تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815335727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

متكي در كنفرانس استكهلم:سياست اشتباه اشغالگران علت ناامني عراق است/ از ثبات عراق حمايت مي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: متكي در كنفرانس استكهلم:سياست اشتباه اشغالگران علت ناامني عراق است/ از ثبات عراق حمايت مي كنيم
وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران امروز با محكوم كردن سياست هاي اشتباه اشغالگران در عراق تاكيد كرد كه تهران از تلاش هاي دولت نوري المالكي نخست وزير عراق براي بازگرداندن ثبات به اين كشور حمايت مي كند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از خبرگزاري فرانسه، منوچهر متكي در اولين نشست پيگيري اهداف سند موسوم به "پيمان بين المللي با عراق" در شهر استكهلم پايتخت سوئد گفت كه سياست اشتباه اشغالگران درعراق باعث شده كه ناامني بر زندگي همه عراقي ها سايه بيندازد.

وي افزود: ايران با نگراني انساندوستانه زياد حوادث عراق را دنبال و از دولت عراق در تلاش هاي آن براي بازگرداندن ثبات حمايت مي كند.

متكي بر ضرورت تداوم حمايت جامعه بين المللي از دولت و ملت عراق تاكيد كرد و گفت: ايران آماده كمك به عراقي ها براي بازگرداندن صلح و ثبات است.

خبرگزاري كويت نيز به نقل از متكي در اين نشست نوشت: كشورهاي همجوار عراق نقش برجسته اي را در تامين امنيت و ثبات و همبستگي ملي در عراق از طريق برگزاري نشستها و كنفرانسهاي متعدد در سطح وزيران امور خارجه و وزيران كشور ايفا كرده اند كه نتايج ثمربخشي در آرام كردن اوضاع داشته است.

وي بار ديگر بر ضرورت واگذاري امور عراق به ملت اين كشور و عدم مداخله خارجي در عراق تاكيد كرد.

نشست پيگيري اهداف سند موسوم به "پيمان بين المللي با عراق" امروز در شهر استكهلم پايتخت سوئد آغاز بكاركرد كه در اين نشست يك روزه وزيران امور خارجه 80 كشور، 600 هيئت و 500 خبرنگار بين المللي شركت دارند.

مسئولان بلندپايه بيش از 60 كشور و سازمان در اجلاس بين المللي خود در سوم ماه مه سال 2007 ميلادي در تفرجگاه شرم الشيخ مصر "پيمان بين المللي با عراق" را با هدف تقويت امنيت درعراق و جهش اقتصادي اين كشور تصويب كردند.
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن