تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821058751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خواندني هاي دور دنيا


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: خواندني هاي دور دنيا آمستردام الگوی ترافیکی اروپا/ محمد علی کلی: فکر می کنم پارکینسون را نیز شکست داده ام/ طرح ازدواج های گروهی در چین/ تی شرت ضد بوش دردسر ساز شد/ طرح ویژه دولت چین برای مبارزه با انداختن آب دهان/ حمله ماهی ژله ای لوله آبی به سواحل استرالیا/ تولید نوشیدنی ویژه بدون الکل برای سگ های شکارچی

آمستردام الگوی ترافیکی اروپا آمستردام پایتخت هلند به عنوان الگوی شهرهای اروپا شناخته و معرفی شد. به گزارش عصر ايران (asriran.com)، روزنامه "آمستردام دیلی" چاپ هلند نوشت: آمستردام دارای 16 میلیون نفر جمعیت است و بیش از 18 میلیون دوچرخه در این شهر وجود دارد. این روزنامه افزود: هر یک از ساکنان آمستردام، سالانه 7500 کیلومتر دوچرخه سواری می کنند و این امر باعث شده تا ترافیک خودروها درون شهر به صفر برسد.

محمد علی کلی: فکر می کنم پارکینسون را نیز شکست داده ام محمدعلی کلی قهرمان اسبق بوکس جهان، بعد از برپایی جشن تولد 65 سالگی خود گفت: آن قدر مقابل بیماری پارکینسون ایستادگی کرده ام که فکر می کنم آن را شکست داده ام. به گزارش عصر ايران (asriran.com)، وی در مصاحبه با روزنامه "دیلی تلگراف" چاپ انگلیس افزود: هر چند هنوز از بیماری مذکور رنج می برم، اما زمانی که در کنار مردم هستم، دلگرم می شوم. این قهرمان اسبق بوکس جهان تصریح کرد: زندگی همانند میدان مبارزه است و گاهی اوقات انسان در مواجهه با شکست هم باید صبوری پیشه کند.

  طرح ازدواج های گروهی در چین یک مقام بلندپایه چینی، برنامه ازدواج های گروهی را طرحی موفق و کارآمد برای تسهیل مراسم عروسی جوانان این کشور توصیف کرد. به گزارش عصر ايران (asriran.com)، روزنامه "چاینا دیلی" چاپ چین به نقل از شهردار پکن نوشت: سالانه به صورت میانگین، 10 میلیون زوج چینی ازدواج می کنند که هزینه عروسی آن ها به طور کلی حدود 32 میلیارد دلار می شود. این روزنامه افزود: در صورت برگزاری مراسم ازدواج گروهی، مخارج عروسی هر زوج از 3200 دلار - معادل دو میلیون و 954 هزار تومان - به پانصد دلار - برابر با 480 هزار تومان- کاهش خواهد یافت.  

تی شرت ضد بوش دردسر ساز شد شرکت هواپیمایی کانتاس استرالیا از سوار کردن یک مسافر 55 ساله که شعار "بوش تروریست شماره یک" روی تی شرتش نوشته شده بود، ممانعت کرد. به گزارش عصر ايران (asriran.com)، آلن  جیسون کارشناس  آی.تی که استرالیایی تبار و ساکن لندن است، در مصاحبه با روزنامه "سیدنی تایمز" چاپ استرالیا گفت: مسوولان هواپیمایی کانتاس معتقدند که شعار روی تی شرت من ممکن است دیگر مسافران را ناراحت کند. وی افزود: نمی دانم این آزادی بیان که بر آن تکیه داریم کجاست و در چه مواقعی باید لحاظ شود؟ این نظر من است و هیچ کس مجبور نیست آن چه را که مورد اعتقادم است قبول کند.

طرح ویژه دولت چین برای مبارزه با انداختن آب دهان دولت چین قصد دارد تا سال 2008 میلادی و زمان برگزاری مسابقات المپیک در این کشور، عادت آب دهان انداختن مردم این کشور را از سرشان بیرون کند. به گزارش عصر ايران (asriran.com)، روزنامه "چاینا نیوز" چاپ چین نوشت: رانندگان تاکسی و عابران پیاده بدون توجه به شان و منزلت کشور در هر جا که برسند آب دهان می اندازند و در صورت تداوم این امر، شرکت کنندگان در مسابقات المپیک، تصور خوبی از این کشور نخواهند داشت. این روزنامه افزود: ظاهرا قرار است پوسترهایی چاپ شود که در آن انداختن آب دهان در سطح شهر، معادل انداختن بمب اتم در کشور معرفی شود بلکه مردم چین از این عادت زشت دست بکشند.

حمله ماهی ژله ای لوله آبی به سواحل استرالیا یک نوع ماهی مهاجم به نام ماهی ژله ای لوله آبی سواحل استرالیا را مورد حمله قرار داده و گردشگران سواحل سیدنی را از ادامه آب تنی در این منطقه دور نگه داشته است. به گزارش عصر ايران (asriran.com)، روزنامه "سیدنی تریبیون" چاپ سیدنی نوشت: این ماهی مهاجم با چسبیدن به دور دستان، پاها یا حتی گردن شناگران آن ها را نیش می زنند و جای گزش آن حدود یک هفته شدیدا دچار خارش می شود. این روزنامه افزود: در حال حاضر هیچ کس در سواحل سیدنی شنا نمی کند و همه منتظر پیدا شدن راه حلی برای مبارزه با این ماهی مهاجم هستند.

تولید نوشیدنی ویژه بدون الکل برای سگ های شکارچی یک شکارچی هلندی، نوشیدنی بدون الکلی برای سگ ها آماده کرد که از عصاره مالت و گوشت گوساله بر گرفته شده است. به گزارش عصر ايران (asriran.com)، تولید کننده این نوشیدنی به روزنامه "تایمز" چاپ انگلیس گفت: ما سالانه یک بار برای شکار به اتریش می رویم و زمانی که خودمان نوشیدنی صرف می کنیم، احساس می کنیم که سگ هایمان نیز نیاز به چیز خاصی دارند. وی افزود: به همین منظور برای آن ها این نوشیدنی ویژه را تدارک دیدم و هم اکنون به تولید انبوه نیز رسیده است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 278]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن