تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815262876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام خميني رهبري براي تمام جهان بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام خميني رهبري براي تمام جهان بود
خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): آنكار- يك مسوول بنياد "جعفري يول " تركيه، امام خميني (ره) را رهبري براي تمامي جهانيان خواند.


" قاسم آلجان " از مسوولان بنياد " جعفري يول " تركيه، روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا در آنكارا گفت: امام خميني (ره) آتش زير خاكستر اسلام را روشن كرد و به آن جان داد.
به گفته آلجان، خورشيدي كه امام (ره) روشن كرد، ترس و وحشت را در دل خفاش ها انداخت و موجب روشني قلوب مستضعفان و مظلومان شد و يك زندگي با عزت و افتخار براي آنان به ارمغان آورد.
وي با تاكيد براين كه مردم ايران به خواست خود در اطراف امام (ره) گرد آمدند و قلوب خود را بر وي گشودند، گفت: انقلاب ايران نيز يك امر استثنايي بود كه به ظهور رسيد.
اين مسوول بنياد جعفري يول تركيه با تاكيد براين كه امام خميني (ره) زندگي امام علي (ع ) را برگزيد و قيام امام حسين (ع) را سرلوحه خود قرار داد، گفت: امام خميني (ره) چهره اي روشن براي تمامي عشاق، حريت و آزادي را ترسيم كرد و راهي نو را سرلوحه آنان قرار داد.
آلجان با عنوان اين كه در هجدهمين سالگرد ارتحال امام خميني (ره)، سخنان و آثار وي همچنان براي مظلومان و مستضعفان يك مشعل تابناك است، گفت: تنها مسلمانان نيستند كه امام (ره) (ره) روشنگر آنان بود، بلكه غيرمسلمانان و آناني كه از وي الهام گرفته اند نيزهمچنان به تحقيق و تفحص در مورد ايشان ادامه مي دهند.
وي افزود: امام خميني (ره) با مهم خواندن راه شهادت امام حسين (ع) بر وحدت مسلمانان و فرهنگ مقاومت تاكيد داشتند و مقاومت فعلي درمقابل جباران از سوي مسلمانان در سايه امام (ره) حاصل شده است.
به گزارش ايرنا، آلجان در ادامه با عنوان اين كه آيت الله " سيد علي خامنه اي " رهبر انقلاب اسلامي ايران نيز پيرو راه امام خميني (ره) است، گفت: رهبر انقلاب نيز همانند امام روشنگر مظلومان و مستضعفان هستند.
خاورم ** 2012 ** 230 **1373
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 318]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن