تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815035718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير ارشاد فارس:انقلاب ما در كيفيت مبارزه و فرهنگ از سايرانقلابها جداست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مدير ارشاد فارس:انقلاب ما در كيفيت مبارزه و فرهنگ از سايرانقلابها جداست
داخلي. فرهنگي. ارشاد.

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان فارس با گراميداشت ياد امام راحل گفت: انقلاب اسلامي ايران در پيدايش، كيفيت مبارزه و در انگيزه و فرهنگ از ساير انقلاب هاجداست واز اين رو مي‌تواند درپيامدها و دستاوردها نيز متمايز و پيشرو باشد.

به گزارش دريافتي چهارشنبه ايرنا، دكتر منصور طبيعي درنشست ستاد برنامه ريزي ارتحال حضرت امام (ره)افزود:اين ويژگي‌ها ريشه در دين باوري و فرهنگ برخاسته از مذهب دارد و انقلاب ما مديون انديشه‌هاي ژرف و والاي معمار بلند انديش خود امام راحل است.

وي گفت: انقلاب اسلامي ايران يكي از عوامل مهم و تاثيرگذار در پيشبرد روند بيداري و آگاهي مسلمانان و افزايش فعاليت‌هاي موثر اسلامي در جوامع مسلمان بوده است.

طبيعي افزود: ايران اسلامي به سبب وجود اين انقلاب سترگ كه با رهبري‌امام (ره) و جانفشاني شهدا و مردم سلحشور به پيروزي رسيد و همچنين برخورداري از منابع عظيم و بي‌پايان ابزار فرهنگي و اعتقادي نيرومند، مي‌تواند از اين فراتر رفته و به مركز ساماندهي تمدن نوين اسلامي مبدل شود.

وي ضمن تاكيد بر هرچه باشكوهتر برگزار شدن آيين‌هاي نوزدهمين سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: برپايي نمايشگاهي با موضوع آثار حضرت امام (ره) درهمه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد فارس، واجراي تعزيه و پرده‌خواني، ازجمله برنامه‌هايي‌است كه به مناسبت اين ايام در فارس برگزارخواهد شد.ك/‪۱‬ ‪۶۷۵/۶۷۷/۶۷۹‬
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن