تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815493070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در آذربايجان شرقي با جديت ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در آذربايجان شرقي با جديت ادامه دارد
داخلي. اجتماعي. انتظامي. امنيت.

فرمانده نيروي انتظامي استان آذربايجان شرقي‌گفت:طرح ارتقاي امنيت اخلاقي و اجتماعي با قدرت و جديت ازسوي اين نيرو در سطح استان در حال اجراست.

به‌گزارش خبرنگار ايرنا، سردار"محمدعلي نصرتي" روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود:در اين راستا با مظاهر فساد ، آلوده‌كنندگان محيط اجتماعي و اوباش بشدت برخورد مي‌شود.

وي اضافه كرد:در اين رابطه اخيرا ‪ ۱۵۲‬منطقه آلوده به‌انواع آسيب اجتماعي پاكسازي و دو نفر از اراذل و اوباش دستگير و روانه زندان شدند.

به‌گفته وي،علاوه براين‪ ۵۷۵‬نفر مرد و زن نيز به اتهام داشتن رابطه ناسالم طي دوماه اخير دستگير شدند و يكهزار و‪ ۷۳۲‬تذكر نيز به منظور رعايت قوانين و مقررات به رانندگان داده شد.

نصرتي يادآور شد: طي دو هفته اخير يكهزار و ‪ ۳۲۸‬دستگاه تجهيزات گيرنده ماهواره و ‪ ۱۲‬هزار و ‪ ۸۳۹‬بطر انواع مشروب الكلي توسط يگان‌هاي مختلف اين نيرو در سطح استان كشف و ضبط شد.

وي بر لزوم رعايت حجاب اسلامي از سوي بانوان در سطح استان در چارچوب طرح ارتقاي امنيت اخلاقي و اجتماعي تاكيد كرد و گفت:از اول سال جاري ‪ ۱۴‬هزار و ‪ ۵۶۰‬مورد تذكر و ارشاد ارائه شد و ‪ ۱۸‬نفر مرد و ‪ ۴۹‬نفر زن دستگير شدند.

فرمانده نيروي انتظامي استان آذربايجان‌شرقي درباره عملكرد اين نيرو در مبارزه با مواد مخدر گفت: از اول سال جاري ‪ ۸۲۹‬معتاد پرخطر شناسايي و جمع‌آوري شدند و مقادير قابل توجهي انواع مواد مخدر به همراه ‪ ۳۰‬قبضه سلاح كمري و شكاري غيرمجاز كشف و ضبط گرديد.

نصرتي همچنين با تشريح نتايج يك تحقيق از سوي اين نيرو درباره عوامل بازدارنده از گرايش به مصرف مواد مخدر و انواع تبهكاري در جامعه گفت: بر اساس اين تحقيق ميداني كليه سازمان‌هاي دست‌اندركار و داراي وظايف در قبال جامعه بايد درانجام وظايف خود جدي بوده و سطح جامعه به نحوي پاكسازي شود كه مواد مخدر در دسترس وجود نداشته باشد.

وي اضافه كرد:علاوه براين به دليل ساختار جوان جامعه بايد در جهت استحكام پيوندهاي خانوادگي تلاش كرد تا از ميزان طلاق و تبعات بعدي آن جلوگيري شود.

به‌گفته وي،طبق نتايج اين تحقيق افرادي كه به‌خدا اعتقاد دارند و در مسايل زندگي‌از احكام اسلام پيروي مي‌كنند براي رهايي از مشكلات زندگي به مصرف مواد مخدر روي نمي‌آورند و بهترين سد و سلاح را در برابر لغزش‌ها و گرايش به تبهكاري در اختيار دارند.كد/‪۳‬
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن