تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813395679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حميد شيري فاتح مرحله نهايي تور بيست سوم دوچرخه‌سواري آذربايجان شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حميد شيري فاتح مرحله نهايي تور بيست سوم دوچرخه‌سواري آذربايجان شد
خبرگزاري فارس: حميد شيري‌ دوچرخه‌سوار تيم دانشگاه آزاد تهران سريعتر از ساير دوچرخه‌سواران از خط پايان عبور كرد و فاتح مرحله نهايي بيست و سومين دوره تور دوچرخه‌سواري آذربايجان شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، در ادامه بيست و سومين مرحله تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري آذربايجان مرحله نهم و نهايي در مسير جلفا به تبريز به مسافت 130 كيلومتر برگزار شد و «حميد شيري» ركابزن تبريزي تيم دانشگاه آزاد تهران با زمان 3 ساعت و 17 دقيقه و 12 ثانيه زودتر از همه از خط پايان تبريز گذشت و مدال طلاي اين مرحله را از آن خود كرد.
بر اساس اين گزارش، پس از حميد شيري، حسين جهانيان از تيم اميد آذربايجان شرقي با زمان 3 ساعت و 17 دقيقه و 13 ثانيه مدال نقره را از آن خود كرد و ولادمير ايليا شوف از تيم قزاقستان با زمان 3 ساعت و 17 دقيقه و 38 ثانيه مدال برنز اين مرحله را تصاحب كرد.
بر پايه اين گزارش، بيست و سومين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري آذربايجان در 9 مرحله و در مسير استان‌هاي آذربايجان شرقي‌، اردبيل و آذربايجان غربي برگزار مي‌گردد كه از 75 دوچرخه‌سوار، 57 ركابزن تا مرحله نهايي تور حضور داشتند.
انتهاي پيام./ك
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 260]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن