تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813299380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون وزير بهداشت از افزايش صددرصدي برگزاري همايشهاي علمي خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون وزير بهداشت از افزايش صددرصدي برگزاري همايشهاي علمي خبر داد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): معاون آموزشي وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي گفت : برگزاري همايشهاي علمي در حوزه علوم پزشكي در سال 1386 نسبت به سال قبل از آن صد در صد افزايش داشته است .


"بهرام عين الهي " شامگاه پنجشنبه در مراسم گشايش نخستين گردهمايي انجمنهاي علوم پزشكي كشور در جزيره كيش ، افزود: از نظر كيفي نيز حركتهاي خوبي در برگزاري اين كنفرانسها مانند استفاده از تله كنفرانس و ارايه پوستر الكترونيك انجام شده است .
وي با اشاره به تاكيد مقام معظم رهبري در توسعه ارتباطات بين المللي در پيام نوروزي امسال اظهار داشت : برگزاري همايشهاي علمي و پژوهشي بين المللي در مناطقي مانند منطقه آزاد كيش ارتباطات علمي بين المللي را تقويت مي كند.
عين الهي افزود: جزيره كيش از زيرساختهاي بهتري نسبت به ديگر مناطق آزاد كشور برخوردار است اما امكان برگزاري همايشهاي بين المللي در ديگر مناطق آزاد مانند قشم ، چابهار و ارس نيز وجود دارد.
وي در ادامه به فعاليت واحدهاي بين المللي دانشگاههاي علوم پزشكي كشور در جزيره كيش اشاره كرد و گفت : پذيرش دانشجويان خارجي در واحد بين الملل دانشگاه علوم پزشكي شيراز در كيش كه از سال جاري آغاز خواهد شد زمينه برقراري بيشتر ارتباطات بين المللي را مهيا مي كند.
معاون آموزشي وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي آمار فعاليتهاي پژوهشي در كشور را خوب توصيف كرد و گفت : بايد با برنامه ريزي مناسب اين پژوهشها هدفمند انجام شده و منجر به توليد فناوري شود.
عين الهي به راه اندازي كتابخانه الكترونيك در سطح كشور به آدرس اينترنتي org.inln.www اشاره كرد و گفت : اساتيد و دانشجويان مي توانند با ثبت نام در اين پايگاه اطلاع رساني به مجلات و كتب تخصصي دسترسي پيدا كنند.
گردهمايي روساي انجمنهاي علوم پزشكي كشور با حضور بيش از 80 نفر از روسا و اعضاي انجمنهاي علوم پزشكي سراسر كشور به مدت دو روز در سالن همايشهاي جزيره كيش برگزار مي شود.ك /2
تمام /1743
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 344]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن