تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816175151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي كردستان: 678 روستاي كردستان با مشكل خشكسالي مواجه مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي كردستان: 678 روستاي كردستان با مشكل خشكسالي مواجه مي‌شوند
خبرگزاري فارس: مدير عامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان كردستان گفت: در سال جاري بيش از 678 روستاي استان كردستان با مشكل خشكسالي مواجه مي‌شوند كه براي مبارزه با اين مشكل بايد تلاش كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، فيروز احمدي امروز در ديدار با مسئولان شركت آب و فاضلاب استان افزود: اعتبارات مصوب سال 86 براي اين شركت، 135 ميليون و 659 هزار ريال و در سال 87، 136 ميليون و 950 هزار ريال است.
وي ادامه داد: بيش از 59 درصد جمعيت، يك ميليون و 400 هزار نفري استان كردستان در شهرها و 41 درصد آن در روستاها ساكن هستند كه بيش از 146 هزار نفر را شامل مي‌شوند.
مدير عامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان كردستان اظهار داشت: 173 روستاي بالاي 20 خانوار در استان كردستان وجود دارد كه 671 روستا و حدود 39 درصد تحت پوشش خدمات شركت آب و فاضلاب روستايي استان قرار دارند، 853 روستا و حدود 49 درصد تحت پوشش نيستند و 207 روستا فاقد سيستم لوله كشي آب آشاميدني هستند كه 3 درصد از روستاهاي استان را شامل مي شود و جمعيتي كمتر از 20 خانوار دارند.
وي تصريح كرد: در بدو تاسيس شركت آب و فاضلاب روستايي استان 320 روستا مشترك اين شركت بودند و در حال حاضر 671 روستا از خدمات اين شركت استفاده مي كنند.
احمدي اضافه كرد: درآمد اين شركت در سال 85 ، 3 هزار و 401 ميليون ريال و پرداخت شد 3 هزارو 549 ميليون ريال بوده است كه در سال 86 درآمد به 5 هزارو 273 ميليون ريال و پرداخت شده به 4 هزارو 722 ميليون ريال بوده است.
وي ادامه داد: ميزان فروش آب در سال 85، 11 ميليون متر مكعب بوده و در سال 86 به 12 ميليون متر مكعب رسيده است و كمك زيان نيز در سال 86، 9 هزارو 321 ميليون ريال بوده كه در سال 87 به 15 هزارو 424 ميليون ريال رسيده است .
احمدي با بيان اين مطلب كه در سال گذشته بيش از يك هزار و 666 مورد آزمايش بر روي آب‌هاي روستايي انجام گرفته است، گفت: در سطح استان كردستان 5 آزمايشگاه ثابت و يك آزمايشگاه سيار فعاليت مي‌كنند كه آزمايشگاه هاي ثابت كار آزمايشات ميكروبي آب و آزمايشگاه سيار كار آزمايشات ميكروبي و شيميايي آب روستايي را انجام مي‌دهد.
وي افزود: در سطح استان بيش از يك هزار و 429 مخزن ذخيره آب با حجم 94 هزار و 476 متر مكعب، يك هزار و 535 دهنه چشمه، 331 حلقه چاه و 128 رشته قنات وجود دارد و 336 دستگاه كلريناتور نصب شده است.
مدير عامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان كردستان اظهار داشت: تاكنون 154 پروژه با اعتباري بالغ بر 135 ميليون و 659 هزار ريال اجرايي شده است و 172 كيلومتر خط انتقال و 89 كيلو متر شبكه توزع آب احداث شده است و فاز دوم كار مطالعه آبيابي در 170 روستا انجام شده است.
انتهاي پيام/ف
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن