تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816303529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهروندان كرماني خواستار ترويج انديشه‌هاي امام راحل به نسل جوان شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شهروندان كرماني خواستار ترويج انديشه‌هاي امام راحل به نسل جوان شدند
داخلي. اجتماعي. ارتحال امام.

جمعي از شهروندان كرماني خواستار ترويج و گسترش انديشه‌ها و افكار امام راحل به نسل نوجوان و جوان شدند.

اين عده روز چهارشنبه به مناسبت فرا رسيدن نوزدهمين سالگرد ارتحال امام راحل از مسوولان خواستند بيش از گذشته نسبت به بيان و ديدگاههاي بنيانگذار انقلاب اسلامي براي نسل كنوني انقلاب تلاش كنند.

يك دانشجو در اين رابطه به ايرنا گفت: انقلاب اسلامي در حالي توانست تحت رهبري خردمندانه امام به پيروزي دست يابد كه بسياري از معادلات سياسي شرق و غرب را در منطقه برهم زد.

"رضوان حسني‌سعدي" افزود: بسياري از اتفاقات و حوادثي كه منجر به پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي شد براي نسل امروزي و به خصوص نسل نوجوان و جوان امروزي ناشناخته است.

وي بيان كرد: نسل كنوني و شايد نسل گذشته نيز به اين مساله نياز دارد تا بداند مهمترين عوامل پيروزي انقلاب چه بود و تفكرات حكيمانه امام در هدايت اين پيروزي چه نقشي داشت.

دبير يكي از دبيرستان‌هاي كرمان با اشاره به فرا رسيدن سالگرد امام راحل گفت: تكريم از امام در واقع بزرگداشت تفكرات نظام ارزشمند اسلامي در جامعه است.

"مريم ابوالحسني"افزود: همانگونه كه از سوي مسوولان نظام، بزرگداشت امام راحل هر ساله با شكوه هر چه تمامتر برگزار مي‌شود انتظار مي‌رود به همين ميزان نيز تفكرات و انديشه‌هاي ايشان نيز در ميان جوانان و نوجوانان گسترش بيابد.

وي، چاپ و تكثير انديشه‌هاي امام راحل ميان دانش‌آموزان را يكي ازمهمترين راههاي شناخت نسل كنوني نسبت به تفكرات ايشان عنوان كرد و گفت: به نظر من نسل كنوني حتي بيش از نسل زمان انقلاب نيازمند درك و دانستن چگونگي وقايع پيروزي انقلاب مي‌باشد.

يك خانه‌دار كرماني به خبرنگار ايرنا گفت: هر چه از زمان پيروزي انقلاب اسلامي مي‌گذرد مردم بيش از گذشته به عظمت و بزرگي اين انقلاب واقف مي‌شوند.

مريم حبيبي" اظهار داشت :امام علاوه بر وقوع پيروزي انقلاب اسلامي، مهمترين حوادث جهاني مانند تجزيه شوروي و شكست صدام در جنگ را نيز پيش بيني كرده بودند.

وي افزود: با اين حال به نظر مي‌رسد نسل جوان و به خصوص نوجوان ما كه در آن دوران نبوده و تنها با تصاوير و يا دست نوشته‌ها اين رويداد بزرگ را شناخته، نياز به داشتن اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي‌باشد.

"مهدي صفرزاده" كه يك كارمند است به خبرنگار ايرنا گفت: نسل نوجوان و جوان ما بايستي در درجه اول علت وقوع انقلاب اسلامي در كشور را بداند و اين ميسر نيست مگر با مطالعه تفكرات و انديشه‌هاي امام راحل.

وي بيان كرد: از آنجايي كه تجديد ميثاق با آرمانهاي امام راحل در همه شرايط بايستي براي مردم وجود داشته باشد، آشنايي با انديشه‌هاي معمارانقلاب اسلامي نيز از اين مساله جدا نمي‌باشد.

وي افزود: همانگونه كه امام دين خود را به ملت با سرنگوني رژيم مستبد شاهنشاهي و استقرار نظام اسلامي نشان داد ما نيز بايستي با ارج نهادن به آرمانها و تفكرات ايشان هميشه ياد و خاطره امام را در دلها زنده نگاه داريم.

به‌گفته وي، اين مهم تنها با مطالعه و پيگيري آثار و انديشه‌هاي اين بزرگ مرد تاريخ انقلاب اسلامي امكان پذير مي‌باشد.

يك دانش آموز كرماني با بيان اينكه خيلي دوست داشتم امام را از نزديك ببينم، به خبرنگار ايرنا گفت: فكر مي‌كنم نسل ما هنوز نتوانسته آنگونه كه كه بايد امام و تفكرات و انديشه‌هاي وي را از نزديك بشناسد.

"مونا پرورش" افزود: فكر مي‌كنم خيلي بهتر بود مسوولان نظام آموزشي درسي را به‌موضوعات پيروزي انقلاب اسلامي و ديدگاهها و انديشه‌هاي بنيانگذارجمهوري اسلامي قرار مي‌دادند تا ما بهتر مي‌توانستيم به تفكرات امام راحل پي ببريم.

وي در پايان تاكيد كرد: اگرچه مسوولان نظام اسلامي تلاش خود را در شناسايي هر چه بيشتر امام راحل براي نسل جوان مي‌كنند اما وسعت و عظمت بزرگي امام خميني (ره) زمان و منابع بيشتري را مي‌طلبد تا با آن بتوان بيشتر با شكوه و بزرگي ايشان آشنا شد. ك/‪۴‬
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 413]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن