تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814696464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با پي گيري طرح تبديل قشم به قطب انرژي در آمد هنگفتي نصيب كشور مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: با پي گيري طرح تبديل قشم به قطب انرژي در آمد هنگفتي نصيب كشور مي شود
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): مشاور رييس جمهوري در امور مناطق آزاد و ويژه اقتصادي گفت: با پي گيري طرح تبديل قشم به قطب نفت، گاز و انرژي و نيز عملي شدن پروژه سوخت رساني به كشتي ها در اين منطقه كه به صرفه ترين منطقه براي اين كار نيز هست، در آمد هنگفتي نصيب كشور مي شود.


"محمود صلاحي" روز پنج شنبه در آيين معرفي رييس هيات مديره و مدير عامل جديد سازمان منطقه آزاد اروند كه در دبيرخانه حوزه مشاورت رييس جمهوري در امور مناطق آزاد و ويژه اقتصادي برگزار شد، با اشاره به حمايت هاي دولت نهم و شخص رييس جمهوري از توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي و ايجاد زيرساخت ها افزود: با تكميل اسكله و نيز اتصال چابهار به خطوط ريلي داخلي، اين منطقه بيش از گذشته شناخته شده و شكوفايي ترانزيت و رونق آن را در پي خواهد داشت.
وي موقعيت چابهار را در زمينه ترانزيت ، عالي خواند و گفت: اين موقعيت كه مورد تاكيد كارشناسان برجسته جهاني است در همايش "چابهار، ترانزيت و توسعه محور شرق" هم كه اخيرا برگزار شد، مورد تاكيد قرار گرفت.
صلاحي همچنين تلاش براي تحقق اهداف 11 گانه مورد تاكيد رييس جمهوري كه در حكم انتصاب وي بر آنها تاكيد شده است را وظيفه همه مديران مناطق آزاد ذكر كرد و افزود: نكات مورد تاكيد رييس جمهوري كاملا كارشناسي شده هستند، به گونه اي كه اين مساله طي سال گذشته و در جريان اجرايي كردن آنها در مناطق بيشتر محرز شد.
مشاور رييس جمهوري در امور مناطق آزاد و ويژه اقتصادي به موفقيت هاي به دست آمده در زمينه گردشگري و جذب متقاضيان به تحصيل در اين مناطق اشاره و خاطرنشان كرد: با گشايش شعبات بين المللي دانشگاههاي معتبر داخلي و خارجي در مناطق آزاد شمار زيادي از متقاضيان تحصيل كه ممكن بود راهي ديگر كشورها شوند در اين دانشگاهها مشغول به تحصيل شدند.
وي اضافه كرد: شمار قابل توجهي از دانشجويان شاغل به تحصيل در كشورهاي خارجي نيز ادامه تحصيل در اين دانشگاهها را بر تحصيل در خارج ترجيج دادند.
صلاحي در بخش ديگري از سخنانش خرمشهر و آبادان را نماد مقاومت و پيروزي مردم ايران خواند و با تجليل از فداكاري، صبوري و مقاومت مردم خوزستان گفت: يكي از اصلي ترين اهداف مدير عامل و هيات مديره جديد سازمان منطقه آزاد اروند كمك به آباداني اين دو شهر است.
مشاور رييس جمهوري در امو مناطق آزاد و ويژه اقتصادي روند توسعه و رونق منطقه آزاد اروند را متناسب با انتظارات دبيرخانه ندانست و گفت: مديريت جديد منطقه بايد با تيز بيني، تدبير و درك حساسيت هاي موجود در منطقه به سرعت براي ايجاد زير ساخت ها اقدام كند و كارهاي عمراني را پيش ببرد به گونه اي كه شرايط لازم براي جذب سرمايه گذاري داخلي و خارجي به بهترين شكل آماده شود.
براساس اين گزارش جواد معصومي به عنوان رييس هيات مديره و مديرعامل جديد سازمان منطقه آزاد اروند و آقايان حسيني فر و مخبر از سوي مشاور رييس جمهوري در امور مناطق آزاد و ويژه اقتصادي به عنوان اعضاي جديد هيات مديره اين منطقه منصوب شدند.
همچنين در اين آيين از زحمات رمضان احمدي مدير عامل سابق اين منطقه و وحيدي عضو سابق هيات مديره آن تقدير شد.
سيام / 7432
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن