تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821090416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از چهارگوشه كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از چهارگوشه كشور
برگزاري همايش بسيج استادان دانشگاههاي استان سمنان در دامغان‌

دامغان ----- خبرنگار اطلاعات: همايش بسيج استادان دانشگاههاي استان سمنان در دامغان برگزار شد.‌

حجت‌الاسلام دكتر سعدي رئيس دانشگاه پيام نور استان سمنان در اين همايش گفت:‌ بسيج استادان بايد براي محافظت از مغزهاي متفكر و جهت دادن با آن نهايت تلاش را داشته باشد.وي افزود: بسيج استادان وظيفه دارد از مرزهاي علمي و مؤسسات آموزش عالي در برابر نفوذ دشمن محافظت كند.

دكتر عليرضا باونديان از اعضاي هيات علمي دانشگاه فردوسي مشهد نيز در اين همايش گفت: آژانس يهود در تلاش است تا اعتقادات را در مؤسسات آموزش‌عالي منطقه‌اي كند، پس وظيفه جديد دانشگاهها ايجاد انديشه‌هاي خلاق و نو در وضعيت كنوني است.

‌رهاسازي 16 هزار قطعه بچه ماهي در استخرهاي ذخيره آب اسفراين

اسفراين---- خبرنگار اطلاعات: 16 هزار قطعه بچه ماهي ارديبهشت ماه گذشته در استخرهاي ذخيره‌ آب كشاورزي اسفراين‌ رهاسازي شد.

مهندس حسين قرباني مدير جهادكشاورزي اسفراين با بيان اين مطلب گفت: بچه ماهي‌هاي رها سازي شده از نوع كپور و آمور بوده است.

وي افزود: با توجه با گرماي هوا و مساعد بودن شرايط براي پرورش ماهيان گرم‌آبي، پيش بيني مي‌شود حدود 16 تن ماهي از اين استخرها برداشت شود. ‌

دانشگاه آزاد شاهرود مقام نخست كنفرانس روابط عمومي الكترونيك ايران را كسب كرد

شاهرود ---- خبرنگار اطلاعات: مديرروابط عمومي دانشگاه آزاد واحد شاهرود به مقام نخست سومين كنفرانس روابط عمومي الكترونيك ايران دست يافت.

سيداميررضا حسيني‌نژاد در مراسم پاياني كنفرانس روابط عمومي الكترونيك ايران كه با حضور مشاور رئيس جمهوري، پدر روابط عمومي ايران، استاد برجسته روابط عمومي و ارتباطات در آمريكا و جمعي از استادان اين رشته برگزار شد با دريافت جايزه و لوح تقدير مورد قدرداني قرار گرفت. ‌

سومين كنفرانس روابط عمومي الكترونيك ايران با حضور انديشمنداني از ايران و جهان، سازمانها، وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتي و خصوصي در هتل المپيك تهران برگزار شد. ‌

گردهمايي داوطلبان و امدادگران‌

‌ كرمان----- خبرنگار اطلاعات: گردهمايي بزرگ داوطلبان، امدادگران و جوانان جمعيت هلال‌احمر استان كرمان برگزار شد.

در اين گردهمايي دبيركل جمعيت هلال‌احمر، زلزله را از مهمترين حوادث غيرمترقبه عنوان كرد و گفت: مهمترين اقدام براي مقابله با اين پديده برنامه‌ريزي دولت با كمك‌ مردم و ساير نهادهاي اجرايي است. به گفته موسوي امروزه كشورهاي پيشرفته توانسته‌اند با مديريت بحران بحث كاهش ريسك‌پذيري را عملياتي كرده و از چالشهاي مرتبط با آن عبور كنند. در ادامه معاون عمراني استاندار كرمان با تأكيد بر تقويت مديريت بحران، گفت: براي مقابله با بلاياي طبيعي، به‌ويژه زلزله بايد آموزش، بيمه كردن ساختمان‌ها و مقاوم‌سازي را مدنظر قرار دهيم.

كمالي با اشاره به تشكيل كار گروه مقابله با زلزله در استان، افزود: در حال حاضر اين كار گروه از هرگونه ساخت و ساز روي گسل‌هاي موجود در اين استان جلوگيري مي‌كند. به گفته‌ وي سال گذشته 120 هزار نفر در استان توسط جمعيت هلال‌احمر آموزش ديدند.

برگزاري كنفرانس روابط عمومي استان كرمان‌

دومين كنفرانس روابط عمومي استان كرمان با حضور شماري از مديران دستگاههاي اجرايي،‌ استادان و كارشناسان روابط عمومي نهادهاي دولتي برگزار شد.

معاون عمراني استاندار كرمان در اين كنفران، روابط عمومي را يكي از اركان اصلي مديريت داشت و گفت: مسئول روابط عمومي بايد از متعهدترين افراد دستگاه اجرايي باشد. جواد كمالي افزود: مديران روابط عمومي‌ها مي‌توانند با اطلاع‌رساني مناسب بين دولت و مردم در تصميم‌گيري‌ها موثر باشند. وي عنوان كرد: مديران روابط عمومي بايد هنر ارتباط با جامعه و مهارت روابط عمومي را فراگيرند و تغيير روشها و فنون جديد روابط عمومي را مدنظر داشته باشند.‌ كمالي بر ثبات در مديريت روابط عمومي‌ها تأكيد كرد و افزود: صبر واستقامت و توجه به اصول اخلاقي از ديگر ويژگي‌هاي مديران روابط عمومي است.

بازسازي منابع آب كشاورزي در بم ‌

‌ ‌ همايش آموزه‌هاي طرح ملي بازسازي منابع آب كشاورزي بم با همكاري دفتر عمران ملل متح‌‌د ‌‌(UNDP) و سازمان جهاد كشاورزي كرمان برگزار شد.

دراين همايش، نماينده سازمان ملل متحد در ايران گفت: هدف همايش بررسي و مرور‌آموزه‌هاي بازسازي زيرساختهاي آبياري و بخش كشاورزي و انتقال آن به نسل آينده است. كنوت استبي از هزينه 662 هزار دلاري اعتبارات براي احيا و بازسازي منابع آب شهرستان بم در 3 سال اخير خبر داد و گفت: دفتر عمران سازمان ملل متحد بعد از زلزله در تمامي بخش‌ها 3 ميليون و 200 هزار دلار هزينه كرده است.

دراين همايش همچنين رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان كرمان گفت: تاكنون 30 ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني در بخش منابع آبي و 120 ميليارد ريال در بخش نوسازي و مرمت منابع آبي اين شهرستان هزينه شده است.

ساخت تالار بزرگ شهر و نمايشگاه دائمي در دزفول‌

دزفول---- خبرنگار اطلاعات: تالار بزرگ شهر در دزفول ساخته مي‌شود.‌

مهندس دوايي‌فر شهردار دزفول با اعلام اين خبر در جمع نمازگزاران مسجد حضرت رسول(ص)، افزود: براي طراحي و مطالعه اوليه اين پروژه 160 ميليون تومان اعتبار پيش‌بيني شده است.

به گفته وي نمايشگاه دائمي دزفول نيز در محل فعلي كمپ نوروزي ساخته خواهد شد.

شهردار دزفول تصريح كرد: زمين كمپ نوروزي و زمين فوتبال شهرداري به نمايشگاه دائمي دزفول اختصاص مي‌يابد.

وي افزود: اين محل نوروز هر سال پذيراي ميهمانان نوروزي خواهد بود و شب‌ها نيز از آن به عنوان بازار شب استفاده مي‌شود و در اختيار دستفروشان قرار مي‌گيرد.

برگزاري جلسه اوقات فراغت در خرمدره

خرمدره----- خبرنگاراطلاعات: جلسه اوقات فراغت تابستاني‌

دانش آموزان خرمدره تشكيل شد. ‌

در اين جلسه كه با حضور مدير اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، راههاي عملي غني‌سازي اوقات فراغت دانش آموزان مورد بحث و بررسي قرار گرفت و تصميمات لازم اتخاذ شد.

شركت 8 هزار نفر در انتخابات مجمع هلال احمر گيلان

رشت----- خبرنگار اطلاعات: بيش از 8 هزار نفر در انتخابات اعضاي مجمع هلال‌احمر گيلان شركت كردند. ‌

دكتر كيوان اسدپور، مديرعامل جمعيت هلال احمر گيلان گفت:

8 هزار و 209 نفر از داوطلبان، جوانان و امدادگران بسيجي هلال احمر گيلان در دومين دوره انتخابات اعضاي مجمع هلال احمر استان شركت كردند.

وي افزود: انتخابات اعضاي اين مجمع همزمان با سراسر كشور در استان نيز انجام شد و از بين 213 نفر نامزد انتخاباتي 91نفر به عنوان اعضاي مجمع اجرايي و بازرسي انتخاب شدند.

افزايش سهم شهريار در اقتصاد و توليد ناخالص ملي‌

كرج ---- خبرنگار اطلاعات: سهم شهريار بايد با ارائه طرحهاي كارشناسي شده در توليد ناخالص ملي، اقتصاد و بازار كار افزايش يابد.

فرماندار شهريار گفت: 10 درصد زمينهاي كشاورزي استان تهران در شهريار واقع شده است و به همين دليل بايد با ارائه و تصويب طرحهاي كارآفريني در افزايش ميزان توليدات اين شهرستان كوشيد.

محمدعلي عرفان منش، افزود: لازم است در شهريار سياستگذاريهاي كلاني در راستاي تحقق اين امر صورت گيرد، همچنين همكاري مسئولان شهرستان و ادارات با يكديگر لازمه انجام اين امور است.‌

مخزن آب طالقان 94 درصد پيشرفت دارد

عمليات اجرايي مخزن ذخيره آب طالقان 94 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.

مهندس سرتيپ‌زادي مدير دفتر فني و خدمات مهندسي در اين خصوص اظهار داشت: كار احداث اين مخزن هزار مترمكعبي از آبان ماه سال 84 آغاز شد اما به دليل تأخير در دريافت مجوز جابجايي خط انتقال برق كه در مسير اجراي مخزن قرار داشت و همچنين مقاوم‌سازي و تقويت بستر مخزن، به طول عملي، كار اجرايي آن به مدت چند ماه با تأخير اغاز شد و تا پايان فروردين ماه امسال 94 درصد پيشرفت داشته است.

وي همچنين از پيشرفت 9 درصدي مخزن 5 هزار مترمكعبي‌ 2‌RV مهرشهر در فروردين ماه امسال خبر داد و گفت: پيشرفت احداث مخزن 5 هزار مترمكعبي‌ ‌RD رجايي‌شهر هم در فروردين حدود شش درصد و در مجموع 93 درصد است.

او حجم پنج مخزن فعال در حال احداث در فروردين ماه سال جاري را 898 متر مكعب عنوان كرد و افزود: احداث 23 هزار مترمكعب حجم مخزن ذخيره در برنامه سال 87 آبفاي غرب استان تهران است.






 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 346]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن