تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803074115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار رادان: فرزاد حسني ممنوع التصوير نشده/ برخورد با ماهواره فعلا در اولويت كاري ما نيست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سردار رادان: فرزاد حسني ممنوع التصوير نشده/ برخورد با ماهواره فعلا در اولويت كاري ما نيست


------------

فرمانده انتظامي تهران بزرگ با تاكيد بر اينكه بر اساس اصل قانون 44 و ماده 20 قانون تجارت شركت هايي تحت عنوان شركت خصوصي نداريم، اظهار داشت: بر طبق ماده دو قانون نظام صنفي و ماده چهار نظارت بر اداره اماكن كنترل كليه شركت ها بر عهده پليس است.

به گزارش خبرگزاري انتخاب به نقل از ايسكانيوز،سردار احمدرضا رادان رييس پليس پايتخت شب گذشته در يك برنامه تلويزيوني زنده در شبكه پنج سيما در پاسخ به اين سوال كه پليس با چه مجوزي به شركت هاي خصوصي وارد مي شود و آيا اين اماكن خصوصي و حريم خصوصي محسوب نمي شوند؟ تصريح كرد: لزوما شركت ها براي اخذ مجوز رسمي بايد مالك داشته باشند و از آنجايي كه شركت هاي مد نظر در راستاي ارائه خدمت به مردم تلاش مي كنند و رفت و آمد در آنجا وجود دارد يك ملك خصوصي و حريم خصوصي محسوب نمي شوند.

وي با بيان اينكه طرح برخورد با شركت هاي متخلف از سوي نيروي انتظامي بنا به درخواست خود مردم و شركت ها صورت گرفته است، خاطر نشان كرد: اين طرح در جهت ارتقاي امينت اجتماعي و افزايش احساس امنيت بانوان اجرا مي شود.

سردار رادان با اعلام اينكه بر اساس اصل قانون 44 در موضوع اقتصاد كشور به سه بخش دولتي، خصوصي و تعاوني تقسيم مي شود، گفت: در دو بخش قانون تجارت در ماده 20 به تقسيم بندي شركت ها و چگونگي عملكرد آن ها اشاره كرده كه در اين تقسيم بندي شركت ها به هفت بخش شامل: سهامي با مسووليت محدود، سهامي و غير سهامي، تعاوني، توليدي و مصرف تقسيم شدند، اين در حالي است كه شركتي تحت عنوان خصوصي مطرح نشده است، بنابراين برخلاف گفته هايي كه به صورت عام صورت مي گيرد، شركتي با عنوان خصوصي نداريم.

رييس پليس پايتخت تصريح كرد: شركت هايي كه براي فعاليت تقاضاي ثبت در مرحله اول و مجوز در مرحله دوم مي كنند، يكي از موضوعاتي كه مطرح مي شود اين است كه بر اساس ماده چهار قانون نظارت بر اماكن اين شركت ها تحت نظارت نيروي انتظامي قرار دارند.

وي همچنين خاطر نشان كرد: پليس در راستاي هماهنگي هايي كه با دستگاه قضايي در برخورد با شركت هاي متخلف كرده است با حكم قضايي وارد اين گونه شركت ها مي شود اگرچه اين شركت ها حريم خصوصي نيستند و جزو اماكن عمومي محسوب مي شوند.

سردار رادان در بخش ديگري به اخاذي هايي كه از دختران جوان از سوي برخي شركت هاي متخلف صورت مي گيرد، اشاره كرد و افزود: چگونه پليس مي تواند حضور داشته باشد و شاهد ناامني تعدادي از مردم بخصوص بانوان در برخي از شركت ها باشد.

فرمانده انتظامي پايتخت يادآور شد: با ارائه دادن مجوز از سوي برخي شركت ها براي آگهي در نشريات اگرچه مشكل كاملا حل نمي شود اما عمده مساله حل خواهد شد.

وي با اشاره به موضوعاتي كه تحت نظارت پليس در شركت ها قرار دارد، اظهار داشت: نامتعارف بودن روابط بين كارمندان، بد پوشش بودن اعضاي شركت و كارمندان و حتي بازرسي شركت و چگونگي فعاليت آن ها بر اساس موضوعاتي كه طبق آن ثبت شركت صورت گرفته است از جمله موارد و موضوعات نظارت پليس قرار دارد.

سردار رادان تصريح كرد: در تعدادي از شركت ها مسائلي وجود دارد كه هيچ سنخيتي با فعاليت هاي شركت ندارد. مثلا وجود مواد مخدر و مشروبات الكلي كه كل شركت را زير سوال مي برد.

فرمانده انتظامي پايتخت با تاكيد بر اينكه بر اساس مطالعات صورت گرفته 85 درصد شركت ها روش صحيح و درستي را انجام مي دهند،گفت: تعداد شركت هاي متخلف كم است ولي همين تعداد كم باعث ناامني بعضي از افراد شده كه پليس در اين راستا قطع به يقين نخواهد گذاشت اين تعداد كم امنيت مردم را تحت تاثير قرار بدهد.

وي در خصوص برخورد با آنتن هاي ماهواره گفت: پليس در اين مورد اخلاق را رعايت كرده و با اجازه مجوز قضايي فقط در بام خانه ها ديش هاي ماهواره را جمع آوري مي كند و در اين خصوص وارد منازل نمي شود.

سردار رادان تصريح كرد: با اينكه پليس استعداد لازم براي برخورد با ناهنجاري هاي جامعه را دارد اما برخورد با آنتن هاي ماهواره فعلا در اولويت كاري نيروي انتظامي تهران بزرگ قرار ندارد.

وي تاكيد كرد: 26 دستگاه متولي فرهنگ بايد در راستاي برخورد با ناهنجاري هاي جامعه و پيشگيري از وقوع جرايم فعاليت كنند تا زمينه و بسترهاي وقوع جرم در جامعه كاهش پيدا كند.

فرمانده انتظامي پايتخت گفت: در راستاي طرح ارتقاي امنيت بانوان و برخورد با مزاحمين خياباني گشت هاي پليس دو برابر شده است.

وي افزود: بر اساس هماهنگي هايي كه با دستگاه قضايي صورت گرفته هزينه مزاحمت خياباني بسيار بالا است به طوري كه خودرو شخص مزاحم به مدت دو ماه توقيف و هزينه جريمه اش بسيار بالاست.

در اين برنامه تلويزيوني به گفتگوي سردار رادان فرمانده انتظامي پايتخت در برنامه كوله پشتي اشاره شد و عنوان شد كه فرزاد حسني در حال حاضر ممنوع التصوير و يا حتي از سازمان اخراج نشده است و در حال حاضر مشغول به فعاليت در بخش ديگري از سازمان است.
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 439]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن