تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820389426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مسوول:رفع بدعت‌ها و خرافات از مهمترين وظايف دستگاههاي فرهنگي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك مسوول:رفع بدعت‌ها و خرافات از مهمترين وظايف دستگاههاي فرهنگي است
مديركل تبليغات اسلامي استان سمنان گفت: رفع بدعت‌ها و خرافات از مراسم مذهبي و عزاداريها از مهمترين وظايف دستگاههاي فرهنگي است .

حجت‌الاسلام علي شكري روز پنجشنبه در جلسه ستاد حفظ شئون فرهنگي و مذهبي استان سمنان درشاهرود افزود:بايد عزاداريها درمسير واقعي خود حركت كند و علماو روحانيون برشكل محتواي آن نظارت و مديريت داشته باشند.

وي اظهارداشت واحد تشكلهاي مذهبي اين اداره باتشكيل پرونده براي هياتها و كانونهاي مذهبي نخستين قدم براي ساماندهي اين مراكز برداشته و درگام بعدي اقدام به بررسي نهايي و صدور پروانه فعاليت براي اين تشكلها مي‌كند.

او خاطرنشان كرد برنامه ويژه‌اي توسط شوراي عالي انقلاب فرهنگي ابلاغ شده تا ساماندهي شوون فرهنگي از سوي دستگاههاي فرهنگي صورت گيرد.

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان شاهرود نيز دراين جلسه بابيان اينكه بايد راهكارهاي جلوگيري از انحرافات انديشيده شود گفت درپشت بسياري از انحرافات دست بيگانگان نهفته است
سرهنگ فرج الله وفادار افزود:بايد مراقب آسيب‌ها و ناهنجاريها باشيم و براي جوانان و نوجوانان از دوره طفوليت برنامه ريزي كنيم .

وي درادامه پرسشگري را ازمهمترين ويژگي جوانان عنوان كرد و از روحانيون و مداحان خواست با مطالعه بيشتر پاسخگوي سوالات جوانان باشند.

جلسه ستاد حفظ شئون مذهبي استان سمنان روز پنجشنبه باشركت مداحان استان سمنان دراداره كل تبليغات اسلامي استان سمنان درشاهرود برگزارشد.ك/‪۲‬ ‪/۱۶۰۰/۵۰۶‬
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن