EA Sports می شویم: گرافیک: در نگاه اول هیچ تغییری نسبت به 09 دیده نمی شود. ولی اگر صبر کنید بازی شروع شود به نکاتی عالی بر میخورید. انیمیشن ها واقعا فوق العاده و طبیعی کار شده اند بسیار از 09 جلوتر هستند. وقتی دوربین نزدیک بازیکن های می رود شاهکار مدلسازی و طبیعی بودن چهره بازیکن ها شما را به وجد می آورد. قیافه ها از سبک غیر واقعی خود در 09 فاصله گرفته و بسیار جدی و خوب طراحی شده اند. بازیکن ها از دور کمی مات می شوند که حس واقعی بودن رو القا می کنه. فیزیک: همونطور که می دونید 09 فیزیک عالی داشت و 10 فیزیکی واقعی رو به شما پیشنهاد می کند. متاسفانه در 09 با هر تنه توپ از دست بازیکن خارج می شد ولی حالا بازیکن های به هم فشار می آورند و باعث خلق درگیری های بسیار عالی در میانه میدان می شوند و در آخر در صورت ادامه درگیری بازیکنی که از فیزیک بهتری برخوردار است می تواند توپ را به چنگ آورد. همچنین در گیری ها برای توپ های هوایی عالی هستند و بازیکن های بلند قد به خوبی می توانند ضربه سر اول را بزنند. گیم پلی: مهمترین تغییر در 10 به نظر من همین مقوله گیم پلی می باشد که به تعادل رسیده. در 09 با پاس های عمقی به راحتی میتوانستید دروازه را تهدید کنید ولی در 10 با دفاع پوششی مدافعان واقعا پاس تو در سخت شده و به حالتی واقعی رسیده است. نکته دوم در مورد سانتر ها است که در 09 اضافی بودند. ولی در نسخه جدید سانتر ها تهدید جدی به شمار می روند در واقع وقتی با دفاع سر سختی مواجه می شوید می توانید با بردن توپ به کناره ها و سانتر کردن شانس خود را امتحان کنید. نکته بعدی شوت های راه دور بود که مشکلی برای 09 بود زیرا این شوت ها معمولا توسط دروازه بان به راحتی مهار می شدند. ولی در نسخه جدید اگر توپ را به گوشه ها و با قدرت بزنید احتمال گل زدن زیاد است. واقعا شما می توانید به روشهای زیادی گل بزنید و این بسیار خوب است زیرا در 09 بیشتر گل های تک به تک را تماشا میکردید. ضربه های آزاد نیز بسیار بهبود پیدا کرده اند و شما به می توانید سانتر های بسیار خوبی در ضزبات آزاد و کرنر داشته باشید.( البته در دمو مکانیزم costume set pieces قابل دسترس نبود یا من ندیدم!!) سرعت گیم پلی نسبت به 09 کاهش یافته و اینجور نیست که بسیار سریع توپ را به دروازه حریف برسانید. شما باید با تفکر حمله کنید. پاس کاری ها بسیار عالی شده و شما با پاس های تکضرب می توانید چیزی شبیه یک combo از آب در بیاورید. نکته بعدی تاکتیک های فوق العاده مخصوص هر تیم است. مثلا من با بارسا بازی میکردم ( خودم چلسی بودم) که یک دفعه دیدم به طرز عجیبی پیکه (مدافع بارسا) به میان میدان آمد توپ را به ژاوی رساند و خود به خط حمله رفت. کسانی که بازی های بارسا و تیم ملی اسپانیا را دیده باشند می دانند که این حرکت در بازی این دوتیم بسیار معمول است. یا مثلا یوونتوس با بازی کند و با حمله های برق آسا به دروازه نزدیک می شد. کنترل 360 درجه برای بازی کنار خط فوق العاده است و شما می توانید در کنار خط با باریکنی مانند مسی هر کاری بکنید. هوش مصنوعی: بازیکن ها حرکات کاملا حساب شده ای دارند. و همچنین حریف مجازی کارهای احمقانه فیفا 09 (مانند هی دور خود چرخیدن) را نشان نمی دهند و با پاسکاری های دقیق سعی به نزدیک شدن به دروازه را دارند. دفاع عالی عمل می کند و در جلوی توپ های عمقی که می فرستید واکنش های خوبی دارند. مکانیزم جدید نیز برای داور به کار برده شده که اگر داور در مسیر توپ قرار داشته باشد با انیمیشن جالبی یا از روی توپ می پرد ویا جاخالی می دهد. نکته دیگر اینکه پاس ها معمولا به همان کسی میرسد که شما می خواهید واین نکته ، نکته بسیار مهمی می باشد. زیرا در 09 بسیار عذاب آوربود که موقعیت شما به خاطر تشخیص غلط بازی از دست می رفتند. نکات دیگر: از نکات دیگر میتوان به تذکر ها واخطار های IN game اشاره کرد یعنی اگر خطایی خطرناک کردید در همان حال می بینید که داور به سمت بازیکن میدود و کارت را نشان میدهد. نکته دیگر شروع مجدد سریع است که از PES هم بهتر کار شده. یعنی اگر خطایی صورت بگیرد یک نفر به سمت توپ می دود و کمی منتظر می ماند تا شما دکمه پاس را به جها مختلف بزنید و بازی را شروع کنید. مثلا PES یه اشکالی داشت اینکه بازی شروع مجدد با یک پاس بسیار مسخره رو به جلو که معمولا هم در دست حریف میافتاد بود و عملا این مکانیزم را بی اثر می کرد. دیگر اینکه شما می توانید بازیکنی که ضربه آزاد یا کرنر می زند را در همان حال عوض کنید.( مانند نسخه PC) بازی فوتبال همیشه طرفداران زیادی را در بین مردم کشورهای مختلف داشته است و داشتن طرفداران زیاد هم شرکت های مختلف بازی سازی را وسوسه می کند تا بازی هایی با این موضوع را بسازند . ولی تعداد معدودی از این بازی ها توانسته اند گیمرها را راضی نگه دارند و تنها ۲ بازی بزرگ وجود دارد که هرساله باید منتظر انتشار آنها ماند . این دو بازی FIFA 10 و Pro Evolution Soccer 2010 هستند .فیفا کار خود را از سال ۱۹۹۳ شروع کرد و هرساله پیشرفت های قابل توجهی داشت و تا سال ۲۰۰۱ هیچ رقیبی برای خود نداشت تا اینکه Konami با عرضه PES به عنوان یک رقیب جدید برای فیفا معرفی شد . PES هم هرسال بهتر می شد تا جایی که در سال ۲۰۰۶ توانست بر فیفا غلبه کند و برای اولین بار پیروز میدان بازی های فوتبالی شود . پس از شکست فیفا , مسولان تصمیم بر این گرفتند که تغییراتی را در جهت بهبود بازی اعمال کنند . این کار از فیفا ۰۶ شروع شد و هنوز هم ادامه دارد تا جایی که فیفا ۰۹ توانست به راحتی بر PES 2009 پیروز شود .اما تغییراتی را که در این چند ساله بر روی فیفا صورت گرفته در فیفا ۱۰ بسیار بیشتر شده و باید منتظر بازیی با کیفیت بالا و تغییرات زیادی نسبت به فیفا ۰۹ بمانیم . گیم پلی گیم پلی بازی شاهد تغییرات زیادی شده و به نظر همه ی این تغییرات باعث پیروزی دوباره فیفا بر PES خواهند شد . اولین قسمتی که به بازی اضافه شده بخش تمرینات یا ” Training Mode ” می باشد . در نسخه های قبلی این بازی چنین بخشی وجود نداشت . البته در نسخه های کنسولی بازی فقط شاهد یک بخش کوچک بودیم که یک بازیکن با یک دروازه بان شروع به تمرین می کرد ولی در فیفا ۱۰ می توان تیمی دیگر را دعوت به تمرین کرد و با آنها شروع به تمرین حرکات تاکتیکی جدید کرد .بخش HUD بازی که سیستم خستگی بازیکنان را نشان می دهد تغییراتی را به خود دیده است . البته مسولان چیز زیادی را درباره ی ان نگفته اند ولی امیدوارم که این سیستم بهتر شود و دیگر بازیکنان خیلی سریع خسته نشوند .سیستم آب و هوای بازی هم پیشرفت خوبی کرده است . در بازی می توانیم در روز یا شب , در هوای بارانی و برفی و … بازی کرد . بازی در شب بسیار زیباتر و طبیعی تر به نظر می رسد . شما در بازی های معمولی توانایی این را خواهید داشت که آب و هوای بازی را انتخاب کنید و در شرایط دلخواه تان به مسابقه بپردازید . این امکان در نسخه های پیشین وجود نداشت .اسکوربورد و تایمر بازی هم دستخوش تغییراتی شده و این تغییرات باعث طبیعی تر شدن بازی شده است . در نسخه های قبلی در هنگام زدن ضربات ایستگاهی زمان متوقف می شد و این بازی را زیاد طبیعی نشان نمی داد . اما در فیفا ۱۰ در زمانهایی مانند زدن ضربات ایستگاهی زمان متوقف نمی شود و در عوض این زمان های تلف شده به زمان تلف شده ی بازی اضافه م� ناشر: الکترونیک آرتز ژانر: ورزشی (فوتبال) درجه ESRB همونطور که دوستان می دونند دموی فیفا 10 عرضه شد. در این نوشته سعی می کنیم تفاوت های بارز و ویژگی های جدید فیفا را بررسی کنیم. به نظر می رسد که ما با تغییر کلی در این نسخه مواجه نیستیم ( نیازی هم به تغییرات � سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 379]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن